Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mila_furrie schreef:Hanne_SP schreef:Dit topic zal goed vertegenwoordigd zijn, we zijn al met 4 daar dit weekend.
4? Wie is de 4 de?

Ik ben 4 weken naar nieuw zeeland gegaan en sinds vorige zaterdag terug. We gaan er meteen invliegen
. Vanavond gaan haar wilde haren er af en zondag gaan we op dressuur. Met niet veel verwachtingen, maar had gewoon zin om te gaan
.
! Het was de moeite... Idd veel geluk gehad me de aardbeving, 12 uur ervoor waren we nog in het zwaarst getroffen stadje... Voor hetzelfste geld...
Daar kan je toch ook op veel toffe locaties komen. Maarja als het mogelijk is om zot te doen en nationaal te starten...
Dusja bij mij is da toch al dik terug verdiend.
Elke keer ook een verrassing haha. Vorige week moest ik galop op de middellijn maar ik zat tikje scheef dus huppa, meneer zet aan op een appuyement. Vandaag galop op de slangelijn, bedoeling was middelste boog in contra. Ik verzet me nét op het foute moment en hoppakee, vliegende wissel
Heerlijk om te doen en om te leren, maar soms verdomd toch lastig omdat je plots iets geheel anders krijgt dan je in gedachten had.
En zelfs al kost het zoveel, dan nog zou ik niet voor het geld naar de LRV willen.
.