Welterusten!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Welterusten!! floor01 schreef:Gewoon vinger op vinger. Gaat ook prima bij mensen, alleen bij hele dikke mensen is het wel erg lastigGomir: percuteren jullie helemaal niet (meer) dan?

Citaat:Ik heb morgen trouwens klinische diagnostiek tentamen. Alles zit er voor de helft in, maar ik moet het nu nog echt gaat stampen. En als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel
Gefeliciteerd met de prijzen en punten!
) en nog een fout kreeg. Maar Otje sprong super vandaag! Als ik het ook nog eens leer dan komt het nog wel een keer goed 

..ik hoest de longen uit mn lijf zo ongeveer..koorts etc. word er gek van. Zal straks dokter eens bellen, want tis al 2 weken zo en wil er vanaf. Zal nu ff bijlezen hier. 
Yentil vond het weer eens nodig om zich verschrikkelijk aan te stellen. Na het binnenkomen moest je bij C op de rechterhand en die hoek was heel eng en daar durfde ze dus niet door. Ze ging gewoon stilstaan en wou niets meer. Echt heel irritant. Later deed ze dat nog een keer voor het halthouden bij A. Verder was ze heel gespannen de hele proef en eigenlijk alleen de middengalop en de uitgestrekte galop gingen goed. Vond wel dat 60 meter erg ver is. En de keertwendingen om de achterhand gingen goed. Had 199 punten en dat viel me nog wel heel erg mee. Deze jury was behoorlijk streng, in de M2 had niemand een wp.