@ Sannn jammer van de dressuur @ Benthe wat gaaf om bij jullie laatste wedstrijd de winstpunt te halen. Geniet maar lekker van je wolk. @ Noor veel plezier
Vanmorgen beide merries even gereden en die waren beiden best stijf. Gisteren hebben ze een beste bui over hun gehad dus denk dat het daarvan komt. Daarna nog 2 paar gave schoenen gescoord voor weinig geld. Ben ook nog op stenenjacht voor mijn terras gegeweest en ben nu weer in de war...
En ik ben weer terug in het sunny (not) Nederland! Heb vanmiddag alweer lekker paardgereden, wat heerlijk weer zo na de vakantie! Heb al twee wassen gedraaid, en verder ga ik gewoon op de bank met een filmpje en vroeg slapen.
Klinkt hartstikke leuk MM! Netjes van je springen San! Ben wel benieuwd naar je dressuurverhaal. En gave foto van Brugge! Veel plezier in de modder Corien, Eef en Lau! Gefeliciteerd Benthe! Dat is wel een top afsluiter met Jip!
Danielle Niet lekker door je rug gaan! Sannn gave foto idd. Balen van de wedstrijd zeg, niet weer bij die jury starten dus. Wauw super Benthe!! Gefeliciteerd. Nou Shanouk dat is een harde overgang zeker. Niks aan van zo warm naar dit weer.
Ik had vandaag dus gesprongen. Beide pcs stomme balkjes. Maar ach wel lekker gereden. Morgen met een vriendin lekker het bos in!
TeeGee
Geplaatst: 27-08-11 19:45
Benthe, gefeliciteerd!!! Ik had het echt gehoopt voor je, maar nu dus ook echt Z1 met winst. Het is jullie echt gegund!!!!
Gefeliciteerd Benthe! Das een fijne afsluiter! Zo kan je um met een gerust hart met pension sturen
@ Sann: jeetje wat zuur van die jury zeg. Laten we het er maar op houden dat het dressuur is he Wel gefeliciteerd met je prijs in het springen!
@ Marijke: ik zou het maar niets vinden als vriendlief zou roken. Je ruikt het gewoon giga bij zo iemand en als ik ergens een hekel aan heb.
Nou ik zal eens douchen voor er hier een aantal komen gezellig wat drinken en dan de stad in. Net gehoord dat ik dinsdag mag mee trainen bij Hilde van Eerden Wel ff lekker op een vreemd terrein en keer een andere instructeur.
xxitsmexx
Geplaatst: 27-08-11 20:54
danielle heeft leuk topic gemaakt met leuke foto's/filmpjes mandy leuke muur en mooie tv joki dan leren ze wel een hoop om door het dorp te gaan sann mooie foto. wat ligt er op de bielzen? benthe heeft fijn gereden en toch haar puntje met jip gereden. Mooie afsluiter caro heeft gereden maar waren beetje stijf margriet heeft gesprongen maar helaas balkje
vanmorgen dus wedstrijd met bay en ol. eerst al met bay konden alleen maar losrijdne in stukje van nog niet eens 20x20 waar al 6 pony's liepen. nou dat ga ik dus niet doen. dus maar in de blubber buitenbak (waar later iedereen ging losrijden) en dan 1 persoon in de stukje voordat je de proef in gaat. nou eenmaal in de bak ging het redelijk goed maar opeens ziet hij spoken bij de A en vloog alle kanten op behalve de goede. uiteindelijk nog 175 punten had het echt veel lager verwacht. daarna snel naar huis en ol opgehaald. ol liep echt heel fijn. Tenminste een keer goed aan de teugel. en in de galop dat ik goed verschil kon laten zien. had echt een heel fijn gevoel. uiteindelijk maar 172 punten. Wel heel jammer want er zeiden er meer van dat had een winstpunt kunnen zijn. maarja goed gevoel is ook al heel fijn natuurlijk.
Sim
Geplaatst: 27-08-11 21:26
Welkom terug Snoek!] Gave fot van de bielzen, Sannn. Die van mij is een beetje apart (of ik heb 'm niet kunnen vinden). Gelukkig vind je je behang zelf ook niet mooi Rowo. Ik vind het erg druk en somber. Je bankstel vind ik wel weer strak! Hoe groot is jullie scherm? Wij hebben ook zo'n kanon, geloof 106 cm diagonaal gemeten. Super gedaan Benthe! Mooie afsluiter, van harte gefeliciteerd!
Heb zojuist nog even een stukje van de cross in Luhmuhlen zitten kijken. Nare vallen van Andreas en Mary. Paard van Mary sloeg wel heel erg eng dubbel met zijn hals. Gelukkig stonden allen zonder (zichtbare) blessures weer op.
Sannnn
Geplaatst: 27-08-11 22:43
Welkom terug in NL Shanouk! Je moet bij fotograaf 1 even doorglijden met dat scroll ding naar rechts Sim, dan vind je hem.
Hier cocktail and movie night. Helaas waren die cosmopolitans wat te sterk en ligt ze nu al op bed. Ga dan maar verder gossip girl kijken.
Had 'm inmiddels gevonden. Had alleen de foto's van fotograaf 2 nog maar gezien.
Joki
Geplaatst: 27-08-11 23:35
Jammer dat je geen wp had itsme
Even een vraagje omdat de kennis van springtechniek hier groter is dan die van mij. Vond op sporthorses een advertentie van dit paard en het viel me op door het achterbeengebruik boven de sprong maar is dit nou juist goed of niet: http://www.youtube.com/watch?v=e0XsoPiPZ2g
Eef_Bam
Geplaatst: 27-08-11 23:51
Veel verstand heb ik er helaas ook niet van, maar mijn gevoel zegt me dat er iets niet klopt, en dan doel ik niet eens zozeer op het achterbeengebruik boven de sprong maar meer op het extreem omhoog gooien van de hals als hij zijn achterbenen zo uitslaat.
Maar ik ben benieuwd wat mensen die er echt verstand van hebben ervan vinden!
daNiielle_
Geplaatst: 28-08-11 00:27
Hee Mandy dan trainen we dinsdag samen! Tenzij je een groep eerder/later zit. Dan kom ik jou en je paard in elk geval even bewonderen.
Goed zeg JN!!! Snoek welkom terug
Het is niet mijn dag vandaag! Werd ook nog eens ziek rond 10 uur dus ben naar huis gegaan. Aan de alcohol lag het niet, had nog niks gedronken. Nouja we hebben het gisteren super gehad dus dat scheelt dan weer.
ik ben hoe red ik mijn sexleven aan het kijken. heb ik wel nodig
rowo
Geplaatst: 28-08-11 00:45
Ibonn
Geplaatst: 28-08-11 02:08
Dat paard van het filmpje zou ik als amateur zeker laten staan. Waarom hij het doet, is natuurlijk niet duidelijk maar hij gebruikt zijn rug helemaal niet zoals we dat willen zien. Hij basculeert helemaal niet en opent achter extreem wat het ook nog eens onmogelijk maakt om uit te zitten op/na de sprong.
Met goede begeleiding zou er wel wat van te maken zijn want er zijn wel meer paarden die op hoog niveau springen en een afwijkende manier van springen hebben maar het wordt een hele klus.
Wat me wel opvalt is dat de verkopers blijkbaar trots zijn op deze afwijkende manier van springen, op het einde wordt het filmpje vertraagd terwijl dit net een sprong is waarvoor het paard helemaal niet goed uitkomt. Er zitten echt betere sprongen bij dan dit laatste... Iig geen reclame voor je paard zo
Rowo: alleen of met z'n 2-en
Snoek is terug op NL-grond en kan gelijk op zoek naar dikke trui
Heb vandaag gereden en ben in 1 u 3x natgeregend en 3x opgedroogd in de zon lekker buitenritje gemaakt en bijna overhoop gereden door een paar motocrossers die door de plassen scheurden. Gelukkig is Plato redelijk cool en ging het goed. Van de week weer even springen en dan zijn we echt klaar voor onze 1e training in 2 jaar. 17 okt is het al 2 jaar geleden dat de hernia toesloeg en Ysselsteyn was mijn laatste cross