Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GvdT schreef:Talida, krijg net een mailtje van je "baas"over zo'n poepzak/luier.
Mijn vraag is hoeveel weken ziekenhuis betaalt je baas of kan ik die kosten declareren bij de gem. Bloemendaal![]()
![]()
Voor een ieder die wil weten waar het om gaat. Bij ons in de buurt komt een poep opruimplicht. Nu hebben ze bij Talida op der werk hele mooie luiers![]()
Ik weet niet of ik een foto mag plaatsen anders moet Talida dat meer even doen![]()
Plaats wel even een link http://www.steedapplecatcher.com/main.htm Goed idee, alleen zie ik niet zo gauw al die bandjes bij mijn paard achterlangs gaan. Zeker niet in combinatie met een plastic zak
Simmie schreef:Kennen jullie Jos Houben (van naam)? Eventingruiter en tot voor kort woonachtig in België.
Hij heeft sinds kort een leuk optrekje bij mij in de buurt gekocht.
Hij heeft mooie stallen laten plaatsen, een prachtige springtuin met achterbergbodem aan laten leggen en als klap op de vuurpijl issie nu bezig om een crossbaan aan te leggen in het bos achter zijn huis. Er staan al diverse leuke hindernissen.
Ik denk dat ik maar eens even kennis ga maken met Jos in Gorssel.![]()
Wie weet mag ik daar wel een keer trainen. Of misschien kunnen zelfs de trainingen met Rob daar een keer plaatsvinden!
Ik kom er elke dag langs als ik naar Killea ga, dus ik zie elke keer dat er flink aan de baan gewerkt wordt!