Hebben jullie op de VP het artikel over TREC gelezen en in het topic de foto van de vijver gezien waar de dlnrs doormoesten? Knap hoor met een pony van 1m40 door een vijver van 1m10 Was het plasje van Ede niets bij
Zou best een keertje mee willen rijden met zo'n wedstrijd maar ben bang dat het penny-gehalte erg hoog is en dat ik me er alleen maar aan erger. Heeft er iemand ervaring? Misschien is dit wel het niveau waarop Plato en ik ons moeten richten
@lielle: nog gefeliciteerd met je sponsor en een fijne vakantie als je het nog leest
@JJ: fijn dat alle paardjes het goed doen.
@ Talida: misschien moet je gewoon een 2e paard kopen en dat op een andere stal zetten, is de kans tenminste kleiner dat je niet op wedstrijd kan Ik hoop echt voor je dat het nu snel voorbij is want het lijkt me vreselijk frusterend als je zo'n lange tijd niet van het erf mag.
@ Squid: als je linksboven home kiest, dan kom je automatisch op de VoorPagina
Ibonn, ik vind het ook wel wat gaaf klinken. Wij hebben er 1 keer 1 mee gereden van 45 km. We mochten met 3 samen in een groepje rijden en dat was erg gaaf. Dat was een paar jaar geleden in Leersum, eentje van het lichtste niveau geloof ik. Veel penny inderdaad, maar ook veel snob. Wij waren 7e geworden. Best netjes vonden we zelf...
JJ en Tal nog steeds sterkte gewenst. Ibonn, het lijkt mij ook best leuk om te doen! Maar het is al heel wat dat ik Oeste door de cross-waterbak krijg. Ik vrees dat de vijver echt wat teveel van het goede is
Vandaag ga ik mijn nieuwe paardje halen.. Kan niet wachten!
M_M Wat leuk dat je eindelijk een nieuw paard hebt Was het diegene die dinsdag gekeurd moest worden? Heb ik natuurlijk weer gemist toen ik in Spanje zat..
Lielle en Canter: Beide gefeliciteerd! Super om zo de sport te promoten...
Andrea veel plezier komend weekend en ook Lielle alvast fijne vakantie gewenst...
Ben wel wat laat , maar SGWuppie nog gefeliciteerd!
JJ, hopelijk heb je de beestenboel binnenkort weer gezond en wel thuis!! Talida... hopelijk is het nu een beetje gedaan met alle pech bij jullie op stal!
Missmuts... geniet er lekker van!! en we zien de foto's wel verschijnen!
Even mijn goede nieuws met jullie delen: Ik mag weer rijden met Ollie!! Het bultje wat er nu nog zit is waarschijnlijk littekenweefsel en dat gaat een behoorlijke tijd duren voor het helemaal weg is. Het is niet meer gevoelig en zolang de plak rustig blijft kan ik dus weer aan de slag...