Rowo das spannend zeg!! heel veel succes he!! ehm ja ben al wel dingen aan het oefenen SB, TV, Contra Gaat wel aardig moet ik zegen, ben nu ook met springen bezig om zijn bekken nog meer te laten kantelen volte 15 meter galoperen en dan sluiten goed op het BAB te krijgen, en in de dressuur dmv achter waarts rechthouden, en dan vw weg en dan richting uitstrekken en dat gaat echt lekker
_Noor
Geplaatst: 08-06-10 21:44
Veel succes Mandy! wat studeer je eigenlijk?
Edit: ben vanavond ook weer met Nudine in de weer geweest. Begint eigenlijk steeds beter te lopen (aan de hand dan, kan niet in alleen langs de weg dan belanden we in de sloot). Ben ik blij mee. Hopelijk kan ik haar tot eind december/begin januari in beweging houden, daarna zal ze wel weer veel te zwaar zijn. Ze is namelijk eind maart weer uitgerekend.
Spannend Mandy! Heel veel succes, ik zal voor je duimen
mistid
Geplaatst: 08-06-10 22:57
Heel veel succes Mandy!
Ik kwam nog wat foto's tegen van de HTC dag in Ermelo. Ik had daar als enige iets handigs bedacht . Huizinga vond het heel slim, wist hij meteen wie ik was Heeel enkelt heb ik eens een slimme ingeving
Ik heb vanmorgen al weer een paar uur Chinees gehad. Daarna even naar het zwembad gegaan en baantjes getrokken. Pfff toen waren we best kapot. Zo even lunchen en dan nog 2 uurtjes communicatie.
Goeiemorgen! @Mandy: Heel erg veel succes vandaag!!! @Mistid: Inderdaad erg slim bedacht! @Kim: Klinkt niet erg vervelend daar! @Noor: Fijn dat Nudine steeds beter gaat lopen. @Caroline: Fijn dat het in ieder geval nergens gebroken is, al kan kneuzen ook wel heel erg lang duren
Ik ben compleet geradbraakt na mijn avond werken van gisteren erachteraan en daarna het huis aan kant maken Ouders komen vandaag weer thuis na 10 dagen vakantie en er moest dus nog even het een en ander opgeruimd worden Nu weer snel aan de slag hier op stage....
Goedesmorgens! Handig idd Mirthe! JN: klinkt bekend Kim: kan me voorstellen dat je het rijden wel een beetje begint te missen! Hoe lang blijven jullie nog?
Noor: Volgende week donderdag avond vliegen we terug naar Nederland . Gelukkig zijn mijn paarden in conditie gehouden, dus ik kan meteen beginnen met rijden .
Ik heb geen problemen met hotmail . Het is inderdaad al weer snel.. heb het hier super . Maar vind het ook wel fijn weer lekker in m'n eigen bedje te liggen en weer te rijden enzo .
viefdepief
Geplaatst: 09-06-10 09:00
Morgen!
Kim: Wat snel alweer Kan me voorstellen dat het ook wel weer lekker is om straks thuis te zijn! Noor: Bij mij doet ie het ook gewoon Benthe: Mandy: Als ik buienradar zo zie krijgen we hier straks een flinke regenwolk Succes vandaag!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 09-06-10 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt
goede morgen! ik ga vandaag wel stemmen, weet alleen nog niet waarop...
WolinLotte
Geplaatst: 09-06-10 10:25
Morning!!
@Kim: Dat is inderdaad alweer snel.. Fijn dat je het leuk hebt gehad . @Noor: Hotmail weer ... @BVW: Jep, ik ga ook stemmen vandaag, ik weet al wel waar ik op ga stemmen ...
Heerlijk uitgeslapen, zo direct aan de studie, want er moet nog heel wat gebeuren, ben nu heel fijn 3 dagen vrij, dus kan ik er fijn even goed aan zitten .. Vanavond even met Wootje hobbelen ..
De longfoto van gister was helemaal goed, weten we dat ook weer ..