Alle wedstrijdgangers nog succes!!!
Ik ben alweer terug. Ging niet echt fijn. Dacht dat ik er nog genoeg voor me had en dat ik er dus mooi op tijd op zat, had ik er nog maar 4 voor me
De ringmeester wou er ook niemand meer tussendoen, dus snel losgereden, maar niet echt een fijn gevoel. Toen ging degene voor mij ook nog met paard en al aan de grond en toen kreeg ik helemaal de kriebels in mijn buik. Toch de ring maar in en Jipje had er teveel zin in, ik had eigenlijk niks te vertellen en hij deed alles maar. Bij hindernis 4 sprong hij middenin de oxer en ging daarna half aan de grond, klauterde weer op zijn beentjes en liep nog naar hindernis 5 ook. Voor de rest wel foutloos, maar dus niet lekker gereden. Jipje had er weer iets te veel zin in en dat liet hij duidelijk merken.Nu zo even lekker douchen, wat eten en dan nog maar even werken.

. Heel vage vragen ook.

.
(Was niet de enige trouwens) en toen kwam hij niet goed voor de dubbel dus nu ging 9A er af. Ik baalde heel erg dat het gewoon weer niet liep op de dubbel maar de rest van het parcours ging wel heel fijn, ik kan ook echt merken dat hij sterker is en beter springt.

en ging weer vrolijk verder