Vanochtend dus rentree met Lady, na 2 jaar thuis te hebben gestaan haar direct maar voor de leeuwen gegooid .. en met alleen thuis wat hupsen direct 't parcours ingestuurd

Met inrijden wilde ze al niet stappen, niet draven en niet rustig galopperen .. en ik dacht dat ik dat thuis zo goed al voor elkaar had

Beetje hoge stijl 3x gesprongen (niemand die hem ff lager ging zetten

) en richting parcours...
1e parcours ... ze wilde niet stilstaan voor 't groeten, bijna door 't lint heen

Ze keek wel zo naar de hindernissen dat ik zag de bui al hangen, maar eenmaal begonnen ging ze als een speer ... ze zou bij eentje weigeren (geen idee waarom eigenlijk), maar met een brom van mijn kant ging ze er alsnog over .. wel met balkje helaas. Had iig geen tijdfouten

Ik had onwijs last van verzuring omdat ik bij de 3e hindernis m'n beugel ben kwijtgeraakt en hem er echt niet meer in kreeg ... dus vast geklampt en parcours met 1 beugel gesprongen
Tussen beide parcoursen er maar op blijven zitten (denk zo'n 30/45min), mss dat ze dan wat relaxter zou worden. Hele tijd aan de lange teugel wat met iedereen zitten jeuzelen .. waren toevallig erg veel bekenden in het BB. Later op gepakt en ze heeft waarempel een paar rondjes mooi ontspannen en laag willen draven. 2e parcours was ze iets rustiger en probeerde ik haar voor de hindernis wat rustiger te krijgen ... dat doe ik niet weer, springt ze minder mooi (zie ik op m'n filmpjes heel duidelijk). Alleen zou ik met m'n stomme kop een verkeerde hindernis springen, kwam er nog net op tijd achter en draaide een volte om vervolgens de goede te springen. Helaas wel een weigering dus. Mijn stijl was super trouwens, nog nooit zo hoog gehad. 52 in de eerste en 50 in de tweede ... als ik nou in de 1e niet dat balkje had was ik 2e geweest

Naja, daarna nog ff met dinnetje en haar paard langs de weg uitgestapt .. waarna peerd op de trailer werd gepropt en m'n zusje en ik nog een lekker bakje patat hebben genuttigd
Ik zie nou wel dat ik Bandit echt meer een schop onder z'n reet moet geven, die moet een veel hoger basistempo in het parcours hebben (voor eerst dan maar). Ik zie nu trouwens ook dat ik een veel nettere zit heb dan op Bandit

Ben ik blij dat ze zo slim zijn geweest om net voordat de eersten met paard richting inrijbak gingen ff wat met een bak daar over het terrein gesleept/schraapt hebben ... het was spekkieglad toen we aankwamen, ik zat al manieren te bedenken om m'n peerd heel van trailer richting manege te krijgen
2 piccies:

ik kan rechtop zitten

filmpje 1e parcours
http://www.youtube.com/watch?v=_K25c4RdVZk