[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:37

Klinkt als een uitdaging, Lau!
Ik heb mijn bb binnen, vind hem maar omslachtig :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:40

Mij lijkt de 28ste de meest praktische datum. Dat is de zaterdag en op vrijdag zullen demeeste mensen toch moeten werken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:41

Dan zijn teegee en ik nog op vakantie |(

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:46

en ik ga dan met vakantie, maar ik zit sowieso in mei en juni helemaal vol.

zit nu ook in Hamburg

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:47

Mootje schreef:
Dan zijn teegee en ik nog op vakantie |(

TG kwam toch de 22ste terug?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:49

gezellig trouwens Mootje, samen met TG op vakantie ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 12:52

Lielle schreef:
gezellig trouwens Mootje, samen met TG op vakantie ;)

:D TG komt dit weekend terug geloof ik :j .

28ste zou ik wel kunnen hoor.. en anders wordt het voor mij pas na 20 juni i.v.m. examen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:54

Met mij moet je al helemaal geen rekening houden. Ik kwam er zaterdag achter dat dat de enige vrije dag is tot aan mijn zusje der bruiloft en moest dus nog om kleding weg.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 12:59

met mij moet je dus idd ook geen rekening houden, ik zit veel te vol met afspraken op het moment, en wellicht is dat in juli ook weer zo.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:17

Ik ga even de agenda goed zoeken. Ben ik nl kwijt, maar het is net zo'n drukke tijd. Even kijken wat er aan alternatieven is

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:32

Ik kan de 28ste ook, moet dan ook idd de vrijdag werken (en die zondag ook helaas)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:40

ik kan dat weekend helaas niet, zondags heb ik sgw dus zaterdag alles klaar maken en optijd naar bed!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:28

Lau laat maar weten!
ik moet me verjaardag ook nog eens gaan plannen!

Mensen ik heb net een moeder eend dood gereden |(
vind het echt vreselijk kon geen kant op niet remmen en niet naar rechts (vrachtwagen) heb ook wat kleintjes geraakt heb een blok in me buik maar ja kan er niks aan doen :'(

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:33

Weet hoe je je voelt Corien. Ik heb en keer een groep volwassen eenden geschept, had de trailer erachter op de snelweg en kon geen kant op.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:34

Mootje wat vervelend dat je auto kuren heeft
JN leuk naar de keuring
Ik heb een Anky offwhite broek en dat ding vind ik vreselijk. Naden zijn nog heel maar zoals dat ding vlekken aantrekt en die zijn er ook niet meer uit te krijgen. Voor mij geen Anky rijbroek meer.
Verstandige beslissing om je functie neer te leggen Vief
Fijn dat je vrachtwagen goed is Evelien
Lau klinkt als een leuke master

JN ik rijd normaal een mix van de twee systemen. Mijn hoofdsysteem (die instructeur komt wekelijks) is zeer technisch maar soms ben ik niet technisch genoeg en dan leen ik uit het systeem van de instructeur die vandaag komt (die komt zo eens in de maand). Als mix is het ideaal alleen als die instructeur er is kan ik natuurlijk niet zo hard mixen maar moet ik weer even echt volgens zijn systeem rijden en dat is even wennen maar zeker niet onmogelijk. Dus ik heb er gewoon voordeel van, alleen moet ik Ferrose eerlijkheidshalve een dag van tevoren ook even uitleggen dat we nu niet meer mixen anders is het verschil inderdaad te groot.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:39

ah dat is oliebol corien. maar je kunt er inderdaad niks aan doen.

vond het juist heel erg lastig toen ik ook 2 verschillende dressuurinstructeurs had. (werkte allebei ook heel anders) dus een mix kon ik niet maken. Heb uiteindelijk maar gekozen voor diegene waar het paard het beste bij ging lopen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:44

Itsme het zal ook schelen dat bij beide instructeurs hun basis gelegd is bij Egon von Neindorf dus dat ze een zelfde basis hebben. Alleen heeft mijn hoofdinstructeur bij Egon zelf jaren op stal gewerkt en de andere instructeur bij een leerling van Egon getraind. Daarbij heb ik mijn hoofdinstructeur ook gevraagd of dit zou kunnen aangezien hij de andere instructeur vroeger regelmatig op GP-niveau gejureerd heeft dus weet hoe hij rijdt. Het is niet zo dat ik puur zelf wat heb zitten uitzoeken

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:46

Goedemiddag!!

Vief: Zitten weer mooie jasjes tussen!!! Helaas heb ik geen nieuw jasje nodig.....
Corien: dat is wel heel slordig!!! Verder heb ik rijbroeken van Eurostar, zijn ook niet de goedkoopste maar je kan er heel lang mee doen. Ik wil ook geen andere meer nu ik die broeken ben gewend. En me ma ook niet, die andere sloop ik te snel O:)
Lau: meesten in je pyama :Y) die kan je ook meteen in de was gooien :P

Zo vroeg me bed ingegaan en pas laat uigekomen. heb 11 uur geslapen :oo Normaal slaap ik zo'n 7 uurtjes maar. Dus gelukkig voel ik me weer top.
Om 12 uur moest ik naar de brillenwinkel voor me lenzen. Ogen weer gemeten en waren zelfde als half jaar geleden en heb weer nieuwe lenzen :) Nu leren voor examens dus ga me zelf even bannen van bokt anders komt er niks van O:)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:53

Corien :(:)
Ik zal me inderdaad ook heel erg klote voelen als me dat overkwam

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:11

Ach Corien. Wat zul je je rot voelen. Ik ben al van slag als ik een dood konijntje of een ander dier dood langs de weg zie liggen (ik hoop dan altijd maar dat ze op slag dood waren en er nagenoeg niets van gemerkt hebben). Laat staan dat je het zelf aanrijdt.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:16

over rij broeken; ik ben een echte lie-len fan helaas is dat merk uit productie gaan en nu heb ik alleen nog broeken van robby's. Zijn echt ontzettend fijn!
lau: dat is een hele mond vol zeg :D 28ste kan ik alleen niet denk ik, heb ik oorspronkelijk familie dag. Al ligt het niet al te ver van elkaar kan dus ook door crossen hahaha :Y)
Corien; wat vervelend :(:)

Ik ben de tweede keer gezakt voor mijn E ;( eindelijk de zenuwen redelijk onder controle door dat ik een half uur oefeningen had gedaan vanochtend, heb ik de grootste bitch als examinator.
Examen ging vet goed, ben ik gezakt omdat ik een fietser niet gezien zou hebben?
Snap er niks van, en word er ook zo gek van zijn het een keer niet de zenuwen krijg ik een examinator met een slagingsprecentage van nog geen 10%.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:23

Gosh Corien dat geeft echt een rot gevoel! Je kon er niets aan doen en je moet er niet dieper over nadenken.
Zo hadden wij laatst een duif in de stal. Toen ik me schoon vader op had gehaald om hem te pakken konden we hem niet weer vinden. Even later lag hij op de grond. Wel levend maar toen mijn schoonvader hem buiten had gezet bleef ie zitten. Kon niet meer vliegen. Mijn schoonvader heeft hem toen ''geholpen'' omdat dat beestje aan het lijden was. Ik wordt er altijd naar van. Maar je kunt er niet altijd wat aan doen.

@ evony das balen. 3 keer is scheepsrecht he! Komt goed schatje *schuift een glas roosvicee*

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:27

Goeiemiddag!
Ik heb alweer gewerkt en Vorstin gereden, en zo weer werken bij Soldaat. Ik draag alleen maar Eurostar broeken, het model dat vroeger de Klara was. Wil nog wel zo'n zelfde soort broek, maar dan wat dunner.

Voor de High-tea: Ik kan alleen op 29 mei dat weekend

Wat leuk dat je in Leiden komt studeren Lau!
Ahww wat zielig Corien :(:)
Wat onwijs balen Evony!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:36

Heb ik wat gemist ? Jullie hebben het over een High-tea. Is dat voor een bepaalde groep? En voor een bepaald iets?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:41

Haha iedereen is uitegenodigd hoor marijke!

Van het winter zijn de meeste uit dit topic bij mij Thuis geweest good een culinaire meeting. Nu hadden we het er laatst over dat dat nog een keer moest. Waarop ik zei doen we een hightea/BBQ bij ons in de tuin.
Hebben Ruimte zat!