[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 19:45

Dat vest vind ik ook heeeeel mooi, maar gaat mijn budget ook te boven. Tenminste, ik heb het er gewoon niet voor over, dan reken ik, stom genoeg, altijd weer om naar guldens en sla dan bijna steil achterover.
En inderdaad, het is nog maar augustus. Hoewel ik "vroeger" in augustus begon met sinterklaascadeautjes verzamelen.......

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:16

@ Vief veel plezier
@ Bvw leuke foto van Frits. Jammer van Wiso.

Verder zag ik nog een heel mooi vest voorbij komen.
Ik heb ook onverwachts niks te doen dit weekend. Besloten dat morgen er stenen voor mijn terras worden besteld en uitgezocht. In mijn vakantie moet het klaar zijn!
Heb mijzelf een cadeautje gedaan. Een E-reader. Handig voor op vakantie. Nu nog op zoek naar leuke boeken en hoe het werkt hahaha

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-11 20:26

Caro: Klop aan bij Mootje en Margreet, dan heb je voor jaaaaaaaren leesplezier.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:40

O ja, de e-reader, ik kom er nog steeds niet helemaal uit, maar heb me ook nog niet echt de tijd gegund om het uit te zoeken. Moet in mijn "winterstop" maar gebeuren.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:27

Caro, lees je alleen nl of ook engels? Ik heb een paar duizend boeken, voor elk wat wils! As je wil kan ik een dvdtje opsturen?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:34

Lees vooral nederlands van literatuur tot thrillers tot chicklit. va alles wat. Ik heb zeker interesse in een dvdtje. Top!!
Moet geloof ik wel even mijn geheugen uitbreiden met een nieuw groter kaartje.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:42

Pb je adres maar! Ik heb geen.uitbreiding en heb er nu denk ik 400 op staan..

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:40

Idd Margriet dat is het ook. Ik kan het wel betalen, maar je kunt er ook zoveel andere leuke dingen mee doen.... Dus ja dan maar niet en verder zoeken of hij er ook in betaalbare versie is. Die schoenen van jou zien er heerlijk warm uit!
Dat is wel een leuk kadootje aan jezelf Caro. Ik ben ook echt boekenverslaafd, alleen weet niet of zo'n e-reader wel wat voor mij is.

Ik heb last minute nog een springwedstrijd gevonden in de buurt. Dus morgen wel wedstrijd, maar dan wat minder gecross. Zou eerst naar een andere maar die hadden eerst 100 in de B en dan de L. Deze hebben maar 5 in de Z dan 25 in de M en dan de L al. Dus er gaan veel minder over de bodem dan bij de andere wedstrijd. Vriendje en ik hebben vanavond nog een heel stuk gelopen. Had hij het brilliante idee om door het weiland te gaan. En ik liep gewoon op gympy's, dus nu dikke kletspoten.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:43

HOIIIII!

Ik ben net terug van onze onwijs gezellige dag! Heerlijk in Den Haag gewinkeld en daarna in Scheveningen een terrasje gepakt! Weer was super! Geen druppel gehad en ben zelfs nog effe met mn voetjes in de zee geweest! Waren mensen die gingen zwemmen. Super leuke kleren gekocht en net nog effe heeeeeerlijk uit eten geweest

Heb alles wel bijgelezen maar ik ga morgen weer reageren op anderen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:44

Klinkt heerlijk Marijke!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:46

Ik moest heeeel hard lachen in het restaurant, ons kaarsje was namelijk uit en Geert moet en zou een kaarsje op tafel hebben dus hij het restaurant door kaarsjes pakken. De mensen die er nog zaten reageerden heel droog; zo zo die is romantisch! Hij heeft wat goed te maken of hij wil punten verdienen

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:49

haha geweldig marijke! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 23:00

muts_marijke schreef:
Ik moest heeeel hard lachen in het restaurant, ons kaarsje was namelijk uit en Geert moet en zou een kaarsje op tafel hebben dus hij het restaurant door kaarsjes pakken. De mensen die er nog zaten reageerden heel droog; zo zo die is romantisch! Hij heeft wat goed te maken of hij wil punten verdienen

:') Misschien had ie wel gewoon een vuurtje voor zijn sigaar nodig. :+ :7
Flauw grapje hoor. Geert rookt toch niet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 23:01

Niet meer nee. Hij heeft altijd gerookt en dit voorjaar vroeg hij ineens of ik niet wat gemerkt had... was ie al 5 dagen gestopt. Maar omdat er niet in ons huis gerookt mag worden was het mij niet opgevallen. En sindsdien is hij dus gestopt!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 23:03

Knap hoor dat hij zo gestopt is.
Heb zelf ook jaren gerookt, maar ben er al weer een jaar of 5 vanaf.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 23:06

Marijke heeft een leuke/gezellige dag gehad.

Morgen concours. Is naar binnen verplaats maar dan kun je maar 1 proefje rijden.
Laat ik net een fijne jury hebben in me 2e proef. Ik wil een puntje met ol (wil jurycursus doen)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 23:12

Ik vind jou helemaaal geen rokerstype Sim! Echt totaaal niet!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 23:23

Ik was toch echt een stevige roker, maar eigenlijk vond/vind ik het ordinair staan bij vrouwen dus wilde er graag vanaf. Daarbij is het voor mijn gezondheid (en voor ieders gezondheid natuurlijk) beter om een niet-roker te zijn.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 23:32

Sim dat had ik ook niet van jou verwacht. :D
Marijke, klink heerlijk!

Ik heb net de trainingsseminar DVD gekeken, was wel weer leerzaam. Nou ga ik lekker slapen, morgen weer een dagje werken.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 00:28

Vief leuk paard zeg! Lekker zwembadje bij jullie.
JN hopen dat het morgen doorgaat.
Bvw frits kijkt eng, en lacht tegelijk op die foto. :')
Margriet wow wat een duur vest, ziet er wel lekker warm uit.
Marijke klinkt als een zeer geslaagde dag!
Ik ben braaf, heb nog nooit gerookt. Zelfs nooit 1 hijs geprobeert.

Ik ben alweer thuis van een avondje feesten, ging vriendje toch niet zo goed af met zijn knie.
En wat heb ik mijn geirriteerd aan die huppeltutjes die vol bezorgdheid 100x vroegen wat er met hem was. :(:) Om vervolgens boos weg te lopen als hij zei 'niks'.
Nouja we hebben ons samen wel vermaakt. :)

Heb onwijs leuke crossfoto's gevonden van de oefencross, morgen maar eens een itp topic maken. :D
Hier is er nog 1 van de optocht.. Vond hem wel gaaf zo met de corsowagen op de achtergrond, rechts nog een muziektrommeltje, en zie ook mijn 82 jarige instructeur nog te paard!!
Afbeelding

Tessa vermaakte zich opperbest.... :')
http://i1193.photobucket.com/albums/aa3 ... 228_HW.jpg

Nou is het bedtijd, slaap lekker allemaal :wave:

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 08:13

Leuke foto

Zo paarden maar eens vlechten. Half 10 gaan maar moet er 2 doen.
Laarzen heb ik eindelijk glimmend gekregen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 09:08

Floor een andere ruiter voor Totilas zal wel een zak met geld mee moeten brengen of PS zal het op moeten hoesten, aangezien Ann Katrin voor de sportrechten behoorlijk wat betaald heeft dus zij mag de rijder bepalen wat dat betreft
Mooi blik van Frits en wat vervelend dat Wiso geblesseerd is BVW
Fijn dat je dressuurles goed ging EB
Die is wel heel duur Margriet
Fijn dat je naar de rabo-dagen kan EB
Vief veel plezier
Fijn dat je nog kan gaan springen Margriet
MM heeft genoten van Den Haag
Itsme succes met concours
Leuke foto Danielle

Gister toen ik op cc kwam was ik ernstig onder de indruk van hoe sterk het deelnemersveld was. Vanaf de L1 geen 'gewoon'paard meer gezien en de ruiters reden ook allemaal sterk. Ik wist toen al dat ik met Ferrose niks in te brokkelen had, zover zijn we gewoon niet. Ik was dus (in tegenstelling wat me normaal in de M2 gebeurd) volkomen relaxt want het zou toch niks worden dus ik kon gewoon rijden. Heerlijk rustig losgereden en aan het einde toen ik zag hoe spectaculair mijn mede-M2ers hun paarden aan het lopen hadden, iedere keer de grens van wat Ferrose aan spektakel kan opgezocht en iets verder verlegt. Eerste proef bleef ze er super aantrekken in alle draf en staponderdelen (maar ja de keertwendingen waren mislukt Ferrose wilde kijken of we ze ook langs Tokio konden :+ ). In galop werd ze te hectisch en dat kreeg ik niet opgelost en dan prikt ze zich teveel op, dat heeft punten gekost. Maar ik was superblij want dit was de eerste proef ooit die ik zo voor ons doen spectaculair heb gereden en ze bleef er echt heel fanatiek aan meedoen. Bij het ring verlaten wist ik het al ze was heel moe (achteraf hoorde ik dat het een kwartier was uitgelopen, ik was zo geconcentreerd dat ik totaal niet op de tijd gelet heb }:0 , dus ik zat er voor mijn eerste proef al een uur op). In de tussentijd (zat een paard tussen) even gestapt en toch weer opgepakt want anders stopt Ferrose er helemaal mee. Tweede proef allerlei kleine slordigheidjes omdat ze echt heel moe was, maar in tegenstelling tot andere keren dat ze moe was (Ferrose kan nog steeds niet goed 2 proeven bijna achter elkaar lopen, ze overconcentreerd zich nog teveel en dat gecombineerd met te lang losrijden, maakte haar heel moe) bleef ze toch iedere keer weer een stukje aantrekken om vervolgens wel weer minder te worden maar ze bleef toch een stuk meer lopen. Resultaat was 172 in de eerste proef en 170 in de tweede, maar zoiets had ik al ingecalculeerd. Ik ben vooral heel erg blij met hoe ze liep. Ik heb echt lekker gereden en als ik die galop iets gecontroleerder krijg dan moet het wel goed gaan komen met de punten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 09:27

Goeiemorgen :wave:

@ Marijke: leuk hoor zo'n lekker relax en ROMANTISCH ( :P ) dagje. :D En wat heerlijk dat Geert gestopt is met roken.... ik heb er ook maar niets mee.

@ Danielle: leuke foto's zeg. Hoezo liepen jullie in een erehaag? Bruiloft? Of andere gelegenheid?

@ Joki: Als je zelf tevreden bent met de punten is het verder goed toch? Gewoon lekker op naar de volgende keer...

Ik ga zo winkelen met vriendlief. Maar k heb geen zin.... Vanmiddag nog ff de paardjes doen en vnvd waarsch een kleine bokmeeting bij mij thuis :D Al zijn wij ondertussen meer vriendinnen.
Laatst bijgewerkt door rowo op 27-08-11 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 09:28

Joki nou dat is toch super! Een goed gevoel is het belangrijkste. :)
Als je dat spectaculaire nu steeds verder uit kan bouwen dan komen de punten en prijzen vanzelf.

Rowo: Het is volksfeest en dat wordt geopend met een bloemencorso.
Verder is er dan kermis en allerlei dj's in het dorp. :)

Hoe kan je nou geen zin in winkelen hebben?? :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 09:31

Leuk die foto's daan! En wat leuk dat je oude instructeur ook nog te paard zit!
Fijn gereden toch Joki? Ook wel eens lekker dat je relaxed kon rijden.

De foto's van Brugge staan er eindelijk op! Ik heb er veel van mezelf gezien. Leuk.