[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:59

Super Kim!
Had nog getwijfeld eventjes te gaan kijken Clown
Maar toch niet gegaan Tong uitsteken

Waren ze nog bezig geweest met een trekker ROFL ?

Parcours wel beetje goed?

Aah wat vervelend MC Ach gut

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:04

Jemig Claire, was dat Petit???

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 01:28

Claire wat ontzettend naar is dat!! Onwerkelijke dingen zijn dat inderdaad Ach gut

Kom even gal spugen hier, want ik baal weer enorm.
Wolin ging volledig uit haar panty vanavond.. Plat door de bocht in de longeerbak.. pfff, niet normaal!! Kon niks doen om haar te temperen.
Kom ik op de wasplaats er achter dat ze mooi een ijzer eraf heeft getrapt in haar wilde bui. GISTER NAAR DE SMID GEWEEST!! Schijnbaar kun je niet meer denken dat het lekker gaat, want vervolgens gebeurt er weer zoiets.
Ben bang dat ze dan morgen ook weer lekker met een enorme pees staat...
Ik zie het morgen wel weer,, baal dus alweer enorm.. Geluk bij een ongeluk: ijzertje is er wel netjes afgegaan, hoef ziet er nog wel netjes uit. Kan maandag dus weer bellen om te vragen of er weer nieuwe onder kan, want het ijzer is spoorloos.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 09:00

Ja Heleen, Mon Pitout van Esther. Echt vreselijk!
Je staat bij dit soort gebeurtenissen weer in 1 klap met beide benen op de grond. Zo onwerkelijk allemaal en je bent er even weer bewust van dat je blij moet zijn met de dingen die je hebt en dat het helemaal niet erg is als het een keer niet lukt, maar dat het o zo belangrijk is dat je lekker geniet met je paard! Het kan zo maar over zijn Verdrietig .

Lotte, je hebt wat te stellen met Wolin!

Ik hoop dat het weer een beetje mee wil werken vandaag. Ik moet vannochtend lesgeven, maar als ik naar buiten kijk is het niet veel soeps. Gelukkig hebben wij bij ons op stal laatst nieuw zand gekregen, waardoor de bak weer altijd te rijden is. Pfffjiieeeuw, wat een verademing is dat, dus als het droog is ga ik meteen even aan de hobbel Tong uitsteken .

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 09:21

Goedemorgen Lachen

Super Kim! Haha!

Wat naar zeg Mc, dat is echt vreselijk...
En wat vervelend van Wolin, Lotte.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 09:59

Goeiemorgen!
@Kim: Gefeliciteerd met je prijzen en fijne rondjes!
@MC: Dat is inderdaad even flink schrikken!
@Snoekiej: Fijn dat je springles lekker ging met Vorstin!
@Vief: Fijn dat Woll zich braaf heeft gedragen bij de DA en dat het lijkt mee te vallen. Maar kan me goed voorstellen dat het raar was om daar weer te zijn.

Ik ben gisteren met Jipje naar de DA geweest, want zijn been was dus niet van een normaal formaat. En ja hoor, hij heeft weer dikke bloedvergiftiging Boos! Ik had alleen een andere DA dan normaal, deze werkt nog niet zo lang bij de kliniek en kent Jipje dus ook niet. Had hij hem gespoten met vochtafdrijvers en antibiotica en toen mocht ik weer naar huis van hem en zouden ze hem nog minstens 2 dagen komen spuiten. Ik vroeg nog of ik nog medicijnen erbij kreeg. Zou hij wel even overleggen met de andere DA, kwam hij terug met 'mijn' eigen DA, die helemaal lachen. Ik kon zelf wel DA worden wat betreft Jipje want ik wist alles al. Kreeg dus nog extra medicijnen mee, zodat het wat sneller opknapt hopelijk. Zit nu dus te wachten totdat ze hem weer komen spuiten.
Maar helaas weer geen selectie voor ons dus Boos! Rij zo maar even naar de wedstrijd om te betalen is toch vlakbij, maar baal er ook wel behoorlijk van.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:56

Jeetje wat balen JN en Lotte! Ach gut

Er is een rupskraantje die een sloot om de bak maakt hier, blijft hij nog droger Haha!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:57

Goedemorgen!
Jeetje MC, krijg echt meteen rillingen als ik aan zoiets moet denken. Het kan zomaar over zijn.
Balen WL, hoop dat het meevalt vandaag.

Ga zo maar eens aankleden en richting werk.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:59

Goeiemorgen Doei!

@ MC: jeetje zeg, wat erg. Lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken.

@ JN: Wat balen van Jipje zeg... Kan me voorstellen dat je ook lichtelijk boos bent. Laat um maar eerst goed beter worden, selecties lopen niet weg.

Ik heb een druk weekend voor de boeg. Zo ff dorp in, dan rijden, lesgeven, weer rijden en vnvd met hele familie naar Dorf Munsterland. Morgenvroeg mag ik weer om 10 uur in de kerk zitten (iemand overleden), s middags op stap en s avonvds weer bruins. K heb stage al gewaarschuwd voor maandag Nagelbijten / Gniffelen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:05

Morgen Doei!

Shanouk: Fijn dat je lekker hebt gesprongen! Ja
Kim: Wat goed van Sofietje!! Echt leuk zo'n klein springkanon Haha! Gefeliciteerd met je prijzen en fijne rondjes Lachen
MC: Wat een naar bericht zeg.. Kan me voorstellen dat het je hele avond verpest heeft Ach gut
Benthe: Arme Jip! Hoop dat hij snel weer opknapt Ach gut
Mistid: Hoop dat het slootje gaat helpen Lachen Onze bak is momenteel ook heel erg nat Scheve mond Gelukkig leek het wat mee te vallen met de mevrouw. Goed dat je toch even ging kijken!
Rowo: Leuke planning! Veel plezier Lachen

Ons grasveld en de auto is trouwens wit haha.. Daar nog veel wittigheid? Ik ga maar eens eten en dan naar Wolles.
Haar spulletje zit in een soort van wormspuit, wordt nog leuk 2x per dag zo'n ding hihi.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:08

Verschrikkelijk MC Ach gut

Haha, succes en veel plezier dit weekend Mandy!

Vief: Antibiotica? Madine kreeg dat ook in zo'n soort wormspuit, vond ze niet erg prettig. Als je al met die spuit aan kwam lopen draaide ze zich al argwanend om.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:16

Andrea: Ik denk het. Weet het eigenlijk niet eens precies en van de naam op de spuit werd ik ook niet veel wijzer Bloos
Was iig tegen de ontsteking. Dus denk dat het heel goed antibiotica kan zijn.
Ik wilde eigenlijk een stapbuitenrit gaan maken maar dat wordt hem niet met de gladdigheid Misschien toch maar even
een binnenbak opzoeken vanmiddag.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:22

jeej MC dat is niet niks.. door dit soort dingen merk je altijd dat het ook snel bij je zelf kan gebeuren terwijl dat altijd redelijk onwerkelijk lijkt..

Vanaf 1 januari neem ik de springles voor vast over bij ons op stal Lachen iedere vrijdag avond da's wel leuk Lachenj

straks nog even rijden en dan vanavond naar me ouders, vader viert z'n verjaardag

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:24

Doei!

Watn een vervelende berichten allemaal hier Ach gut.

Ik heb net wel even een buitenritje gemaakt met Sofie. Lekker veel gestapt. Dacht dat ze wel spierpijn zou hebben na de wat gekke sprongen van gistern. Maar viel heel erg mee Lachen. Heb een lekker rondje kunnen rijden.

Nu spullen pakken en dan naar een vriendin toe in Raalte, daarna naar de stad cadeautjes halen voor een andere vriendin. En savonds dan naar die vriendin *LOL*.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:26

@ vief: je kan Woll wel gewoon rijden? K zag je nog op de startlijst van Marienheem volgende week, je mag iets na mij Haha!

@ kim: was het erg glad ja. K wou misschien ook buiten rijden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:29

Lux: Leuk dat je de springlessen gaat overnemen Lachen
Kim: Fijn dat Sofie geen spierpijn had. En ik denk dat ik weet naar welke vriendin(nen) je gaat haha Haha! Veel plezier.
Rowo: Ja, ik vroeg nog of ik lekker rustig wat mocht rijden en dat was geen probleem Lachen Ze heeft er verder ook helemaal geen last van. Loopt er echt niks anders mee.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:17

Goeiemorgen Lachen

@Vief: Wel fijn dat ze er niet anders op loopt, des te eerder geneest de boel weer.
Wo vond het van de zomer ook helemaal niks toen ik met die spuit aan kwam zitten, geukkig hoefde dat dan maar 1x per dag.
Ik ga zo maar eens naar stal, ben benieuwd wat ik aantref vandaag Verdrietig . Moet maandag maar weer bellen of ik zo snel mogelijk met mijn paard weer kan komen voor d'r ijzer.. wat een gedoe weer.

Hier schijnt het zonnetje en is Sinterklaas in Leiderdorp binnen gekomen! Vork

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:46

Vief: tegen ontsteking kunnen ook gewoon ontstekingsremmers zijn...

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:56

Bedankt voor jullie meelevende berichtjes!

Wat een weer vandaag. Vanmorgen Merel gereden. Het leek goed te gaan, maar toch een flinke hagel- en sneeuwbui op ons kop gehad. Ondanks het weer toch heerlijk gereden. Ze gaat zo fijn op het moment!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:02

Dat weer is zo balen nu Scheve mond

Onze bak is/was ook al droog, maar met een slootje lopen de paar plassen die er zijn ook weg Haha!

Net Yoeri en Kino gedaan, met Yoer was het plan om gewoon rustig wat basiswerk aan de slof te doen, slof omdat hij eergister geschoren is en dan is hij enorm kriebelig. Toen ging ik van hand veranderen in galop, en aan het einde een wissel, en toen kreeg ik een gekke bui Clown
Ik dacht, laat ik eens wat wissels op de diagonaal proberen. Ging ik dat proberen, springt 'ie zo om de 2 passen. Dus ik nog een keer, kijken of hij niet gewoon bang voor de kraan was en toen maar even iets geks deed, maar weer Gekke superpony Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:07

Ik heb gisteravond en net wedstrijd gehad.
Gister had ik dressuurwedstrijd. Mijn paard was echt heel braaf! Ze wou alleen niet zo goed de ring in... Clown Maar in de proefjes zelf liep ze echt goed, vooral de eerste proef ging erg fijn, mooi constant enzo. Alleen 2x galop aanspringen heel erg tegen de hand, maar dan de volgende galopsprong liep ze alweer heel fijn, maf beest. Tweede proefje was ze wat meer gespannen, maar het galopaanspringen ging hier wel beter. Het was iig een hele vooruitgang met de vorige keer. De punten vielen mij heel erg tegen, had 182 en 183 en ik vond deze proeven (zeker de 1e) >190 punten waard. De proeven gingen gewoon stukken beter dan de vorige 2x Vlagtwedde en toen had ik 4x tussen de 186 en 190. Maargoed het blijft een jurysport en ik was heel erg tevreden over hoe ze zich gedroeg Lachen
Vandaag ging ik BB springen in Onstwedde. Met losrijden was ze al heel braaf. Toen de ring in, daar stapte ze echt heel makkelijk naar binnen Haha! Het parcoursje zelf stond mooi laag. Op hindernis 1 en 2 kwam ze nog ietsje terug maar voor de rest sprong ze heel fijn en was ik foutloos. Toen mocht ik meteen 2e manche springen. De eerste paar sprongen deed ze heel lekker alleen halverwege merkte je heel erg dat het gewoon echt veel te laag stond en werd ze laks en toen tikte ze de laatste eraf. Maar ik was super tevreden over haar! Misschien had ik ook nog wel een rondje B kunnen doen maar ik wil haar ook niet overvragen. Ze deed het nu heel erg goed en ik wil rustig aan met haar doen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:15

Goeiemiddag Lachen
Vorstin was een beetje anders dan anders vandaag. Ze was vanochtend echt superdruk in haar stal en in de molen, in haar stal stond ze gewoon te steigeren. Het kuil vind ze de laatste tijd niet zo lekker, dus ze krijgt er ander kuil bij. Dat wilde ze vanochtend na een paar happen ook niet meer, en hooi ook niet echt. Ze was heel attent, ze maakte totaal geen zieke indruk. Ik heb haar wel gewoon gelongeerd, en daarmee was ze ook onwijs druk. Vanmiddag at ze haar hooi wel gewoon. Bix, muesli en wortelen gingen er ook gewoon in.

Gefeliciteerd met je prijzen en foutloze parcoursen Kim!
Jemig, wat een rotongeluk Claire. Echt vreselijk om een paard te verliezen..
Lekker dat het ijzer er al zo snel weer af is Lotte Sigaar Kon je hem niet meer vinden?
Rot dat Jip nog steeds een dik been heeft Benthe Ach gut
Gefeliciteerd met alle winstpunten Andrea!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 17:45

@Snoekiej: Nee, terwijl het in de binnen longeerbak is gebeurt!!
Had berichtje op het bord gezet: 'Ik ben mijn ijzer verloren in de binnenlongeerbak tijdens één van mijn wilde buien, als jullie hem vinden, hoor ik het graag. Wolin' ROFL
Wellicht komt het wat door het weer, dat Vorstin zich zo uitslooft Knipoog .

Heb Canter om advies gevraagd voor Wolin haar ultieme been bescherming Cool , ga voor de voorbenen voor de N.E.W. XC Airoflows en voor achter de 'gewone' Airoflows.
Duur grapje, maar heb het er wel voor over, zoals jullie wel zullen begrijpen Lachen .

Ik ga naar stal!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:10

Oh, had niet goed gelezen! Haha, hopen dat iemand anders hem voor je vindt!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 20:14

kim: super gefeliciteerd met je prijzen.
mc: jeeetje! ja het is soms niet eerlijk.
mistid: hahna ja jullie hebben een droge bak Haha! gekke yoeri Tong uitsteken.
wl: jij hebt ook wat te stellen met wolin zeg!
anthea: mooi dat je zelf super fijn hebt gereden, toch gefeliciteerd met je winstpunten. En was super dat het springen lekker ging Haha!.
snoekiej: wat raar allemaal ja.

Vandaag gewerkt, was aardig druk. Wat een prutweer steeds zeg. Net nog even op stal geweest bij Armani.