Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:Marieke en Pico. Hij houdt onze Pablo wel aardig gezelschap zo
Lielle schreef:Wat zoek je voor iets UK_eef?
Scum schreef:Ik hoop dat je dat gaat lukken Eef. Lijkt me een moeilijke opgave voor die prijs.
gomir schreef:Nee!![]()
Ik ben nog niet eens begonnen en ik heb er nu alweer de pest in, begint weer lekker zo...
Simmie schreef:Kennen jullie Jos Houben (van naam)? Eventingruiter en tot voor kort woonachtig in België.
Hij heeft sinds kort een leuk optrekje bij mij in de buurt gekocht.
Hij heeft mooie stallen laten plaatsen, een prachtige springtuin met achterbergbodem aan laten leggen en als klap op de vuurpijl issie nu bezig om een crossbaan aan te leggen in het bos achter zijn huis. Er staan al diverse leuke hindernissen.
Ik denk dat ik maar eens even kennis ga maken met Jos in Gorssel.![]()
Wie weet mag ik daar wel een keer trainen. Of misschien kunnen zelfs de trainingen met Rob daar een keer plaatsvinden!
Ik kom er elke dag langs als ik naar Killea ga, dus ik zie elke keer dat er flink aan de baan gewerkt wordt!
gomir schreef:Bedoel je toevallig geld lielleJe bent wel heel ijverig met je t-tjes zo
Ik weet ook nog wel een paardje dat daaraan voldoet, maar ik denk eigenlijk dat die ook niet onder de 3000 blijftIs wel helemaal goedgekeurd en een leuk braaf beestje, ruin, 4 jaar, L-springen en 1.61 ofzo.