Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

muts_marijke schreef:Ik moest heeeel hard lachen in het restaurant, ons kaarsje was namelijk uit en Geert moet en zou een kaarsje op tafel hebben dus hij het restaurant door kaarsjes pakken. De mensen die er nog zaten reageerden heel droog; zo zo die is romantisch! Hij heeft wat goed te maken of hij wil punten verdienen
Misschien had ie wel gewoon een vuurtje voor zijn sigaar nodig.

Om vervolgens boos weg te lopen als hij zei 'niks'.

). In galop werd ze te hectisch en dat kreeg ik niet opgelost en dan prikt ze zich teveel op, dat heeft punten gekost. Maar ik was superblij want dit was de eerste proef ooit die ik zo voor ons doen spectaculair heb gereden en ze bleef er echt heel fanatiek aan meedoen. Bij het ring verlaten wist ik het al ze was heel moe (achteraf hoorde ik dat het een kwartier was uitgelopen, ik was zo geconcentreerd dat ik totaal niet op de tijd gelet heb
, dus ik zat er voor mijn eerste proef al een uur op). In de tussentijd (zat een paard tussen) even gestapt en toch weer opgepakt want anders stopt Ferrose er helemaal mee. Tweede proef allerlei kleine slordigheidjes omdat ze echt heel moe was, maar in tegenstelling tot andere keren dat ze moe was (Ferrose kan nog steeds niet goed 2 proeven bijna achter elkaar lopen, ze overconcentreerd zich nog teveel en dat gecombineerd met te lang losrijden, maakte haar heel moe) bleef ze toch iedere keer weer een stukje aantrekken om vervolgens wel weer minder te worden maar ze bleef toch een stuk meer lopen. Resultaat was 172 in de eerste proef en 170 in de tweede, maar zoiets had ik al ingecalculeerd. Ik ben vooral heel erg blij met hoe ze liep. Ik heb echt lekker gereden en als ik die galop iets gecontroleerder krijg dan moet het wel goed gaan komen met de punten. 

) dagje.
En wat heerlijk dat Geert gestopt is met roken.... ik heb er ook maar niets mee.
Al zijn wij ondertussen meer vriendinnen.