Ik heb gisteravond en net wedstrijd gehad.
Gister had ik dressuurwedstrijd. Mijn paard was echt heel braaf! Ze wou alleen niet zo goed de ring in...
Maar in de proefjes zelf liep ze echt goed, vooral de eerste proef ging erg fijn, mooi constant enzo. Alleen 2x galop aanspringen heel erg tegen de hand, maar dan de volgende galopsprong liep ze alweer heel fijn, maf beest. Tweede proefje was ze wat meer gespannen, maar het galopaanspringen ging hier wel beter. Het was iig een hele vooruitgang met de vorige keer. De punten vielen mij heel erg tegen, had 182 en 183 en ik vond deze proeven (zeker de 1e) >190 punten waard. De proeven gingen gewoon stukken beter dan de vorige 2x Vlagtwedde en toen had ik 4x tussen de 186 en 190. Maargoed het blijft een jurysport en ik was heel erg tevreden over hoe ze zich gedroeg 
Vandaag ging ik BB springen in Onstwedde. Met losrijden was ze al heel braaf. Toen de ring in, daar stapte ze echt heel makkelijk naar binnen
Het parcoursje zelf stond mooi laag. Op hindernis 1 en 2 kwam ze nog ietsje terug maar voor de rest sprong ze heel fijn en was ik foutloos. Toen mocht ik meteen 2e manche springen. De eerste paar sprongen deed ze heel lekker alleen halverwege merkte je heel erg dat het gewoon echt veel te laag stond en werd ze laks en toen tikte ze de laatste eraf. Maar ik was super tevreden over haar! Misschien had ik ook nog wel een rondje B kunnen doen maar ik wil haar ook niet overvragen. Ze deed het nu heel erg goed en ik wil rustig aan met haar doen.