Ik weet het van mijn voet boven de sprong, had vandaag erg veel pijn daar aan helaas..
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 24-03-12 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Freggle_Edge
Geplaatst: 24-03-12 19:43
Evony (was het toch?) jij bent duidelijk vaker bij Alice geweest. Morgen laatste spullen inpakken, heb er echt enorm zin in!
Vandaag partijtje van Joey, wordt mijn arme mannetje hartstikke ziek. Gisteren lag hij voor het eten al te slapen, dat is iets unieks. En vanmorgen vroeg kwam hij voor een pijnstiller. Toen ging het goed tot net na het eerste potje lasergamen. Arme mannetje hebben we met paracetamol weer op moeten krikken en heeft hij een half uur in de auto gelegen en heeft heel stoer toch nog een potje gespeeld. Nu ligt hij als een marmot op de bank te slapen, arme kereltje. Wel leuk is dat ik heb gewonnen tussen al die stoere mannetjes en ook van mijn eigen vent. Ruim 2x zoveel punten als mijn vent, haha!Eerste potje was niks, maar mijn aangepaste tactiek werkte geweldig in het 2de rondje.
Vind het wel meevallen met je voet, Daan. Balen dat je er zoveel pijn aan had vandaag. FE, wat jammer van Joey. Maar hij heeft zich er kranig doorheen geslagen zo te lezen. En jij door het potje gamen. Noor, gefeli! Fijn dat je morgen gaat crossen! Waar ging je ook al weer naar toe?
Ik zou naar Moordrecht, maar gedoe met de auto... Nu ga ik naar Rom, lekker dichtbij en privé.
Evony
Geplaatst: 24-03-12 20:24
Freggle_Edge schreef:
Evony (was het toch?) jij bent duidelijk vaker bij Alice geweest.
Klopt was er van de zomer 3 weken, van de herfst 1 en aankomende zomer ga ik weer 3 weken Veel plezier! En arme Joey ziek m, San: gefeliciteerd Noor: ook nette punten!
Laatst bijgewerkt door Evony op 24-03-12 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Mooie foto's Danielle! Heb je het water ook gedaan?
Top Noor, gefeliciteerd!
Leliaardje
Geplaatst: 24-03-12 20:42
Even kijken of ik het nog weet? Sanurie werd ietwat verrast en ging vliegen . Maar wel lekker dat het crossen goed ging . Annetje: fijn dat de juf er was en je lekker gereden hebt! Soms heb je net zo'n duwtje nodig. Noor: mooie punten! Lautje: gefeliciteerd met de hengst! hmmmm, nog iemand dressuur gereden, Sannn? Maakte er een oefenpotje van . Oh, er heeft ook nog iemand lekker gelest bij Rob.... Itsme? Danielle: leuke foto's! Lekker blij paard en amazone .
@ Marijke: die voorbenen.............. tja: heeft ze altijd gedaan. Vind dat ook wel jammer, maar qua ruggebruik en achterhand springt ze super, dus ik heb de voorbeentje er maar aan laten zitten .
Heerlijk buiten gereden. Was echt genieten. Werden nog wel bijna vermoord door een hond. Nou is Giga gelukkig Floyd gewend, maar hier werd ze toch wel zenuwachtig van. Wat een blaf en grombeest. Zag er niet echt vriendelijk uit. Gelukkig heeft hij niet echt gebeten en kon de eigenaar hem op een gegeven moment in z'n lurven grijpen. Monster . Qua conditie valt Giga me nog wel beetje tegen: was toch flink aan het hijgen na een galopstuk. Hopelijk houdt ze het wel vol bij EL. Ze moeten maar gewoon kalm aan doen denk ik.
Alweer gedoe met de auto, Noor? Gefeliciteerd met je wp Danielle, morgen bekijk ik de foto's! Mel, arme joey! Gelukkig was hij snel weer opgelapt! Mel & isabel, veel plezier bij Alice de komende paar dagen!
Wij zitten bij Nijmegen. Meerdere wegen waren afgesloten in DLD, dus we zijn maar bij Venlo NLD ingedoken! Nog een paar uur en dan lig ik in mijn eigen bed
Ander gedoe Mootje, hij is gelukkig vorige week vrij goed door de Apk gekomen. Slaap lekker straks in je eigen bedje.
Freggle_Edge
Geplaatst: 24-03-12 21:47
Lekker Mo, weer in je eigen bed.
Arme Jo ligt nog steeds te slapen en te ijlen op de bank, echt sneu. Tevens vrees ik nu voor mijn eigen nachtrust....
Leliaardje
Geplaatst: 24-03-12 22:00
Ah, wat sneu.
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-12 22:12
sandra super dat je toch nog een winstp. gereden hebt. renske dat is super van NL FE super dat je gewonnen hebt van alle kerel(tjes) noor super punten zeg.
zo ben echt super moe. kruip ook zo me bed maar in
Bay was met springen vanavond dubbel 0 hij ging zo lekker. wel weer in de staak (via buitenschouder weglopen) bij hindernis 8 dus net zo krom ervoor en hij sprong ook nog dacht of volte rijden of proberen. barrage liep hij eigenlijk nog fijner alleen wordt het een beetje een duikbootje na de sprong. mezelf even leren dan ik hem dan even een beetje geef zodat hij naar voren gaat. maar super tevreden op bay. daarna nog stukje de weg opgeweest daar en hij zag balen staan en draaide zich zo om. dus ik zweepje en hop meneer liep er zo langs. en terug niks geen probleem. lijkt erop dat hij begint te leren om door te lopen.
echt gaaf van nl team in fr. Even geen tijd om bij te lezen, ben bij t spieren voor spieren gala in noordwijk.
Vanmorgen even 2 rondjes buiten gereden, helaas bij terugkomst krimpie acuut spierbevangen... Gaat de planning weer en balen voor mn merrie
Beli
Geplaatst: 24-03-12 23:05
Sorry even een ego post ik ga straks bijlezen:
Slipjacht was Supergaaf! (ondanks dat ik en mijn mobiel en een ijzer ben verloren ) In het begin was t wel spannend voor red en mij maar uiteindelijk snapte hij dat greppels niet bijten ??? Ik had niet verwacht dat hij dat zo veel moeite mee zou hebben maar uiteindelijk deed hij het wel braaf.
Ik rij dus op die mooie rooie met een blauwe bodyprotector en wit zadeldekje Vertrek: Onderweg: En de Aankomst bij de Sherry stop: