Veel plezier op Mysteryland Corien en Lau!
Sterkte met je rug Danielle.
Hier weer terug van cc, beetje gemengd gevoel. Springen ging lekker! Barrage een balk op de laatste steil, eigen schuld ging weer te ontspannen rijden. Alsnog een 8e prijs, werd dus niet heel best gesprongen. Wel tevreden dus.
Daarna dressuur, 1e proef ging niet heel fijn, 173 punten. Terecht, ook met het commentaar. Tussendoor even beter aan het been gemaakt en naar de 2e proef. Ging stukken beter, nog wel wat kleine dingetjes. Maar echt weer What zoals ik hem ken. Dus dacht dat zal wel winst zijn. Totdat ik hoorde van mijn moeder wie de jury was.... Gelijk goede gevoel weg.
Achteraf ook gelijk in gehad want heb de laagste punten ooit gereden, 167. Nou is dat nog niet zo'n probleem, maar vooral het commentaar wat op de coupon stond viel ik over. Heb het verhaal even weggehaald want kreeg gelijk al PB.
Vond het trouwens onbeschoft dat ze haar hondje mee had, de deur van de auto open en dan hondje aan de lijn. Kan je toch niet maken als jurylid, What keek er gelukkig niet na. Maar genoeg andere paarden wel...
We hebben wel super mazzel gehad met het weer, droog en zelfs nog een zon! 
Zit die foto's van fotomag te kijken, geen hele mooie foto's. Er moeten nog mooie bij komen van die hindernis na de bult, zie jij die ergens Sim? Die bielzen zeg maar...Die waren vet gaaf, heb ik daar in België gezien. Verder niet echt hele mooie foto's.. Beetje op het verkeerde moment telkens. Had Arie beter meer foto's kunnen maken.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 27-08-11 15:21, in het totaal 3 keer bewerkt