. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan ik hopelijk van de zomer L2 starten, denk dat ik hem met een paar maanden stukken verder heb. Hij is nu al stukken fijner, maar nog niet helemaal zeg maar. Trainen rustig verder.

_lautje_ schreef:Commentaar als hoofd op de hoefslag houden bij tavers is nie heel logisch. Vooral als het paard keurig een travers doorloopt of comentaar als pasje teveel bij de andere travers is gewoon apart. Kan best natuurlijk maar afstraffen met een 3 en 4 hoeft ook niet
zou er zelf niet aan moeten denken! 
Mootje schreef:Ik heb inmiddels al een weekend in mijn agenda vrijgehouden met 'samenwonen'[LZP] Hoe snel woonde jij samen?
Ik vind het gros van de antwoorden best schokkendzou er zelf niet aan moeten denken!

Inderdaad maar gauw vergeten!
Daar kun je toch echt niet bij 

uit mijn mond. Ben maar mijn mailbox aan 't opschonen, want echt werken heb ik nog geen zin in
Heb hem nou gelijk maar tussen zn oren geslagen, hij moet het maar afleren. Beetje stijgeren vind ik niet erg maar hij gaat stijl overeind.... Heb niet zon zin om eronder te liggen.
Ze krijgt nu dus ook minder krachtvoer