Ik kwam twee keer op dezelfde partij uit.... Net diegene waar ik altijd nog op heb gestemd maar nu een keertje niet wilde doen..... Toch ook nog maar even de echte stemwijzer doen!
@Billy: Dat is inderdaad een Big Mama Wat voor merrie is het en van welke hengst verwacht ze een veulentje??? En als het een merrieveulentje wordt 'moet' je dan nog een familienaam in ere houden?? En was je volbloed nog zadelmak gisteren??
Ach ja het wordt ook al haar 6e veulen en verder wordt ze niet meer gereden dus dan wil zo'n buik wel groeien @ jipje_niekje Het is onze fokmerrie, mijn eerste echte grote paard Een Landwind x Godolphin xx, drachtig van Lord Z. Merrienamen doen wij niet echt aan, we willen gewoon een leuke naam die bij de rest past Ik zelf zit er aan te denken om het veulen Fearless ...... te noemen (ter ere van mijn geweldige helaas overleden topper Fearless Phil) Dus een leuk achtervoegsel wil ik eigenlijk nog wel hebben. Die moet dan pasen bij de volgende namen: 2002: Vivendi 2003: Wakanda 2007: Coconut Queen 2008: Dirty Harry 2009: Entertain You In 2009 hadden we ook een veulen uit Wakanda die heet Enjoy Me.
billy1
Geplaatst: 09-06-10 12:08
Oja Myth was gister super braaf Hij was wel helemaal blij dat hij weer een zadel op z'n rug kreeg
billy1
Geplaatst: 09-06-10 12:09
Lielle schreef:
dat is idd een hele buik Billy
Het is ook net zo'n melkkoetje Je kan nu gewoon het uier al zien hangen
@WolinLotte: Balen dat je zo'n last hebt van hoesten. Succes bij de huisarts. Mooi dat de longfoto goed was. @bvw: Mooi dat Frits goed gaat en balen van de pees van Helvetia. @caro29: Mooi dat alles nog "heel" is. Succes met je nieuwe baan! @Snoekiej: Gelukkig dat ze op een gegeven moment wel ging opletten met longeren. @CoriienRN: Mooi dat het rijden goed ging. @mistid: Leuke foto @kimdepim: Sportief bezig dus in het zwembad. @jipje_niekje: Balen dat je zo moe was na het werken. @billy1: Wat een buik! Merrie ziet er verder nog wel goed uit
Met die stomwijzer kwam ik op groenlinks uit Daar ga ik dus niet op stemmen.
Gister paard van een vriendin gereden, ging goed. Ga zo eerst maar even stemmen.