[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:42

Sann: 4 puntjes is goed te doen, en een wedstrijd is inderdaad niet zwaarder dan een training, komt vast goed. En de wiskundeleraar kan dus geen Nederlands :+ .

Sannnn

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:47

Daarom! Januari nog wat dressuur rijden en dan in februari even rustiger aan doen en richting cross trainen met een springwedstrijd en trainingen. :) Kan ik hopelijk van de zomer L2 starten, denk dat ik hem met een paar maanden stukken verder heb. Hij is nu al stukken fijner, maar nog niet helemaal zeg maar. Trainen rustig verder. ;)
Belachelijk dat die wiskunde leraar geen NL kan, snappen die kinderen wiskunde dan wel?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:49

Evie, wat een schande!! Zo demotiveer je kinderen wel enorm :(
Lau, :oo dat is inderdaad een dieptepunt! Snel vergeten :D
Sannn, waren jij en lau op dezelfde wedstrijd? Lekker hoor, weer een punt erbij!
Margreet, het is pas dinsdag hè?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:54

Mootje, mag je niet op dinsdag wordfeud spelen? Dat wist ik niet hoor.

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:58

_lautje_ schreef:
Commentaar als hoofd op de hoefslag houden bij tavers is nie heel logisch. Vooral als het paard keurig een travers doorloopt of comentaar als pasje teveel bij de andere travers is gewoon apart. Kan best natuurlijk maar afstraffen met een 3 en 4 hoeft ook niet

Mijn dieptepunt was nog niet heel erg. Hij was bij mij vriendelijk geworden denk ik.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:03

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:16

Sanurie toch wel makkelijk om tussen de paarden verder te gaan
Lau succes met kindercadeaus zoeken. Jammer van je cc
Lielle heeft het leuk gehad in Madrid
Noor kj ziet er goed uit
Kris fijn dat je springles goed ging
Mijn volgende paard moet kleiner! Alles boven de 1.60 is prima :=
Mo balen dat je niet kan kiezen welk cadeau nou toch het beste is
San gefeliciteerd met je wp
EB belachelijk zo een leraar en eerlijk gezegd zal ik mijn woordenboek ook heel hard nodig hebben als ik daar een opstel over moet schrijven

Ik baal ook even. Stap ik na jaren van het is me te veel gedoe over naar een andere vereniging omdat men me overtuigt had dat het geen gedoe was, gaat alles mis. Als er niet heel snel wat gebeurd wordt mijn startkaart per 31 december gewoon afgemeld en kan ik hem wel weer ergens midden januari aanmelden. Dus morgen de vereniging maar opbellen dat ik morgen zwart op wit wil dat ze me hebben aangemeld zodat ik donderdag de knhs weer kan smeken om het toch te doen. _-:(

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 01:24

Mootje schreef:
[LZP] Hoe snel woonde jij samen?
Ik vind het gros van de antwoorden best schokkend :') zou er zelf niet aan moeten denken!
Ik heb inmiddels al een weekend in mijn agenda vrijgehouden met 'samenwonen' :+

Laura: Wat balen van je wedstrijd :(:) Inderdaad maar gauw vergeten!
Evie: Wat een verhaal zeg :oo Daar kun je toch echt niet bij :n
Joki: Vervelend, hopelijk kan het nog voor januari geregeld worden :(:)

Ik heb gezellig met een studiegenoot wijntjes gedronken in de stad en voel hem nu wel een beetje... :o
Ga maar gauw slapen, morgen een drukke dag en wil eigenlijk om half 8 wel op de fiets naar stal zitten.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 08:57

Hallo :)
Heb het best druk gehad, wel meegelezen maar ga vanmiddag een grote bijleesactie houden!!

Zit me nu alleen af te vragen waarom het bokt logo een zon in de O heeft???

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:11

Goedemorgen!

Ja, dat vroeg ik mij ook af, Danielle! Het is namelijk de kortste dag van het jaar :=
Vief, Het weekend na je afstuderen?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:33

Goedemorgen, lekker bijgelezen, dagelijks, maar er gebeurt hier thuis zo weinig dat ik vermeldenswaard vindt in dit topic dat ik me maar een beetje koest hou. Maar leef in gedachten wel mee met historische hoogte- (bij wordfeud) en dieptepunten (lautje in de dressuur).
Wat apart dat er leraren voor een vmbo-brugklas wiskundeles geven terwijl ze geen nederlands spreken.... onbegrijpelijk. Zet er dan een slimme 6-vwo-er neer. Dat heeft waarschijnlijk meer zin.

We zijn hier zo'n beetje weggespoeld. Het water stond overal zo hoog dat het in de stal gewoon nat werd door de bodem heen, dus zonder overgelopen drempels zeg maar. Het water wordt gewoon omhoog geperst. Dus we hebben de pomp in de vijver hangen en kunnen die bijna dagelijks leeg pompen naar de sloot, en dan loopt het water (hopelijk) van het erf weer de vijver in. De beestjes komen ook bijna niet buiten, maar nu is het bijna windstil, droog(!!!), dus ik ga zelf zo laarzen aantrekken, en de paarden ook maar, dan kunnen ze lekker een dag het land in. Lopen soppen, maar dat is niet anders, in ieder geval een lekkere frisse neus halen.
Gisteravond naar "a time to kill" gekeken. Schitterende film. Het boek al meerdere keren gelezen, maar het blijft mooi en aangrijpend.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:38

Moggel :O

Sannn, gefeliciteerd met je wp! Wat een verschil in punten tussen je proeven, had je verschillende jury's?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:40

Morgen!

Wat ben ik toch blij dat het niet meer zo gruwelijk koud is in de ochtend.
Las iets over samenwonen, wij hebben dat ook heel erg vlot gedaan (binnen 3 maanden) 3 1/2 jaar geleden en gaan aankomend jaar trouwen. Het kan dus ook heel erg goed gaan :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:10

Goedemorgen!
Ik snap dat logo ook nog niet helemaal.

Sann: Toch nog een wp gescoord. En fijn dat je gevoel wel steeds beter wordt.
Lau: Wat ontzettend balen, snel vergeten
Evie: Wat belachelijk zeg! Als vwo brugklasser had ik zelfs niet zulke opdrachten. Vind het ook niet kunnen om een leraar die geen nederlands spreekt, wiskunde te laten geven. Gym o.i.d. kan dan idd nog wel

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:23

goeiesmoggel ladies!!!

* ik dacht ook even rare dingen aangaande de opmerking van margreet richting geert en marijke of ze al 'klaar lagen' in bed :P
* ik had ook zo mijn bedenkingen met het zonnetje in het logo, is dan wel een heeeeeeeeel waterig zonnetje...

@ lau: 157 is niet echt prettig idd, zeker als je zo laag ook niet verwacht had...
@ samenwonen: bijna 2 jaar met Dienke, maar voorlopig nog niet samenwonen...
@ vief: nog beetje fit?? 'k was gister nog op je stal...
@ evie: ik snapte wiskunde soms al niet van een 'nederlander...' (trouwens wel een 7 op VWO eindlijst voor wiskunde gehaald)
@ joki: geloof dat het bij dienke ook niet zo heel soepel verloopt, de overstap tussen verenigingen..

@ iedereen: eergister ledenvergadering bij ons van de club gehad, ben nu ook 'officieel' uit het bestuur, nieuwe bestuur is begonnen, RUST!!!! (blijf alleen in de commissie oefencrossen/oefenspringen.) Vermoedelijk dit jaar weer 3/4 oefencross data, we gaan ook medio maart proberen een oefencross te organiseren!! (in elk geval voor markelo)

verder lange/drukke dagen voor't KWPN gemaakt, zaterdag van 11.30 tot 20.00 in ermelo en maandag van 9.00 tot 18.30 daaro aan't werk geweest. Maar de 1ste bezichtiging zit er nu ook op!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:24

Ik neem aan dat ik ooit wel ga samenwonen, maar wanneer geeeeen idee. Zit natuurlijk ook bij dat Rim niet alleen is.

Sannn: Super van je winstpunt!
Evie: Dat is wel echt heel bizar zeg!
Texelse: Prachtige film dat he. Vond het boek wel een stuk beter.
Hmmm korste dag van het jaar. Vandaar dat ik om half 9 wakker schrok en dacht de klok verkeerd stond. Vond het nl zo ernstig donker. :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:30

Lau, wat ontzettend balen!
Sann, gefeliciteerd met je puntje.
Evie, dat is inderdaad wel erg vreemd!!

Caap was gister net zo druk als op cc, wel fijn want normaal is hij met trainen altijd erg rustig. Verder sprong hij wel goed. Scene was uiteindelijk ook braaf maar ging wel weer een paar keer flink omhoog... Als het meneer niet aanstaat gaat hij op zijn achterbemen staan... :(
Zo maar weer eens een dagje werken!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:32

Eef, Ontzettend herkenbaar en vreselijk |o
Lau, als ik zo naar het topic kijk, wordt het hoog tijd :D
Noor, Je haalt de :O uit mijn mond. Ben maar mijn mailbox aan 't opschonen, want echt werken heb ik nog geen zin in :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:33

Balen van je punten Lau.
Welke cadeautjes kun je uit kiezen Mootje?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:35

Mootje: Haha we zullen zien. Hebben het er eigenlijk nooit over. Nu is is het ook wel pretig. Slaap ong. helft van de week daar. Hebben beide ook een heel druk eigen leven natuurlijk.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:36

Dacht dat hij dat alleen deed op water Evelien. Wist niet dat hij die gemene streken ook had op "gewone" hindernissen ~~}>
Als het weer het toelaat, dan ga ik toch vrijdagmiddag naar Rob, ik wil nog een keer geweest zijn voor indoor Deurne.
Plannen we daarna wel weer iets om samen te gaan!

Mootje, ik ben altijd zo lang aan het nadenken op die bonnen, dat ik ze uiteindelijk vergeet te verzilveren :o

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:36

is dat zonnetje geen kerstster ofzo?

Goedemorgen trouwens :D
Ik ben echt jaloers op jullie rij en wedstrijd verhalen, hier is de bak zo slecht dat ik echt niet kan rijden.
Binnenbak ligt net wat te ver om zomaar elke dag heen te gaan.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:46

Prima Kris, je hebt groot gelijk! Nee hij doet het als hij iets niet wil en hem doordrukt. Dat kan ook zijn als hij niet links of rechtsaf wil. :+ Heb hem nou gelijk maar tussen zn oren geslagen, hij moet het maar afleren. Beetje stijgeren vind ik niet erg maar hij gaat stijl overeind.... Heb niet zon zin om eronder te liggen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:47

Mijn bak is ook drama. De binnenbak is 15 minuten rijden dus prima te doen. Toch rij ik nu nog maar 3/4 keer per week. En dat is wel wat weinig voor Draakje, die heeft iets teveel energie ~~}> Ze krijgt nu dus ook minder krachtvoer

Evelien: Balen dat Scene omhoog komt. Die van mij deed dat ook, ook om dezelfde redenen. Gelukkig is dat er nu wel redelijk uit

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:47

Vorige keer bij zo'n bon had je ook de mogelijkheid tot doneren aan 4 verschillende doelen. Dat zit er deze keer niet bij!
We kunnen kiezen uit heel veel spullen van Riviera Maison, maar juist niet datgene wat ik mooi vind :+
Verder speciale edities sterke drank, luxe spellenpakketten, zwitsers zakmes, wellnesspakketten (ik heb geen bad), een ordinair tasje, een ordinaire trolleykoffer, verschillende horloges, een wijnbox met damasten servetten en menu's voor bij de wijn, een acacia keukenset (wat helaas vloekt bij mijn kersenhouten keuken), weerstation, digitale fotolijst...

Deze vind ik mooi, maar veels te groot (81 x 30 x 10 cm): http://www.rivieramaisonshop.nl/index.c ... 60E35E2D61
Ik denk dat het deze wordt (we krijgen er dan twee): http://www.rivieramaisonshop.nl/index.c ... EDC81EB425