[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 15:53

Goeiemiddag!
Alle wedstrijdgangers nog succes!!!
Ik ben alweer terug. Ging niet echt fijn. Dacht dat ik er nog genoeg voor me had en dat ik er dus mooi op tijd op zat, had ik er nog maar 4 voor me Boos! De ringmeester wou er ook niemand meer tussendoen, dus snel losgereden, maar niet echt een fijn gevoel. Toen ging degene voor mij ook nog met paard en al aan de grond en toen kreeg ik helemaal de kriebels in mijn buik. Toch de ring maar in en Jipje had er teveel zin in, ik had eigenlijk niks te vertellen en hij deed alles maar. Bij hindernis 4 sprong hij middenin de oxer en ging daarna half aan de grond, klauterde weer op zijn beentjes en liep nog naar hindernis 5 ook. Voor de rest wel foutloos, maar dus niet lekker gereden. Jipje had er weer iets te veel zin in en dat liet hij duidelijk merken.
Nu zo even lekker douchen, wat eten en dan nog maar even werken.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 16:28

Jammer J_N Ach gut
Ingrid: Haha! Wanneer komt er iemand naar zijn rug kijken?

Ik heb net lekker een buitenritje gemaakt op een paardje van stal en lipso en eigenaresse Lachen
Echt super weer. Zonnetje en geen wind. Echt heerlijk! Lipso is trouwens echt een teddybeer op het moment.
Dus in overleg met de eigenaresse toch maar besloten om hem te gaan scheren. Hoop dat het volgende week al kan Lachen

Daarvoor ook nog even op Wolletje gereden Lachen
Gisteren vond ik haar een beetje hoorbaar ademen soms. Dus klein beetje gelongeerd en verder niks gedaan. Toen de DA er 's avonds was nog even laten kijken maar toen was er niks geks te horen en ze was ook goed fit. Maar vandaag zag ik toch een beetje oud snot bij der neus. Verder helemaal niet ziekig ofzo. Dus lekker gaan stappen Lachen Ging goed. Al was ze wel even heel fit in het begin. Want ik wilde haar niet eerst longeren omdat ze dan toch een beetje druk wordt. Maar eerste keer zonder longeren erop ging dus goed. Na een poosje kwam er ook een klein beetje snot uit haar neus. Dus denk wel even goed dat stappen, komt het mooi een beetje los Lachen

Daarna ook nog even wat foto's gemaakt. 't Was echt prachtig foto-weer.
Zal zo even de mooiste uploaden Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 16:35

Doei!
Ik had gister dus van 10 tot 4 de selectie dag op het CHN in Leeuwarden. Om 9 uur waren we er, en kregen we koffie/thee. Daarna moesten we op de computer toetsjes doen. 5x 20 min ofzo Nagelbijten / Gniffelen. Heel vage vragen ook.
Daarna een groepsopdracht. Dat was erg leuk Lachen. En ging ook wel goed. En daarna gesprekje (moest je je motivatie geven en hun gingen vragen stellen). Ging ook wel goed.
Over 3 weken krijg ik een brief met of ik toegelaten ben of niet. Dus wel even spannend.

Toen werd ik om 4 uur opgehaald door mn vader en gingen we snel naar huis, en toen snel omgekleed, paard in de trailer en naar de wedstrijd (had donderdag avond alles al klaargezet gelukkig). Met springen was hij het eerste parcours wat drammerig. Ik had 2 balkjes. Toen beetje gekloot met tweede keer losrijden. Elke keer als ik de wending door kwam naar de sprong dan peerde die m. En ik wou dat hij gewoon bij me bleef. Dus toen werd die eerst even boos. In het parcours reageerde die dus wel naar mijn ophoudingen (meestal) behalve naar hindernis 6. Toen dramde die weer, en sprong die op groot en nam balk mee. Maar verder wel fijn Lachen.

Toen naar huis, gedouched en op verjaardagsvisite. M'n vriend vierde het gister avond officieel. Maar was wel gezellig. Half 1 lag ik eindelijk op bed.. Poew ik was kapot..

Vanochtend moest wim om 8 uur alweer weg, ik kwam pas om 12 uur mijn bed uit Nagelbijten / Gniffelen.
En daarna ben ik maar wat gaan leren. Straks ga ik de 3 jarige even longeren met het zadel. En misschien stap ik er ook maar weer op Lachen. Even zien hoe ze het doet.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 16:45

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:11

wolletje is ook lekker wollig Vief Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:51

Leuke foto's Vief Haha!!
Indd ziet er lekker wollig uit Knipoog.

Ik heb net even op Sufje gezeten. eerst even gelongeerd en toen gewoon opgestapt (Had er al een heel aantal weken niet opgezeten wegens tijdgebrek). Maar ze was super braaf Lachen. Ook nog even gedraafd (maar m'n vader hield hem wel vast). Morgen gaan we'haar even d'r oren uitscheren, en gaat d'r baard eraf en de sokjes enz. En dan zal ik er weer even opstappen Lachen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:58

Ben ook al weer even thuis van springwedstrijd. Kameel sprong vandaag eigenlijk heel goed, ik kon hem heel fijn door het parcours rijden, hoefde voor het eerst zelf niet veel te doen. Alleen bij de eerste dubbel zat ie van te voren in verkeerde galop dus ik wou hem terug nemen maar toen kwam hij heel erg in verzet en kwam hij niet mooi voor de dubbel dus dat ging een beetje raar. Daarna wel weer goed tot de laatste hindernis, ook een dubbel. Hij kwam heel erg terug en nam een hele debiele sprong over de eerste. En toen ging hij helemaal scheef en stond met zn hoofd tegen de staander dus 9B kon hij niet meer springen. Toen opnieuw aangereden en in de bocht was het zand heel mul en hij viel bijna op zn kont Clown (Was niet de enige trouwens) en toen kwam hij niet goed voor de dubbel dus nu ging 9A er af. Ik baalde heel erg dat het gewoon weer niet liep op de dubbel maar de rest van het parcours ging wel heel fijn, ik kan ook echt merken dat hij sterker is en beter springt.

Vief: mooie foto's hoor
Kim: jammer van je balkjes
Jipje: jammer dat het niet helemaal lekker ging

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:01

Wedgewood Lovers
Keilieve foto's! Ja
Ik ben weer terug van een lange dag als zwarte piet Lachen
Ik heb de vaandel weer mogen dragen, en bonny was echt super lief, ze heeft geen stap verkeerd gedaan!
Wel erg druk, soms wel beetje eng... Nagelbijten / Gniffelen

Ook heel lief, 1 meisje van rond de 5/6 jaar hield haar hand op met een pepernoot, naja, bonny is gek op pepernoten, dus heel voorzichtig pakte bonny de pepernoot, en ze is uitgebreid geaaid tijdens de stop Lachen
Al met al weer een super leuke dag!

Gisteren had ik trouwens ook wedstrijd, helaas geen winstpunt, had helaas 8 strafpunten (een keer erlangs en een balkje), maar ze sprong verder wel lekker, en dat is belangrijker! Ja
Toen progessief... Bloos
Ging best goed, totdat ik naar de laatste wou gaan, ik wou voor de hindernis langs, maar ik had mn teugels te lang, en bonny sprong zo over de hindernis heen ROFL en ging weer vrolijk verder ROFL

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 19:29

Ik zal morgen ff bij lezen..

Heb vanmiddag een rondje L hc gestart in Saasveld. Echt meine liebe het stond echt zoo lomp hoog voor de L. Van de week moet ik daar ook nog M Bloos!
Hij was onwijs heet en sterk. Had een balkje, maar verder ging het wel fijn. Mijn vader heeft nog een filmpje van mij en TeeGee gemaakt. Zij moest voor mij en mijn pa heeft het aan 1 stuk door gefilmd.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:48

Ik was ook zwarte piet haha, tegelijk he Mel.. overal tegelijk die sinterklaas Clown.

Ik heb gistern weer 2 winstpunten gesprongen ! Helaas geen prijs, had maar 43 stijlpunten !

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:51

Netjes van jullie wedstrijden hoor!!

@Mandy: M gaat vast goedkomen! Wanneer moet je weer?

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:10

mooie foto's vief, wolletje is een echte wolletje

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 20:17

Martine__ schreef:
Netjes van jullie wedstrijden hoor!!

@Mandy: M gaat vast goedkomen! Wanneer moet je weer?

Donderdag de M in Saasveld

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:23

Mooi hoofdstel heb je Vief! Wat voor één is dat er?
Ik ben net thuis. 4 paarden gereden in totaal en van 2 foto's gemaakt voor de verkoop. Ben benieuwd. Denk dat ze goed gelukt zijn. Zeker van een Jet Set d merrie die we hebben staan. Is een Z1 dressuurpaard en die liep erg fijn.
Ga nu thuis nog 2 paarden doen en misschien mn 3 jarige een zadel opbinden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 20:26

Je hebt het er maar druk mee Peanutbutter!

Leuke foto's van wolletje zeg!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:31

Dit was nog een rustig dagje omdat het zaterdag is Tong uitsteken
Heb wel eens dagen dat ik er veel meer rijdt en er ook mensen voor aarden komen kijken. Dat kan dan echt hectisch worden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:43

zo ben ik ook weerr.. wat een dag,. idd die sinterklaa sheeft het er maar druk mee Tong uitsteken

heb die van mij een dag je rust gegeven Ja

vief mooi hoofdstel heb ik ook rondgenaait voor me wedstrijden Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:47

Amber_ schreef:
Ik was ook zwarte piet haha, tegelijk he Mel.. overal tegelijk die sinterklaas Clown.

Ik heb gistern weer 2 winstpunten gesprongen ! Helaas geen prijs, had maar 43 stijlpunten !

Ik had geen wp maar wel 44,5 stijlpunten Tong uitsteken Duivel

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 21:14

Goeieavond Lachen

J_N: balen zeg Ach gut
Vief: mooie foto's van Wedgewood! Haha! Fijn dat ze zo braaf is!
Kim: jammer van je balken, maar super van je selectiedag! Lachen
Anthea: jammer van de dubbel, maar fijn dat de rest wel goed ging!
Rowo: jammer dat ie zo heet en sterk werd, maar fijn dat het verder wel goed ging
Amber: gefeliciteerd met je wp's!

Heb vanmiddag gesprongen met Money, hij deed het echt super! Was alweer een tijdje geleden voor hem, maar het kwartje is gevallen Knipoog
Morgen onderlinge wedstrijd bij Jan, heb er zin in Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 22:03

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:06

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:10

Leuke filmpjes Rowo en TG!
Ziet er netjes uit Lachen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:23

Leuke filmpjes!
Ze springen beide goed! Ja

Ik kom even een leuke foto plaatsen Tong uitsteken
Afbeelding
Ik met de vaandel Tong uitsteken

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:36

Je foto doet het niet bij mij Melanie

Ziet er netjes uit rowo en TG!
Jullie kwamen allebei niet helemaal lekker in bij de dubbel of wel?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:42

Dubbel stond ook niet erg fijn en ik begon zelf een beetje te prutsen.

Leuke foto Melanie!!!