Die eerste zijn inderdaad veel mooier

Gomir: Fijn dat Nowie zich zo goed gedroeg!
BT: Fijn dat Muis zo lekker gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gomir schreef:miss_jumpy schreef:En een gewone lage neusriem? Os wil ook erg makkelijk sterk worden en zijn muil wagenwijd open zetten, ik wil eigenlijk nog eens een lage neusriem proberen, begreep dat dat ook kan helpen??
Bij Urby is het een wereld van verschil![]()
En als hij dan sterk wordt voor en eruit trekt krijg ik hem er iig weer veel sneller doorheen

Scum schreef:Goeiesmiddags (komt net uit bed). Lielle is blauw? Waar is dat voor?
. Helaas waren we met zn 7en en heb ik dus zo op 2 aanwijzingen na geen les gehad
.
Nickeltje schreef:Die diertjes zijn veel aktiever dan de meeste mensen denken. En aangezien ze in hokjes zitten van 20 x 40 cm gaan ze dan maar in zo'n wiel lopen om toch die meters te maken waar ze genetisch toch eigenlijk op ingesteld zijn...
Sjaan schreef:Ziet er goed uit MJ!
Hopelijk komen Muriël en L'Amour nu een uit hun dipje met het crossen. Muriël heeft er in ieder geval weer alle vertrouwen in.
) miss_jumpy schreef:Nickeltje schreef:Die diertjes zijn veel aktiever dan de meeste mensen denken. En aangezien ze in hokjes zitten van 20 x 40 cm gaan ze dan maar in zo'n wiel lopen om toch die meters te maken waar ze genetisch toch eigenlijk op ingesteld zijn...
maar veel dieren worden in te kleine ruimtes gehouden maar er zijn er volgens mij niet veel die daadwerkelijk in zo'n ra gaan rennen toch??
een konijn zou daar toch niet in gaan rennen of wel?
Nickeltje schreef:Scum schreef:Goeiesmiddags (komt net uit bed). Lielle is blauw? Waar is dat voor?
Dat vroeg ik me vanmorgen ook af...
Alleen heb ik niet de moeite genomen het hardop te vragen...
Nickeltje schreef:Ik hoop dat je dat op een liter water wil doen?
Anders is het te weinig...
Ik was 43ste, dus eerst maar aangemeld voor het 2de parcours, daar had ik 4 starters voor me. Ging goed, alleen een balk in de 2de fase. Was een behoorlijk bochtig parcours en ze liep recht op de dubbel af (van de verkeerde kant), moest haar daar echt voor wegtrekken waardoor ik een balk kreeg.
Ringmeester boos en ik moest meteen de ring in. Ik snapte er niets van, in tuin 2 waren er maar 4 ruiters geweest en in dezelfde tijd 13 in tuin 1....Foutloos, maar ik wist me barage niet dus dat was niet echt voorbereid
Had een balk op de 1 na laatste, ze trok me uit het zadel en begon te rennen, kreeg der niet op tijd meer terug. Was pas mijn 4 de L parcours dus ik ben wel blij der. 1ste L parcours reed ik minpunten, maar nu sta ik op +3.