jenga_8 schreef:@ peanutbutter: Nou ja, als je springen heel erg leuk vindt moet je dat lekker blijven doen. Als je crossen leuker vindt, zou ik dat ook doen. Je hebt je paard toch om plezier mee te beleven en niet om er dingen mee te doen die anderen van je verwachten. (dan had ik die van mij ook al weg moeten doen bij het eerste de beste bod)
Ik vind alles heel leuk om te doen. En ik beleef aan ieder paard dat ik rijdt evenveel plezier, zeker dit paard. Ik ben alleen wel bang dat hij een kere verkocht wordt. We krijgen vaak toch wel veel geld geboden en tot nu toe houdt mijn moeder de boot af, maar op een gegeven moment kan je niet meer weigeren natuurlijk. Nou is mijn moeder natuurlijk ook handelaar... En om dan een extra risico met crossen te gaan namen. Ik ben er gewoon nog niet helemaal uit. Maar best kans dat ik me toch niet kan beheersen en m gewoon start in Chaam komend jaar

Ik zal een link plaatsen naar een foto van m. Ik ben echt super trots op hem. Echt mijn grote liefde.

http://mastenbroek1.hyves.nl/album/8035 ... 48/0/0e-P/
Hier staan in ieder geval foto's van hem. Little Stuart is het. Staan ook nog wat andere paarden tussen.