[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ingridje16

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:07

Goedemorgen!

Geweldige foto's Jenga, echt gaaf!

Het is weer heerlijk weer, hoop echt dat het zo blijft.
Ga vanmiddag proberen hoe het buiten gaat.
Het is hier s'middags gelukkig altijd wel rustig, en ben vandaag vrij dus kan ik er mooi de tijd voor nemen.
Ik vind het wel vervelend dat ik gewoon niks van dit paard weet van voor dat ik hem kocht. Dan is alles een verassing Dromen
Ik heb hem van de hoefdsmid gekocht en die had hem nog maar net, dus die wist ook niet veel Clown
Het is gewoon een hobby dat ie af een toe een paard koopt als die een leuke tegenkomt.
Deze zou eigelijk voor de manege zijn hier in de buurt, maar gelukkig heb ik hem gered Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:11

Ik zou er niet zo'n drukte van maken, maar gewoon de poort uitrijden Clown Hakken laag, aan iedere kant een been en teugels licht contact.
Als je er zelf een enorm verhaal van gaat maken kun je er bijna donder op zeggen dat je paard het daardoor ook spannend gaat vinden en van alles gaat uitvreten Bloos Hij is toch gewoon hartstikke braaf met alles?

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:16

Ja op het terrein wel tractoren die het terrein op scheuren allemaal niks aan de hand.
Maar als die energie overheeft is alles eng. Laatst ging die zelfs helemaal uit z'n dak bij een toeterende auto.
Dan vind ik dat in de bak niet zo erg, ja ook wel maar is toch anders. Maar buiten moet ie dat niet doen Clown

En het is vervelend dat ik meteen vanaf het terrein een drukke auto weg over moet Clown

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:48

Goedemorgen!
@Jenga: Ik vind dat echt een super traditie van die versierde paarden de wei op Haha!
@Star_lover: Ik zou eerst de DA maar is laten kijken en dan gewoon even afwachten.

Ik heb net mijn laatste tentamen gehad, dus ben weer helemaal blij! Ik weet niet zo goed hoe het nu ging, heb wel alles ingevuld dus dat scheelt Tong uitsteken
Gisteren een superzware dressuurles met Jipje gehad, ik was echt totaal kapot, maar hij liep als een trein.
Ben wel tot de ontdekking gekomen dat ik sinds mijn val van 2 weken terug met Jipje scheef op het paard ben gaan zitten blijkbaar, dus ik moet daar wel iets mee Bloos Weet alleen niet zo goed wat.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:02

Jenga, wat een superleuke foto's! Een hele originele traditie.
Ingrid, ontspannen gaan zitten en gewoon proberen. Lukt het niet dan ga je een andere keer weer op pad.
J_N., scheef zitten opje paard, dat klinkt niet goed, misschien is mensendieck of een goede fysio wat voor je. Waarschijnlijk heb je toch een behoorlijke klap gemaakt met je lijf. Merk je er niks van met andere dingen?

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:13

Stoer Jenga!!!!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:28

Jenga: haha die foto's!! Leuk hoor Haha! Op mijn paard zou alles ook goed uitkomen denk ik Vork

Ingridje: Ik ben overlaatst gaan wandelen met de pony die ik rijd, ze was ook nog nooit echt op de baan geweest. Het was op vrijdag 16u30 Schijnheilig al het werkvolk had gedaan en we kwamen enorm veel vrachtwagens, bestelwagens en zelf een machine om de straat schoon te maken Vork
De pony gedroeg zich voorbeeldig.
Dus ga gewoon die straat op en zie hoe hij reageert Lachen

Gisteren is een vriend van mij komen springen met mijn paard Haha!
Hij rijdt op hoger niveau jumping en hij heeft mijn vorig paardje uitgebracht op jumping en toen ik Bip had hadden we afgesproken dat hij haar eens kwam rijden, eens kijken of ze echt zoveel leuker/simpeler was in het springen.
Dus gisteren wou hij "de nieuwerd" eens komen testen.
Vol lof was hij Vork Hij wil haar dit weekend meenemen en parcour 1m10 starten met haar Vork Deze zomer overgaan naar 1m20 en zo opbouwen Haha!
Hij vond dat ze enorm veel vermogen had en heel voorzichtig was en hij vond dat ze het gemakkelijk had met overbruggen.
Hij vond het ook erg fijn dat ze zoveel vertrouwen had in het springen en de ruiter.
Een paar keer heeft hij haar heel moeilijk gezet voor een oxer met de uitspraak "eens kijken of ze echt zo goed is" en Bipje bleef springen Clown (ik ben zo blij met dat beestje Nagelbijten / Gniffelen )
Maar Bipje blijft natuurlijk een crosspaardje Knipoog en zn dromen over jumping starten met haar gaan dus niet door Vork
Ik ga maar lekker wat crossen deze zomer Haha!

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:33

echt hele gave foto's zeg Lachen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:34

klinkt goed shanna!!
geen foto's gemaakt?

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:37

Nee! Ik had er ook spijt van achteraf!
Maarja ik zou toch niet zo geconcentreerd zijn denk ik Haha!
Af en toe mijn hartje eens vastgehouden Nagelbijten / Gniffelen
Op het einde heeft hij haar een paar keer op "barrageposities" gezet om te zien of ze dat ook zou aankunnen. En Bipje dacht altijd mee.
Maar op die momenten ben ik zo nerveus dat een foto toch niet ging lukken denk ik Vork

Maar het is leuk om te zien dat je paard meer kan dan wat je momenteel doet met haar... Ik hoop dat we echt samen gaan groeien nu Lachen Want voor ik haar kocht deed ze ook niet echt iets... (1 keer per week wandelen en heel af en toe eens mee op jumping en daar stond ze van haar 4 jaar Lachen )

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:38

Geweldige foto;s jenga.

vanmorgen even in het dorp geshopt.
Straks even naar school, en dan vanmiddag langs mars. Kijken hoe het nu is, en dan de DA maar bellen, zag er gister niet goed uit.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:46

Klinkt goed Shanna!

Ik ben echt fan van dit weer, het ziet er zo vredig uit buiten Haha!
Ik wil zomer! Het groen komt al een beetje aan de bomen en overal lopen lammetjes echt zo lief Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:05

foto's staan op www.stalmaarse.nl en dan bij nieuws..

net weer van de jazz gevallen haha die kreeg het in ze kop 3e keer buiten.. bokken steigeren en toen was het boem, toen weer erop en toen was ie wel weer lief

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:16

Gaaf weer die foto's Jenga! Die traditie van jullie is echt gaaf! Vorig jaar vond ik de foto's echt al gaaf! de Shof ziet er weer stoer uit Haha!
Ingrid, gewoon lekker naar buiten gaan, dr zal wss weinig aan de hand zijn.
Gaaf Shanna Haha! Dat is toch wel gaaf om te horen over je paardje Lachen

Wat een lekker weer vandaag Haha! Ga zo lekker buiten zitten denk ik!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:24

wat een geweldige foto's jenga Ja

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:05

Goeiemiddag Lachen

WolinLotte: ai da's wel heel pijnlijk! Sterkte ermee, hopelijk gaat het snel over Ach gut
Vief: haha die Wedgewood! Haha!
Kim: leuke foto's! Ziet er goed uit Lachen
Corien: beterschap met je kies Ach gut
Jitske: leuke foto!
Jenga: gave foto's! Haha! Echt leuk dat jullie dat ieder jaar doen!
Shanna: wat fijn dat Bipje het zo goed deed!
Luxket: wat een schatje zeg! Gefeliciteerd nog!
Hilde: ook gefeliciteerd met de geboorte van het laatste veulen Lachen
Wat leuk van Alice zeg! Haha!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:16

Goedemiddag!
Ik zit me te vervelen op stage Clown Kan me niet concentreren op schooloprachten. Waarom wordt het elke keer 's middags zo bewolkt, niks aan! Het zonnetje is zo lekker!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:48

Ik bedacht me gisteren ineens dat ik nog geen rugnummerhouder heb voor de cross in Westerbork, ik zal eens kijken hoever ik kom met een plastic A4 hoes. Als er nog tips hierover zijn dan zijn die van harte welkom!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:03

Staat er geen stand op het terrein waar ze die verkopen.
Anders met zo'n hoesje en dan voor en achter met veiligheidsspelden vastmaken. Of met wat knutsel werk en touwtjes

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:20

Ik ben al voorzien. Ik mag eentje gebruiken van J_N!. Harstikke super en anders was het inderdaad een knutselwerkje geworden. Als het zaterdag goed gaat schaf ik mij zo'n ding aan.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:16

Zo ben net terug van buitenrit.
Ging echt vet goed, het was net Twinkel, hij keek nergens van op.
Hij vond het wel leuk, hij was wel goed enthousiast.
Ik denk ook dat ie aardig hard zou gaan als ik hem zou laten gaan.
maja dat doe ik wel een keer ergens anders maar niet hier Clown
Was ieder geval voor herhaling vatbaar Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:44

Shanna: Wat tof Haha!
Jenga: Gaaaaaaf *LOL*
Ingrid: Mooi zo!

Plannen verandert.. Toch nog even thuis ga vanavond weer die kant op. Heerlijk zo'n OV 't kan allemaal Knipoog
Trouwens 2 kaartjes voor het CHIO gewonnen Go jij! Go jij! Dressuur hahaha niet op zitten letten met de dagen ROFL

En mijn Sociale Psychologie herkansing terug. Gehaald met een 5.6 Bloos Maar toch wel erg blij meer hoor..
Anders had ik hem volgend jaar over moeten doen. Ga nu nog even lekker naar Wolles!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:50

Lekker dat je toch nog even naar huis kon, en naar Woll kan Haha!.

Ik zal zo ook even trainen *LOL*.

cleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:13

Hoi,
Ik heb helaas geen tijd om alles bij te lezen. Ik las wel dat er een paar veulentjes geboren zijn. Hier is gisteravond ook een veulentje geboren. Het is een hengstje en hij heet Norton Fastback. Gelukkig wordt het eindelijk mooier weer! En ook ideaal dat het 's avonds weer langer licht is. Ik hoop dat het zaterdag ook van dit heerlijke weer is. Nu ik zelf niet mee kan doen in Westerbork ga ik met Nathalie mee als "groom", kan ik toch de sfeer alvast even proeven. Weet iemand nog een eenvoudige B-cross voor een crossdebuut, waar de sluitingsdatum nog niet van geweest is?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:16

Fijn dat ie braaf was Ingrid
Gefeliciteerd met die kaartjes Vief! En netjes gedaan, die 5.6!

Vorstin is weer behandeld door de fysio vandaag. Ze stond er echt zwaar relaxed bij, dat ben ik niet van haar gewend Haha! Zoals ik al dacht, was Vorstin weer iets verslechterd, maar niet dramatisch. Het was iig goed dat ik de fysio weer had laten komen. Verder nog wat extra oefeningen meegekregen, en ik mag gewoon crossen zondag Haha!