[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 14:18

Goedemiddag.
Fijn voor Jan dat hij weer naar huis mag.
Snoek: Vorstin is dus weer behandeld, hopelijk zit ze nu weer beter in haar lijf, wel vervelend voor de bankrekening .
Mootje: Ben benieuwd naar die collega , pb je zo even mijn e-mailadres wel O:) .
Vief: Gelukkig heb je het toch gehaald!
Weule: beterschap :(:) .
MM: Hoe is het gegaan op de kliniek?

Ik heb overigens elke week springles (als ik ook crosstraining heb laat ik soms wat springless uitvallen) met vaak ook veel aandacht voor het dressuur en om de week dresuurles. Had eerst nog om de andere week dresuurles van een andere instructeur, maar met dat slechte weer (= les in de binnebak tijdens spitsuur) een tijdje niet gelest. Ben ook een beetje de klik kwijt met die instructeur, door het weer om rustige tijden dressuurles gehad in de binnebak van mijn springinstructeur en daar had ik eigenlijk nog veel meer aan :) .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 14:46

Goedzo Vief :D wat een opluchting!

xxitsmexx

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 14:53

Zo. Poos in de schuur gestaan tandarts is geweest voor de paardjes. 6stuks behandeld. 1 moet over half jaar weer heeft slecht gebit. Rest opzich allemaal wel goed.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:07

Ben benieuwd of Marijke al wat weet trouwens...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:07

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben blij!!!! En blut!!!! Maar het komt goed!!!!

Ga nu gauw even weer bijlezen!!!! Bedankt iedereen voor het duimen!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:08

Wat een timing, :D
Super goed Marijke, we lezen je verslag zo wel ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:08

goed zo, dat is fijn nieuws!

Voef proficiat!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:09

*valt binnen*

Dat is super nieuws Marijke! Dat had je ff nodig :j

@ Lielle: Voef ?? :P :D

@ Vief: super gefeliciteerd met je tentamen! Toch nog gehaald. Dat is wel echt heel erg lekker..

*gaat weer aan het werk*
Laatst bijgewerkt door rowo op 10-02-11 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:13

Super Marijke :D :D

Voef :+ ?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:17

Lielle is nog beetje onder de invloed van de borrel van gisteren denk ik! :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:19

super goed nieuws Marijke :D

ben benieuwd *\o/*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:19

dat zal het zijn. Maar VIefje weet wel wie ik bedoel ;)
Laatst bijgewerkt door Lielle op 10-02-11 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:20

Hoi hoi
Jeetje wat een honger had ik! Kon niet zo goed eten de laatste dagen en heb net 3 boterhammen op!
Nou vanmorgen natuurlijk al veel te vroeg daar want stel je voor dat je verdwaald (10 minuutjes met de auto ;) )
Daar alles verteld, van oktober de vorige keer spat en nu.
Hebben gelongeerd en gestapt op het harde en mijn bikkeltje niet kreupel he! Die was veel te gek om kreupel te zijn! Daarna direct foto's gemaakt. De eerste foto was direct de belangrijkste want daar zat het spronggewricht op. En wat blijkt. Hij heeft daar maar 1 spat. (die was 2 jr geleden geconstateerd) en die was nog niet uit gewoekerd. Wel al een heel eind maar hij was nu gevoelig en das natuurlijk niet nodig.
Nog een paar foto's meer gemaakt en dat zag er keurig uit. Zij vond het ook een logische manier van bewegen voor deze spat. Gelukkig heeft hij dus maar 1 spat.
Toen het er even over gehad over een evt behandeling. Nou ja die was er wel. Een tildren infuus. Maarrr die was wel wat duur. En toen zei ze kan me voorstellen dat je er even over na wil denken want het is een bult geld maar dan kunnen we zo een nieuwe afspraak maken... Euh ik wil dat nu. Dat geld dat komt er wel en ik wil hem nu behandelen. Ik heb toch de hele dag vrij en Geert moest aan het werk zodra we klaar waren. Dus direct het infuus klaar gemaakt. En om kwart voor 11 het infuus er aan gehangen. Nou dat is best leuk voor 15 minuutjes maar daarna had meneer het geduld op. Werd die hangende zak eng en kon hij ineens ''handjes'' geven! Bijten in de slang was het leukste want dat mocht niet van vrouwtje.
Moest nog wel lachen om Geert, het infuus begon te druppelen en hij telde hard op 1 euro 2 euro 3 euro 4 euro enz. Na een uur dus klaar, een stront vervelend paard en een blut vrouwtje. Maar de behandeling werkt echt goed en de DA zei ook als het mijn paard was had ik het ook direct gedaan! Ben dus vreselijk opgelucht. Vandaag moet hij binnenblijven straks effe een stukje met hem lopen en elk uur een plukje hooi. Morgen mag hij weer lekker in de wei en zaterdag gaan we onder het zadel een stukje spelen! Ben zo blij!!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:24

wauw echt goed nieuws marijke :D zal idd een hele opluchting zijn :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:30

Joepie voor Marijke en Vief *\o/* Fijn Marijke dat het toch allemaal goed is! En ik had die behandeling ook meteen gedaan hoor. Als je het geld hebt, waarom dan nog uitstellen?

Ik heb toch nog in-uitjes neergezet en me een breuk gesleept aan de balken en staanders. :o Vies was wat braafjes. Ik moet nog teveel aan mijn zadel wennen om hem er echt goed mee te kunnen rijden. Misschien de volgende keer toch mijn beugels weer een gaatje langer doen zodat ik minder vermoeide benen krijg.

Zo en nu naar college, even presentatie geven :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:32

zo hebben wij het toen ook gedaan Marijke, hopelijk hebben jullie dezelfde resultaten :j

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:45

Wat een super nieuws Marijke! Ik heb zelf ook goede ervaringen met Tildren, nu hopen dat Zeus er ook van op knapt!!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 15:58

Wat een super nieuws Marijke!! :D

Vief: Wat fijn dat je je tentamen toch gehaald heb! Weer wat minder stress ;).

Pff ik ga vanavond niet meer naar die guest lecture. Ik loop met 1 hamster wang rond :( .. Had steeds al wat last van mijn wang en zins vanmorgen is mijn wang huge.. echt het ziet er niet uit :=.
Dus tandarts maar even gebeld. Kijken of hij er wat aan kan vinden..
Ik heb een bult op m'n tandvlees zitten precies bij de overgang naar je wang..

Vanavond beide paardjes maar even lekker rijden :).

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:40

Verstandskies, Kim?
Echt supernieuws, Marijke!

Zo ik ben gedouched en in foto-outfit. Zo even vriendjelief 'aankleden' en dan door naar de aannemer en fotograaf :evaw:
Laatst bijgewerkt door _Noor op 10-02-11 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:40

Marijke wat een super nieuws! Ben oprecht blij voor jou en je paard!
Vief gefeliciteerd! Marcella de Kam heeft Solid ook te koop staan en misschien heeft Mirella vrolijk ook nog wel wat te koop.
Hopelijk gaat Vorstin na het kraken ook weer beter Shanouk!

Ik ben vandaag bij Stief op bezoek geweest. Hij kende me nog en begroette me met een hinnek!
Mijn haar zit ook weer normaal dankzij mijn kapper en ik heb nog een broek, 2 nette shirts en een mooie trui weten te scoren voor het astronomische bedrag van bijelkaar 14 euro. Ja, echt! 14 euro!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:41

WAAR ben je geweest, Sim?

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:44

goedemiddag,

Heb bijgelezen maar niet alles onthouden.

@Marijke: Super !!!!! *\o/* Fijn dat de uitslag meeviel en dat er een goede behandeling is en nu nog hopen dat goed aanslaat !!!!!
@Vief: Gefeliciteerd

Ik heb zelf een super donkerblauwe bp van how's racesafe. Je moet heel goed kijken om te zien of hij nou zwart of donkerblauw is, met me donkerblauwe jasje aan zie je al beter dat me bp donkerblauw is.
Mijn cross kleuren zijn trouwens donkerblauw met rood. Ik heb al een silk voor over me cap in het donkerblauw met rood, een rood dekje, en rood vest en moet nog rood t-shirt en dan donkerblauwe rijbroek. En dan rode tape om de beschermers.

Me tentamens zitten er weer op. heb al 2 cijfers terug, wiskunde 8,7 en maatschappijleer 7,1 dus die zijn al super :D
Vanavond weer springles, laatste keer trainen voor de regio en dan zaterdag gewoon heerlijk gaan rijden en afwachten wat de jury vind want dat verschilt nog wel eens.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:45

Wat een goed nieuws Marijke!!
Shanouk, hopelijk geeft het weer hetzelfde resultaat bij Vorstin!
Wow das voordelig Sim!
Annetje, nieuw zadel is altijd even wennen, komt vast goed!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:45

Voor de kleding bedoel je? Brouwers mode. Is een of andere keten geloof ik. Hebben soms wel geinige dingen hangen voor weinig geld en nu met de uitverkoop betaal je dus 5 euro voor een broek en 3 voor een shirt.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:50

Dat is wel leuk shoppen!

Ik heb niet zoveel zin meer, vanavond weer naar Breukelen. Laatste les voor theorie examen, vanmiddag in mn pauze weer 2 hoofdstukken doorgenomen.