Die eerste zijn inderdaad veel mooier

Gomir: Fijn dat Nowie zich zo goed gedroeg!
BT: Fijn dat Muis zo lekker gaat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:miss_jumpy schreef:En een gewone lage neusriem? Os wil ook erg makkelijk sterk worden en zijn muil wagenwijd open zetten, ik wil eigenlijk nog eens een lage neusriem proberen, begreep dat dat ook kan helpen??
Bij Urby is het een wereld van verschil![]()
En als hij dan sterk wordt voor en eruit trekt krijg ik hem er iig weer veel sneller doorheen
Scum schreef:Goeiesmiddags (komt net uit bed). Lielle is blauw? Waar is dat voor?
Nickeltje schreef:Die diertjes zijn veel aktiever dan de meeste mensen denken. En aangezien ze in hokjes zitten van 20 x 40 cm gaan ze dan maar in zo'n wiel lopen om toch die meters te maken waar ze genetisch toch eigenlijk op ingesteld zijn...
Sjaan schreef:Ziet er goed uit MJ!
miss_jumpy schreef:Nickeltje schreef:Die diertjes zijn veel aktiever dan de meeste mensen denken. En aangezien ze in hokjes zitten van 20 x 40 cm gaan ze dan maar in zo'n wiel lopen om toch die meters te maken waar ze genetisch toch eigenlijk op ingesteld zijn...
maar veel dieren worden in te kleine ruimtes gehouden maar er zijn er volgens mij niet veel die daadwerkelijk in zo'n ra gaan rennen toch??
een konijn zou daar toch niet in gaan rennen of wel?
Nickeltje schreef:Scum schreef:Goeiesmiddags (komt net uit bed). Lielle is blauw? Waar is dat voor?
Dat vroeg ik me vanmorgen ook af...
Alleen heb ik niet de moeite genomen het hardop te vragen...
Nickeltje schreef:Ik hoop dat je dat op een liter water wil doen?
Anders is het te weinig...