[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 13:17

er gebeuren wel steeds meer rare dingen in kleine plaatsjes... Kijk naar Hoogerheide, echt te erg! Hoop dat het niet hier komt!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 13:49

Rowo: het.. alsin, de duivel? Haha!
Het is wel echt heel naar, vooral van dat jongetje.. maar ik zie zo snel geen verband tussen die dingen.
Wel vind ik dat ze die gevaarlijke gekken meteen en voor de rest van hun hopelijk niet al te lange leven moeten opsluiten en weg laten rotten. Niets geen verlof. Die mensen hoeven voor mij helemaal niet meer terug in de samenleving. Ik betaal graag wat meer belasting voor een extra gevangenisje hier en daar..
Zo, en dat was mijn betoog Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 13:51

Ben ik het mee eens! Laat ze maar lekker hun hele leven in een cel zitten. De doodstraf of iets dergelijks zie ik ook niet zitten, dan zijn ze er vanaf. Zulke mensen mogen heel hun leven lang lijden! En goed ook.....
Ik zie ook geen verband,maar erg is het wel, heeeeel erg!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 14:06

Gefeliciteerd JJ..
Jammer Anthea ..

goeiemiddag trouwens iedereen Doei!
Ik zit nog op school .. Had net Set GS. Ging wel okee. Had niet geleerd. Dat zou ik gisteravond doen maar toen was de 3e helft heel gezellif dus had ik nogal wat op en later thuis nog gourmetten weer aan de wijn. Dus leren wou gister avond niet meer.. Nagelbijten / Gniffelen

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:12

goedenmiddag Lachen

Biem bedankt Lachen
Andrea: bedankt Lachen ja helemaal Haha!
De rest ook bedankt wie het ook zei Lachen

Jammer anthea Lachen
Gefeliciteerd jj, super Haha!

Scum super Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:20

JJ: gefeliciteerd met je wp-en en prijzen!

@anne; helemaal mee eens! Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:38

Oeh jj, alles deuren goed opslot Cool
Anthea: Jammer van je wedstrijd, maar volgende keer beter Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 17:46

Wat een rust hier of niet? Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Erg grappig!

Ik had geen zin meer in de laatste les, dus ben maar naar huis gegaan *stoute ik*. GA maar ff uitmesten en wat voor school doen (moet zo af en toe he)!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 17:46

Biem vieren jullie nog ouwe sinterklaas?
Ik heb bij jongens van texel in de klas gezeten en die gingen er spciaal terug voor naar huis.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:06

GvdT schreef:
Biem vieren jullie nog ouwe sinterklaas?
Ik heb bij jongens van texel in de klas gezeten en die gingen er spciaal terug voor naar huis.

Jazeker vieren wij Ouwe Sunder Haha! Heel gezellig Haha!
*wie waren die jongens? misschien ken ik ze! Lachen

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:20

Ik ben hier ook weer even!

heb even snel bijgelezen en over het algemeen goede wedstrijdresultaten OK dan!

Met mij gaat het niet zo goed. Heb vandaag voor het eerst wat gegeten, had dus erg honger. (sinds donderdagavond niet meer gegeten) Ik heb nog veel pijnstillers, maandag zelfs ectra gekregen, omdat het helemaal niet ging. Mijn moeder heeft vandaag even op Sunny gereden en morgen komt Emmy even op Violin rijden Lachen Sunny is al best dik geworden...

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:24

Renskek: Doe maar even rustig aan. Ik weet dat ik een week lang neit normaal kon/mocht eten. Brinta en gepureerd fruit waren mijn favoriete hapjes.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:29

mijn moeder gaat morgen fruithapjes kopen. Ben inmiddels al 5 kg. afgevallen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:47

Arme Renske Ach gut
Hopelijk wordt de pijn snel minder!

Ook hier nog maar even...

Huilen
Vandaag weer met Sam naar de DA in Kootwijkerbroek ipv Hellendoorn geweest. Naar een andere dierenarts omdat we hem graag eens door iemand anders wilden laten onderzoeken. Wij het hele verhaal verteld. De trap, de mogelijke hoefzweer, etc.. Toen weer alles afgewerkt, voltes op het harde (de schat drafde al uit zich zelf aan) linksom liep hij vrij goed, bijna niks te zien. Dus toch al verbetering. Rechtsom ook al weer ietsjes beter maar nog niet goed. Dus weer naar binnen, verdoven. Eerst de hoefzool. Buiten weer wat gestapt totdat het ingewerkt was en toen weer draven.. Nog steeds niet rad. Weer naar binnen praam op, want hij had nu wel door dat hij een prikje kreeg en nu wat hoger verdoofd. Toen weer naar buiten, weer stappen en weer op de volte. Dit keer niks meer te zien. Dus wij wéér naar binnen. Nu voor een verdovingsprikje en weer op de foto's. In Hellendoorn was hij ook al op de foto's gezet dus we hadden al zoiets van zou wel gek zijn als ze nu wel wat vinden. Alles was namelijk goed. De andere DA had op de dag dat hij in Hellendoorn moest blijven zelf nog toen wij al weer naar huis waren nog andere (extra) foto's gemaakt, om echt alles uit te sluiten. Niks aan de hand.
Maar toen de foto's gemaakt waren moest hij nog een keer 1 foto was niet goed. Ik had al zoiets van hij zal wel bewogen zijn ofzo, maar dat was het niet. De DA geloofde 1 foto niet vandaar dat het overnieuw moest, er kwam zelfs al een andere DA naar kijken. Na het maken van de foto kwam hij weer naar ons toe. We moesten achter de deur wachten voor de rontgenstraling. Ik zag al gelijk dat het geen goed nieuws was en dat werd ook gelijk gezegd. We hebben zelf ook naar de foto's gekeken en we hebben ook foto's van hoe het wel had moeten zijn gezien. Sambals straalbeentje was dus vreselijk slecht Huilen Cijfer: 4 De DA zei ook dat dit gewoon bijna nooit voorkomt bij ponies en al helemaal niet bij eentje van 6 jaar. Ik stond inmiddels gewoon te janken en heb heel de weg naar huis moeten huilen en nu weer. Er is gewoon niks meer aan te doen. Het was zelfs al zo erg dat het tijdens het rijden gewoon door midden kon breken. Mijn Sambal, mijn allerliefste pony. Zó oneerlijk.. Met rijden nooit iets gemerkt. Zelfs van de zomer toen de grond zo hard was sprong hij gewoon altijd, nooit heeft hij laten merken dat hij ergens last van had, nooit. Hij is altijd vrolijk, was vandaag nog uit zijn stal geglipt en weg gerent (liet zich wel gelijk weer pakken) en een echte knuffel. Ik kan me nu gewoon nog niet voorstellen hoe het straks zal zijn als hij er niet meer is.. Sambal Verdrietig

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:48

Echt heel naat voor je vief!!! Ik had je post al in het andere topic gelezen... In laten slapen is de enige oplossing??

Mijn eigen leed lijkt echt in het niet te vallen naast dit vervelende bericht van jouw... Heel veel sterkte!!!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:53

Hetzelfde gevoel als Nickeltje heb ik nu ook!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:54

Ja eigenlijk wel.
Beter worden kan het gewoon niet, het zal alleen maar erger worden. We hebben altijd gezegd dat we dat zouden doen als er een keer iets ergs zou gebeuren [niet uitgaande dat het ooit nodig zou zijn..]
Sambal is ook gewoon niet geschikt als grasmaaier.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:57

Dat is wel heel triest zeg...

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:01

Jeetje Vief wat ontzettend kl0te! De tranen branden achter mn ogen. Jullie waren zo ontzettend goed op weg!!
Heel erg veel sterkte en doe hem maar een dikke knuffel van me!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:01

Wat Sambal heeft, is dat het zelfde als hoefkatrol, of iets heel anders?
Sorry voor mijn misschien onnozele vraag...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:09

Aaaah Vief, jeetje he. Ik zit hier nog met verbijstering achter de computer, ongelofelijk zeg Verdrietig Een heeele dikke knuffel voor jou en Sam Ach gut

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:13

Vief: Ach gut Ik moet nu ook huilen.. Huilen Sterkte voor jou en Sam!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:19

Nickeltje schreef:
Wat Sambal heeft, is dat het zelfde als hoefkatrol, of iets heel anders?
Sorry voor mijn misschien onnozele vraag...

Is geen domme vraag hoor.
Klopt is hetzelfde. Het straalbeentje is bij Sambal ook niet glad meer waardoor het niet meer soepel loopt.
Echt een heel stuk van zijn straalbeentje is erg poreus.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:22

Zoooo ik ben weer terug van mijn gezellige tentamen klinische diagnostiek....

Als eerste had ik voor kern locomotie paard. Moest ik vertellen wat ik allemaal zou doen als een eigenaar je opbelt wanneer zijn/haar paard op 3 benen loopt. Naja goed...een beetje vragen stellen enzo. Maar ik was zowat vergeten signalement te vragen (ras, leeftijd, gebruiksdoel). Sigaar
Vervolgens moest ik vertellen hoe de rest van het locomotie onderzoek verloopt. Op zich ging dat wel redelijk. Heb hem moeten monsteren op de volte (lees: een rondje met het paard door de practicum zaal lopen Clown ) en het been nader moeten inspecteren en afvoelen. Er zaten ook echt van die domme vragen tussen...paard had een of ander gel onder leerlapje onder zijn hoef. Ging hij me vragen hoe dat hoefbeslag heette? Koe Mm daar kon ik zo ff geen mooie naam voor bedenken..(laat staan die andere mensen die bijna nooit paarden zien).
Vervolgens nog de buigproef van de ondervoet Verkeerd gedaan! AAArgh! Naja rest ging wel goed...

Toen kern deel: locomotie hond.
Een beetje vertellen over het een en ander. En ik heb een hoop moeten verzinnen omdat ik het gewoon niet wist.. Maar de handgrepen waren wel goed en er zaten ook goede momenten tussen..
Nog ff afwachten wat mijn cijfer wordt. Ik denk of net voldoende of net niet.

Vief: Niet te geloven...! maar dat had ik in het andere topic ook al gezegd... Sterkte in ieder geval! Ach gut

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:30

Tjeetje Arme Vief & Sam, ik zit met tranen in mijn ogen! Wat kan het leven toch oneerlijk zijn. Sterkte en ik denk aan je Ach gut