[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:52

:wave:

Marijke: Wat een super nieuws zeg!
Vief: Fijn dat je dat vak gehaald hebt! Scheelt weer een hoop stress ;)
Kim: Klinkt niet zo fijn van je wang :(:)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:53

Gefeliciteerd Saar!
Margreet ook gefeliciteerd! Noor natuurlijk ook. :)
Wat super Vief dat je dat vak toch gehaald hebt.
Ik wil ook mail Mootje.
Fijn dat Jan weer naar huis mag, maar revalidatie van 3 maanden. Pffft..
Marijke wat super!! :D
Wat leuk dat Stief je herkende Sim en ga eens een keer met jou winkelen. Dat doe je goed. :D

Had gezeik op school. We moeten bezig voor onze scriptie, had begin dit jaar al afgesproken om dat met 1 vriendin te doen. Die rijdt ook, konden we een onderwerp kiezen richting de paardensport. Krijg ik vandaag te horen dat ze ineens met iemand anders afgesproken heeft… Best achterbaks en oneerlijk, vooral omdat wij afgesproken hadden. Heb daarom anderen ook 'afgewezen'. Dan ook nog niets zeggen dat ze andere afspraak heeft, maar het mij lekker laten uitzoeken. Was behoorlijk pissig... _-:( Ze leest ook mee op bokt merkte ik onlangs, dus wie weet (waarschijnlijk) leest ze dit ook. Kan het gelukkig nu met 2 andere vriendinnen doen.
Zo even lekker rijden, gedachten verzetten. :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:56

bedankt Sann :D

Wel zure situatie zeg :(:) heb dat ook wel eens gehad, echt fijn zulke vriendinnen!

Wij moeten nieuwe coachgroepen voor het aankomende blok maken, gelukkig nu een goede :D vorig blok hadden we iemand binnen 5 minuten aan het huilen ondanks dat we amper iets gezegd hadden :')
Dat ging gewoon het hele blok niet, moest er zo veel tijd en energie in stoppen dat mijn overige vakken er onder geleden hebben, ben dus ook erg benieuwd naar mijn tentamen cijfers }:0

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:05

Irritant is dat he groepswerk. Opzich hebben wij prima klas en gaat dat wel. Maar als je er idd 1 iemand bij hebt die weinig doet, of iets anders wat moeilijk gaat is het al gelijk anders.
Het was voor mij ook anders geweest als ze gewoon gezegd had dat ze met iemand anders ging.. Dan had ik het alsnog rotstreek gevonden, maar had ik geen nee gezegd tegen anderen. Maargoed, op deze manier leer je wel weer je 'vriendinnen' kennen. Weet ook gelijk wat ik aan haar heb, dus dat is wel weer mooi makkelijk. ;)
Hopelijk zijn je tentamen cijfers wel goed! Wanneer krijg je die?

Ga nu echt lekker rijden voordat het donker is. :wave:

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:08

krijg 15 februari als goed is de eerste binnen, denk dat ik die niet heb ^) verwacht de rest nog wel net voldoende.
Ik heb echt een hekel aan groepswerk, vooral omdat ik heel gemotiveerd ben en heel erg hoog kwalitatief werk wil inleveren en de meeste van mijn klasgenoten zijn van; ach een 5,5 is al voldoende. Maar als jij voor je gevoel een 5,5 inlevert is het voor de docent vaak een 4 dus ik ben daar niet zo van :Y)
Dus ik bots nogal met sommige mensen, en met sommige mensen juist helemaal niet en dan halen we hele hoge cijfers! Gelukkig zit ik daar nu bij *\o/*

Maar je kan het idd wel beter hebben dat ze het gewoon zeggen als er iets is dan dat je het zo moet horen, erg vervelend.

Sussie85

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:49

Sannn: dat is mooi balen dat die 'vriendin' je zo laat zitten. Die valt meteen niet meer onder de categorie vriendin.
Vief: fijn dat je het tentamen toch gehaald hebt! En Woll heeft echt geen zin meer om te werken ...
Margreet: gefeliciteerd!
Mootje: ik wil ook mail :D
Marijke: een bult geld minder, maar wel een goed vooruitzicht! Super in ieder geval dat je nu weer snel aan de slag mag met Zeus.
Sim: heeft lekker geshopt!
Evony: balen dat je tentamens niet zo lekker gingen.
Kim: balen van je wang! Hopelijk valt het mee bij de tandarts.
Snoekiej: hopelijk geeft het weer hetzelfde resultaat bij Vorstin!
Annetje: logisch dat je aan een nieuw zadel moet wennen.

Vanmorgen even gereden met Weltsieger. Hij had wat opstart problemen. Iedere keer als ik been gaf kreeg ik een bok. Gelukkig gaf hij het na een bok of 6 op en ging hij lopen. Daarna liep hij erg goed. Was dus wel tevreden.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:52

Heb even de stallen schoongemaakt en heerlijk op een baal hooi gekeken hoe hij aan het slapen was in de stal. Lielle was jullie paard ook zo moe na het behandelen met tildren? Hij gaapt en hangt met zijn kont in de hoek te dutten.
Moest nog stukje met hem stappen en meneer had echt geen haast. Hij heeft wel zijn hele stal op kop gezet omdat hij de enige was die binnen stond. Heb daarna de pony naast hem gezet en meneer sliep zo verder.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:56

Voordat ik het vergeet,
Margreet gefeliciteerd
Noor gefeliciteerd met je ouders
Sim das knap winkelen. Ik ben vaak wel een beetje merken-ge*l dus ben meestal duur uit. Daarom ga ik maar 2 x per jaar. En ga zaterdag met mams... al is er niet zoveel geld over gebleven na vanmorgen (lees : failliet! )
Kim hoop voor je dat je wang snel weer normaal is! Is niet fijn.
Sannn wat een waardeloze ''vriendin''! Weet je direct wat je er aan hebt en voor de volgende keer wat je er zeker niet aan hebt!
Annetje heb je nog gekeken of je zadel blauwe sticksels heeft?
Lekker Sussie dat Weltsieger fijn liep.
Was er nou ook nog iemand jarig? Dacht dat er nog iemand gefeliciteerd werd!?

Volgens mij heb ik zo het meeste wel.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:04

Marijke, ik geef totaal niet om merkkleding. Vind het vaak belachelijk (te) duur. Kan de kwaliteit wel goed zijn, maar voor minder geld heb je ook goed spul!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:08

Is ook heel persoonlijk. Vroeger toen ik nog ''klein'' was :+ was ik zo slank dat ik om de taille 28 had en qua lengte 36. Toen kwam ik altijd uit op merkkleding want dat was het enige wat goed pastte. Nu ik wat dikker ben kan ik makkelijker in kleding maar blijf toch meestal wel hangen bij merk.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:23

Ik zit even te googlen, maar mijn dierenarts zegt dat ik er vandaag al weer op mocht, licht stapwerk. En volgende week licht werk zonder dat hij zweet. En ik lees ook wat over rust en eerst osteopaat en dan na een week of 6 weer licht werk. Lielle wat is jou ervaring?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:28

Marijke wat een super nieuws (Had al ff wat achtergelaten op je www van hyves).
Ik kan je verder niet helpen. Ik heb het spat/infuus gebeuren nog nooit meegemaakt.

Hier lekker de paarden de hele middag buiten gehad.
Nu net gedoucht en ga zo na Diepenheim. 2 uurtjes kinderen plagen :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 18:31

Ik zag het Dienke!! Lief. Veel plezier met kindjes plagen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:45

Marijke, Raimaer is direct vanaf de DA drie maanden het land op gegaan, geen idee dus of ze moe was en daarmee heb je ook meteen antwoord op je tweede vraag. Na die drie maanden zijn we rustig weer gaan opbouwen.

mijn sapcentrifuge is er, en ben meteen begonnen aan een sapje van komkommer, kiwi, appel en druiven, jummie!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:54

Marijke: Super nieuws zeg! Gelukkig valt het mee.
Sim: Lekker geshopt dus!
Sann: Dat is echt een prutstreek! Kanbegrijpen dat je pislink was!
Evony: Hopelijk vallen de cijfers mee en heb je alles gehaald.

Vanmiddag paardjes gesprongen in de regen. Hetje was fris, heeeeel fris. Gevolg was dan ook dat ik er nog aflag toen ik een kruisje aanreed omdat 20m verder een eend kwaakte (serieus!). Meneer draaide zih zo roetsj om en daar hield ik geen rekening mee. Springen deed hij geweldig, maar luisteren wat minder :Y) Ben met moeders ruim 1,5uur bezig geweest en toen kon ik normaal een 'parcoursje' rijden. Morgen vroeg maar weer :+
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 10-02-11 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:57

Haha, Het was lekker bezig dus Lau. :D
Heb ook heerlijk gereden. Helaas wel in de regen, maar je kan niet alles hebben he.
Hopelijk heb je alles wel gehaald dan Evony!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 19:58

Wist je dan niet dat kwakende eenden het meest gevaarlijk zijn Lau?

* edit * heb trouwens "al" mijn hoofdstellen mee naar huis genomen, heb ze uit elkaar gehaald en ben ze grondig aan het schoonmaken/oliën. Kunnen ze er voorlopig weer tegen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:00

Heel gevaarlijk! Ook al sta je 4 jaar in die bak naast diezelfde kwakende eend! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:01

Heb ik paar weken terug ook gedaan Sim. Liter zonnebloemolie gemengd met liter lederolie en alles er een half uur inleggen. Kunnen ze er weer heel lang tegen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:01

Maar deze keer klonk zijn kwak (en nu niet door denken) wel heel eng.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:02

Ja Hetjeheeft ook zulke teergevoelige oortjes, die kan niet tegen kwakjes :P

sorry |Sim :+
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 10-02-11 20:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:03

Maar goed dattie geen fokmerrie is dan....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:08

Ben trouens aan het oppassen op mijn neefje, maar volgens mij gaat het niet helemaal goed. Meneer heeft een halve pot vaseline in zijn haar gesmeerd :D Oma is hem nu maar in bad aan het stoppen :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:10

Leuk. Haren wassen... is meestal een drama met kinderen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:12

Ik hoor ook een hoop gegil. Gelukkig is deze nog klein en kan ie nog niet goed praten. Ben benieud at hij morgen van het strand vindt.