Had nog getwijfeld eventjes te gaan kijken
Maar toch niet gegaan
Waren ze nog bezig geweest met een trekker
?Parcours wel beetje goed?
Aah wat vervelend MC
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
.
. 

Ik had alleen een andere DA dan normaal, deze werkt nog niet zo lang bij de kliniek en kent Jipje dus ook niet. Had hij hem gespoten met vochtafdrijvers en antibiotica en toen mocht ik weer naar huis van hem en zouden ze hem nog minstens 2 dagen komen spuiten. Ik vroeg nog of ik nog medicijnen erbij kreeg. Zou hij wel even overleggen met de andere DA, kwam hij terug met 'mijn' eigen DA, die helemaal lachen. Ik kon zelf wel DA worden wat betreft Jipje want ik wist alles al. Kreeg dus nog extra medicijnen mee, zodat het wat sneller opknapt hopelijk. Zit nu dus te wachten totdat ze hem weer komen spuiten.
Rij zo maar even naar de wedstrijd om te betalen is toch vlakbij, maar baal er ook wel behoorlijk van.

Gefeliciteerd met je prijzen en fijne rondjes 

Onze bak is momenteel ook heel erg nat
Gelukkig leek het wat mee te vallen met de mevrouw. Goed dat je toch even ging kijken!

Misschien toch maar even
iedere vrijdag avond da's wel leuk
j
.
. Heb een lekker rondje kunnen rijden.
. 

Veel plezier.
Ze heeft er verder ook helemaal geen last van. Loopt er echt niks anders mee.
. Moet maandag maar weer bellen of ik zo snel mogelijk met mijn paard weer kan komen voor d'r ijzer.. wat een gedoe weer.
Maar in de proefjes zelf liep ze echt goed, vooral de eerste proef ging erg fijn, mooi constant enzo. Alleen 2x galop aanspringen heel erg tegen de hand, maar dan de volgende galopsprong liep ze alweer heel fijn, maf beest. Tweede proefje was ze wat meer gespannen, maar het galopaanspringen ging hier wel beter. Het was iig een hele vooruitgang met de vorige keer. De punten vielen mij heel erg tegen, had 182 en 183 en ik vond deze proeven (zeker de 1e) >190 punten waard. De proeven gingen gewoon stukken beter dan de vorige 2x Vlagtwedde en toen had ik 4x tussen de 186 en 190. Maargoed het blijft een jurysport en ik was heel erg tevreden over hoe ze zich gedroeg 
Het parcoursje zelf stond mooi laag. Op hindernis 1 en 2 kwam ze nog ietsje terug maar voor de rest sprong ze heel fijn en was ik foutloos. Toen mocht ik meteen 2e manche springen. De eerste paar sprongen deed ze heel lekker alleen halverwege merkte je heel erg dat het gewoon echt veel te laag stond en werd ze laks en toen tikte ze de laatste eraf. Maar ik was super tevreden over haar! Misschien had ik ook nog wel een rondje B kunnen doen maar ik wil haar ook niet overvragen. Ze deed het nu heel erg goed en ik wil rustig aan met haar doen. 
Kon je hem niet meer vinden?
.
, ga voor de voorbenen voor de N.E.W. XC Airoflows en voor achter de 'gewone' Airoflows.
.
gekke yoeri
.
.