Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reeskees schreef:Gaat het om de indoctromerrie?
Ik mag dit jaar ook niet aan het kampioenschap meedoen met mn indoctro...
Biertabje schreef:ahh moet je haar afstaan?! bij mij is het ook helemaal niet zeker hoor... eerst maar eens zien hoe ze het oppakt en misschien wil de eigenaresse haar zelf wel starten op het kampioenschap
miss_jumpy schreef:Bento en GvdT, ik werd net door pleun gebeld of ik niet naar de eerste crossles wil. Want een man uit les 5 zit daar tussen beginners en wil dus naar een betere les. Maar hij kan niet al om half 10. Dus of die man nu op mijn plek mag en ik naar half 10 (omdat pleun wist dat ik geen probleem heb met vroeg rijden). Maar ja, ik vind deze groep wel erg leuk, dus ik heb de boot nog een beetje afgehouden...
GvdT schreef:miss_jumpy schreef:Bento en GvdT, ik werd net door pleun gebeld of ik niet naar de eerste crossles wil. Want een man uit les 5 zit daar tussen beginners en wil dus naar een betere les. Maar hij kan niet al om half 10. Dus of die man nu op mijn plek mag en ik naar half 10 (omdat pleun wist dat ik geen probleem heb met vroeg rijden). Maar ja, ik vind deze groep wel erg leuk, dus ik heb de boot nog een beetje afgehouden...
MJ, ik heb de groep eens bekeken en het zijn geen echte beginners hoor. Emily Boom heeft zeker M misschien wel Z gecrosst.
Justus heeft ook al 1 jaar ervaring dus het zal wel meevallen. George trainde vorige keer ook mee met die vos. Beest loopt ook L.
Blijf jij maar lekker bij ons, we hebben nu een leuke groep die lekker doorrijdt. Straks is het zo'n omhoog gevallen ruiter die in het echt toch een stuk minder rijdt als ie zegt.
Ik stem tegen![]()