Ik weet het van mijn voet boven de sprong, had vandaag erg veel pijn daar aan helaas..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ruim 2x zoveel punten als mijn vent, haha!Eerste potje was niks, maar mijn aangepaste tactiek werkte geweldig in het 2de rondje.
Freggle_Edge schreef:Evony (was het toch?) jij bent duidelijk vaker bij Alice geweest.
was er van de zomer 3 weken, van de herfst 1 en aankomende zomer ga ik weer 3 weken

. Maar wel lekker dat het crossen goed ging
.
.
.
.
.

dacht of volte rijden of proberen. barrage liep hij eigenlijk nog fijner alleen wordt het een beetje een duikbootje na de sprong. mezelf even leren dan ik hem dan even een beetje geef zodat hij naar voren gaat. maar super tevreden op bay. daarna nog stukje de weg opgeweest daar en hij zag balen staan en draaide zich zo om. dus ik zweepje en hop meneer liep er zo langs. en terug niks geen probleem. lijkt erop dat hij begint te leren om door te lopen. 
(ondanks dat ik en mijn mobiel en een ijzer ben verloren
) In het begin was t wel spannend voor red en mij maar uiteindelijk snapte hij dat greppels niet bijten ??? Ik had niet verwacht dat hij dat zo veel moeite mee zou hebben maar uiteindelijk deed hij het wel braaf.

)