Snoekiej; Gefeliciteerd

Hilde; Gaaf!
Rowo; Post bezorgen lijkt mij echt niks, volgens mij raak ik met alle huizen in de war
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Dus ik de oude merrie maar naar binnen gedaan en die 2 maar lekker buiten laten spelen
.

IndianSummer schreef:Go
Rowo; Post bezorgen lijkt mij echt niks, volgens mij raak ik met alle huizen in de war

) ben helemaal nat geregent ben wel blij dat ik nu weer thuis ben, rijden ging wel goed, dressuur ging de laatste tijd wat minder goed maar ze begint nu weer beter te lopen. 
whoepie, nu hopen dat het zo blijft. Snoekiej schreef:vreemd Rowo, maar misschien wel leuk toch?
En ja ik ben best verwenden de Vlietlanden wordt mijn eerste cross, dus ik heb nog wel even
!!! hahaIndianSummer schreef:Rowo; Post bezorgen lijkt mij echt niks, volgens mij raak ik met alle huizen in de war
Ik leer altijd mijn proeven uit mijn hoofd tijdens het lopen en het is nog goed voor je conditie ook.
!
!
! Zaterdag weer, dan van 10 tot 5!

!

Niet roodachtig meer
Gister naar de kapper geweest. Vind dit veel mooier

) en Kameel liep best goed (voor zijn doen). Donderdag zijn de voorselecties van de Groninger kampioenschappen en er doen er in de L1 41 mee en de beste 12 mogen door
Denk niet dat ik het red maar we doen gewoon ons best