@ anthea: hebben jullie maar 1 selectie? En wie weet loopt Kameel de sterren van de hemel.... 12 is toch op zich best veel?
Ja, is altijd een week voor de kampioenschappen in Groningen. t is ongeveer 1/4 dat door mag dus het is wel mogelijk maar de laatste paar concoursen zit ie telkens net wel of net geen wp en in de middenmoot dus ik ben dr nog niet zo zeker van
Rowo: slaap lekker! Werk ze morgen Mooi dat Calypso zo lekker sprong vanavond! Dan komt het in de ring vast ook wel goed En hopelijk is één van die paardjes iets naar je zin.
Wij hebben ook pas 12 augustus kampioenschappen, kring was eigenlijk voor ons afgelopen weekend, maar is nu zaterdag als het droog blijft(alleen dressuur). Ik hoop dat ik de 22ste B kan starten met Urby, dan kan hij de 29ste ook mee, dan een week niets en dan probeer ik op de regiokampioenschappen ook wel een rondje B te rijden.
Ach, eerst maar eens zien of hij morgen weer wil springen
Gefeliciteerd Loes! Gisterenavond was het slecht (in de regen gereden brr), vannacht en vanochtend. En mijn moeder is nog wel jarig, ze is 50 geworden en dat vind ze niet leuk!!
HAHA THNX we wilden eerst een pop voorh aar maken maar dan zou ze gaan emigreren dus toch maar niet gedaan! We hebben wel een taart besteld met een foto erop dat al ze erg genoeg vinden en ze krijgt een horloge en op de verjaardag van mijn tante laatst hebben we mijn tante en mijn moeder kaartjes voor riverdance gegeven....