[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 13:33

Het crossen ging super goed :D :D
Eerst Tessa, waarvan ik dacht dat ze het niet zo zou doen. Ze zag het direct al helemaal zitten, vloog zo overal over!
En ook Perfect overal simpel over. Heb met beide paarden nog een aantal hogere sprongen genomen. Ze pakten het beide echt fijn aan :j

Springparcours met Tessa ging nog wel een beetje met idioot hoge sprongen. :o lag er tot 2 keer toe bijna naast omdat ze zo maf deed.

-einde blij bericht :')

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 13:35

Leuk Danielle dat het zo goed ging :D .
SM, was je op de Roskam?

daNiielle_

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 13:42

PL, heb je nog rond zien stappen met je paard. Kwam net met tessa toen je klaar was.
Leuke combinatie zijn jullie!
SM gefeliciteerd met de punten :)
Henny mafkees...hele huis nog poetsen, maarja nu kun je wel lekker van de zon genieten in plaats van dat je nog van alles moet doen.

Perfect was nog proefkonijn voor een fotograaf die dat voor het eerst deed, ben benieuwd.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 14:09

Ik heb nog wel gekeken of ik je zou herkennen Danielle maar ik had echt geen idee :+ Fijn dat het bij jou ook lekker ging en bedankt voor je leuke compliment :o

Netjes gereden Suikermeisje! Gefeliciteerd met je punten :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 14:37

Leliaardje schreef:
Leuk Danielle dat het zo goed ging :D .
SM, was je op de Roskam?

:j

en dankjullie :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 14:42

Anne fijn dat Vies het goed deed
Itsme jammer dat ze niet het goede oornetje hadden
TG top dat je in elk geval weer mogelijkeden hebt van wat kan werken
Evony dat is wel heel stoer om dat bij huis te hebben
Caro fijn dat het beter gaat met je hond
Snoek en Leli foto's bekijk ik later
Vief succes met uitpakken
Pl heeft lekker gecrosst top. Gave foto's
Suikermeisje gefeliciteerd met je wps
Danielle super dat beide paarden goed aanpakten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 15:03

@ Texelse met de hond gaat het naar omstandigheden super. Alleen de pijnstiller in de avond wat later geven. Zij springt weer als een malle rond en wil alleen maar mee op pad. Ik ben zo blij dat het aanslaat. Qua lange afstanden lopen doen we nog rustig aan maar zij liep vanmorgen alweer met de bal te slepen en naar de paarden te blaffen. Elke dag dat wij nog met haar hebben is een cadeautje.
@ Leliaardje gave foto's van Giga op je site.
@ Pl leuke foto's!
@ suikermeisje gefeliciteerd met je wp

Ik heb vanmorgen schimmel weer eens aangepakt met de dressuur. Begint echt lekker te showen als zij met haar hoofd bij mij is. Merk wel dat zij rechtsom slechter loopt maar dat zal wel door mijn rechterbeen komen. Loopt regelmatig dwars door mijn been heen. Verder lekker gereden en daarna de waterslang er maar eens opgezet.
Voor de Badminton Horsetrails heb ik nu alles gereserveerd. Hotel, vlucht, auto en net de tickets!! Ik kan niet wachten.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 15:04

Fijn Caro!! En dan straks lekker op pad!!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 16:27

Middag!!

FE: Veel plezier bij Alice!
Voor manege veerkracht, echt dik respect! Echt mooi ook hoe ze die stallen maken van hooi/strobalen.
Leliaard: Mooie foto's weer hoor van Laurie en Giga! Komt helemaal goed dat L!
Mand: Veel plezier bij Rob en succes op concours!
PL: Fijn getraind, benieuwd naar de foto's! Ziet erg goed uit je foto's !!
Suikermeisje: Netjes hoor weer 2 wp erbij!
Danielle: Echt top van beide paarden. Tessa gaat zo goed de laatste tijd volgens mij wat ik uit je berichten lees!

Nou ik heb heerlijk getraind in Lunteren. Waren nog 2 andere mensen. Dus met zijn 3e gereden. Meneer was begin erg vrolijk weer. Wat over boompjes ingesprongen, no probleem. Water geen seconde getwijfeld, dus ook top. Op/afsprongen gingen ook super, liet zich netjes zakken. Lijntje met boomstapel, dakje, stijltje en grote bielzen oxer heel fijn, in een mooi gelijkmatig tempo.
Nog trakehner gesprongen, eerste x iets twijfel daarna top! En de hagen met greppels ook helemaal super.

Maar toen kwam het. Ik ging even lekker galopperen op het pad. Ging hele tijd goed. Maar opeens was meneer binnen een 100 seconde 180 graden gedraaid.... Dus ik ging mooi rechtuit en zand happen.....
Niks bezeerd en weer opgestapt. Maar dit had hij nog nooit gedaan. Als maar geen gewoonte word :=

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 16:35

PL: Ik was de hele tijd aan het denken, die herken ik ergens van..... Toen ik bij ging lezen in de auto zag ik je foto en toen viel het kwartje pas. :D :)*
Caro ben jaloers, echt gaaf dat je naar de horsetrails gaat!
Sanurie mooi dat het trainen goed ging, jammer van die afsluiting dan. :+ Tessa is echt compleet verandert. Maarja nu nog afwachten hoe ze het buitenseizoen aanpakt, vandaag heeft haar in elk geval een berg zelfvertrouwen gegeven denk ik!!

Mijn moeder liet net iets zien, een experiment met paarden die trainingspakken aan hebben _O- Ga even zoeken of ik het terug kan vinden.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 16:36

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 16:50

Ik zie vooral positieve berichten vanmorgen! Leuk! Jammer van je val Sanurie, gelukkig heb je je niet bezeerd.

Ik heb weer op Vies gereden :):) Ik was toch wel erg blij dat mijn juf even tijd had om mee te kijken en te helpen, want hij was super traag en stug en ik ga dan meteen twijfelen of hij niet ergens last van heeft. Stomme is dat hij gewoon zuiver loopt, niet reageert wanneer je op zijn rug duwt en hij gisteren aan de longe ook gewoon kon lopen, dus het zit puur tussen mijn oren. Toen de juf erbij was kon hij ineens wel lopen natuurlijk :P
Nu weer genoeg om aan te werken! Hopelijk blijft hij nu wat langer goed zodat we ook écht ergens aan kunnen gaan werken straks.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:00

Even kort tussendoor. Vanmorgen vroeg op pad gegaan naar de AES hengstenkeuring met een door Jan gefokte Johnson x Kelvin x Nepal en hij is net goedgekeurd!!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:05

Hoi hoi

@ Snoekiej wel blijven posten hoor! Vond het altijd errug gezellig als je mee kletste!
@ Lelie mooie foto's zeg! Vind het alleen wel jammer dat Giga zo erg laks lijkt met haar voorbeen :)
@ Renske, lief dank je! Jij ook een fijne dag!
@ Percyleen wat fijn dat het zo goed ging. Leuke foto's ook!
@ Danielle lekker dat het zo goed ging, maar je ging toch niet crossen/trainen dit voorjaar of heb ik wat gemist?
@ Sanurie ik denk dat Urban even wou kijken of je wel wakker was :+ maar gelukkig niet zeer gedaan
@ Annetje wat fijn zeg!!! Super dat Vies ook goed liep.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 17:12

Vanmorgen lekker getraind bij rob. Ol had er giga zin in.
Nu onderweg naar concours met bay.

Lees hier ook lekkere crossverhalen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:15

@ lautje gefeliciteerd!
@ Danielle ik wilde er heel graag een keer naar toe maar dacht altijd dat een heel gedoe zou zijn maar dat valt reuze mee en de prijzen ook :D
@ Sanurie stoute urban :o

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:18

Gefeliciteerd lau!
Anne leuk dat je weer gereden hebt, hij wordt vanzelf wel weer soepeler. :)
Marijke klopt, dit was ter afwisseling en gewoon voor het plezier.

Ga maar even slapen, het batterijtje is leeg :z

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:29

Top van je 2 wp-en suikermeisje!
Noor succes vanavond! Nu wel met S&T. ;)
Gefeliciteerd Lau.
In 100 seconden kan je die 180 graden toch wel blijven zitten. :P Gelukkig geen pijn gedaan.
Lees hier een heel die lekker getraind hebben in Diepenheim of bij Rob en zag nog mooie foto' s langs komen!
Fijn dat je weer kon rijden Annetje. :)

Heerlijk weer he!! :D
Zweette me ook peentjes in mijn apenpakkie vanmiddag, moest dan ook nog eens om kwart voor 1 de ring in. De 1e proef ging anders dan gepland, hij vond de lichtplekken (de zon door een paar lichtdoorlaatbare dakplaten) eng die o.a. op de AC lijn waren. Proef toen maar helemaal verkloot door hem goed aan te pakken en meer een trainingsrondje ervan gemaakt. Dacht nog aan afgroeten maar de punten vielen me reuze mee: 172-2 terwijl er echt héél veel fout ging. Punten gingen van een 3 naar een 8, fijn gepunt door de jury vond ik.
Daarna door naar de 2e proef. Waren beide best op, maar toch nog een wp eruit gereden! :)
Nu lekker doortrainen en dan van de zomer nog paar keer L2 starten, ga dressuur rijden nog leuk vinden ook.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:39

Sannnn: Haha jij weet er alles van helaas. Vrij onmogelijk, vooral als je het totaal niet verwacht.
Verder top dat je eerste puntje binnen is in het L2!
MM: Haha ja, ik denk het. Al lette ik wel op, maar zoiets verwachtte ik niet, heeft hij nog nooit gedaan.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:43

Gefeliciteerd Sannn! Toppertjes!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:56

Lau, leuk dat de johnson is ggkd!!
Sann, gefeliciteerd met je wp. Fijne jury inderdaad. Die zesjescultuur is niet aan mij besteed :+
Vief, wat vond joost van de badkamer?

Heb allemaal collega's die een opleiding aan het doen zzijn en voor een 5.5 gaan. Dat snap ik echt niet :')

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:03

Lau gefeliciteerd met de johnson
San gefeliciteerd met je wp
Sanurie en Itsme fijn dat het trainen lekker ging
Anne soms word je zelf ook te voorzichtig fijn dat je juf even tijd had om te kijken
Leli gave foto's. Alleen bij die dubbel zie je Giga denken van moet dit nou echt
Laatst bijgewerkt door Joki op 24-03-12 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:04

Gefeliciteerd Lautje!

Hebben jullie al gelezen dat het nederlandse team op een tweede plaats staat in Frankrijk?!?! Hoe gaaf is dat!!!! Hoop echt zo hard dat ze morgen goed springen :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:05

_lautje_ schreef:
Even kort tussendoor. Vanmorgen vroeg op pad gegaan naar de AES hengstenkeuring met een door Jan gefokte Johnson x Kelvin x Nepal en hij is net goedgekeurd!!!

leuk!!

Sanurie, balen van je val.

Annetje, leuk dat je weer hebt kunnen rijden.

Sann jammer van je eerste proef maar wel fijn van je tweede proef.
En sanurie bedoelt 1/100seconde

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:17

renskek schreef:
Hebben jullie al gelezen dat het nederlandse team op een tweede plaats staat in Frankrijk?!?! Hoe gaaf is dat!!!! Hoop echt zo hard dat ze morgen goed springen :)

Enorm gaaf!