Die is mooi PB. Verschilt niet zo heel veel van de Showjumper zo te zien. Lijkt wel iets hoger. Zou mij ook wel staan denk ik. Heb ook een rond hoofd/gezicht.
hallo! Ben even een tijdje niet geweest, had het vorige week erg druk! Vriendin had me opgegeven voor de miss corso verkiezing... Dat was dus afgelopen weekend, het was super leuk en ik was bijna onherkenbaar! Had niks gewonnen, maar daar ging ik ook niet van uit! Hoorde wel heel veel positieve reacties, dus erg leuk! Foto's komen zo snel mogelijk
Sue_ waar heb jij de CO cap gepast? Ik wil er nl ook één maar nu ik hier verhalen hoor over de pasvorm durf ik m eigenlijk niet gewoon via internet te bestellen.
Wauw Vief. Wat een super stoere cap. Ik zou er nooit mee op wedstrijd durven rijden. Misschien iemand die in het roze crossd? Hoeft ie geen capcover te kopen
Sim
Geplaatst: 31-08-09 21:44
kimdepim schreef:
Wauw Vief. Wat een super stoere cap. Ik zou er nooit mee op wedstrijd durven rijden. Misschien iemand die in het roze crossd? Hoeft ie geen capcover te kopen
Ja dat roze hoeft van mij ook niet. Vind alleen dat je met zo'n knalrode cap wel een knappe partij moet kunnen sturen. Het valt namelijk wel behoorlijk op. haha.
Ik zou er zelf ook niet zo snel voor kiezen. Zometeen begint mijn introductie voor rechten, maar kan eerst langs bij het studiepunt. Ze hebben mijn mastervakken van mediëvistiek tegelijk gepland als mn werkgroepen van rechten Toen ik belde kreeg ik en miep aan de tel die vond dat ik maar moest afwisselen, ene week dat college andere week de ander..... Toch lijkt mij dat nog niet zo'n strak plan.