Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ja helemaal 

GvdT schreef:Biem vieren jullie nog ouwe sinterklaas?
Ik heb bij jongens van texel in de klas gezeten en die gingen er spciaal terug voor naar huis.
Heel gezellig 
Sunny is al best dik geworden... 
Cijfer: 4 De DA zei ook dat dit gewoon bijna nooit voorkomt bij ponies en al helemaal niet bij eentje van 6 jaar. Ik stond inmiddels gewoon te janken en heb heel de weg naar huis moeten huilen en nu weer. Er is gewoon niks meer aan te doen. Het was zelfs al zo erg dat het tijdens het rijden gewoon door midden kon breken. Mijn Sambal, mijn allerliefste pony. Zó oneerlijk.. Met rijden nooit iets gemerkt. Zelfs van de zomer toen de grond zo hard was sprong hij gewoon altijd, nooit heeft hij laten merken dat hij ergens last van had, nooit. Hij is altijd vrolijk, was vandaag nog uit zijn stal geglipt en weg gerent (liet zich wel gelijk weer pakken) en een echte knuffel. Ik kan me nu gewoon nog niet voorstellen hoe het straks zal zijn als hij er niet meer is.. Sambal
Een heeele dikke knuffel voor jou en Sam
Ik moet nu ook huilen..
Sterkte voor jou en Sam! Nickeltje schreef:Wat Sambal heeft, is dat het zelfde als hoefkatrol, of iets heel anders?
Sorry voor mijn misschien onnozele vraag...
) en het been nader moeten inspecteren en afvoelen. Er zaten ook echt van die domme vragen tussen...paard had een of ander gel onder leerlapje onder zijn hoef. Ging hij me vragen hoe dat hoefbeslag heette?
Mm daar kon ik zo ff geen mooie naam voor bedenken..(laat staan die andere mensen die bijna nooit paarden zien).