Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
billy1 schreef:Echt Noor??? Dat krijgen de ponyruiters hier!! Bij een SGW in het prijzengeld in verhouding tot het inschrijfgeld laag.
Als je hier in de B en L twee keer in de prijzen rijd heb je echt wel leuk geld! Hier krijg je al snel 30 euro voor een eerste prijs en dan is het maar een heel gewoon concoursje
rowo schreef:Ik zou niet op wedstrijd gaan als ik wist dat ik in de middenmoot of onderaan zou eindigen (bij voorbaat dus, omdat het paard er niet klaar voor is). Ik rijd (en train) echt voor dikke wiinstpunten en prijzen en niet voor steeds net 180pnt en een plek in de middenmoot. Dus wat dat betreft rijd ik dus wel voor een jury
_Noor schreef:billy1 schreef:Echt Noor??? Dat krijgen de ponyruiters hier!! Bij een SGW in het prijzengeld in verhouding tot het inschrijfgeld laag.
Als je hier in de B en L twee keer in de prijzen rijd heb je echt wel leuk geld! Hier krijg je al snel 30 euro voor een eerste prijs en dan is het maar een heel gewoon concoursje
![]()
Wij vonden het prijzengeld bij SGW juist best hoog! Hahahaha, inderdaad: wat een verschillen!! Zou niet moeten eigenlijk..
billy1 schreef:Hier zijn er dus echt geen wedstrijden zonder prijzengeld! Ik blijf het toch vreemd vinden dat er dus zoveel verschillen zijn per regio!!