Zo ben ook weer thuis. Werd vanmiddag op school gebelt of ik alsjeblieft wilde komen werken. Nouja ik maar gelijk uit school door. Ik had alleen niet zo goed nagedacht bij het idee wat voor schoenen ik aan had Een hele hoge hak, me voeten waren na een half uur al aan het afsterven Ga voortaan eerst maar naar huis om andere schoenen aan te doen.
jetske: leuke nieuwe naam Martine: mooie broek hoor Rowo: goed man van je 8!
Ik heb nog steeds mn eco cijfer niet terug terwijl de rest die maandag ofzo al hadden. Maar ik weet ook niet wie ik moet mailen omdat ik dat vak dit jaar niet volg dus geen leraar er voor heb
Ben net een uurtje terug van Groningen, was erg gezellig! Vanmiddag eerst de bende opgeruimd en daarna nog een beetje geshopt, nog een shirtje, ketting, oorbellen en een armband gekocht
Anthea: super van je debuut toch! En onze namen zijn nog steeds moeilijk uit elkaar te halen lees ik
Martine: mooie broek! Jetske: leuke nieuwe naam! Andrea: fijn dat het gezellig was in Groningen
Had vandaag nog m'n punt van herkansing wiskunde terug gekregen. Heb een 5,3, heb het een heel stukje omhoog gehaald, maar had eigenlijk nog wel wat hoger verwacht. Money was vandaag echt heel braaf, had er bijna een week niet opgezeten en kon zo opstappen en wegrijden Morgen misschien een klein sprongetje maken
Jetske: Leuke naam! Anthea: Goed van je debuut! Tessa: Balen dat je wiskunde maar een 5,3 was! Maar gelukkig is het al een stukje omhoog! Mooi dat Money braaf was! Ik heb je tijden gekeken en je moet om 9:33 dressuren, ik moet (geloof ik) met Joery na jou
Vandaag van half 10 tot 1 naar school geweest, uit school naar Jan en daar geholpen met voorbereiden voor het onderling zondag! Toen weer naar huis en om 5 uur gaan werken tot 9 uur. Om half 10 thuis en met het naar huis rijden friet gehaald! Nu weer eventjes tijd om te computeren!
Morgenochtend weer naar Jan om Otto voor Carina te rijden, en 's middags Risky & Joery dressuren voor zondag! Druk dagje want ook nog wassen en vlechten hahaha! Lekker paardenweekendje, heerlijk!
Fijn dat het zo leuk was in Groningen Andrea Ik ben in Groningen geboren haha!
Ingrid: Pffft kan me voorstellen dat zo'n hele dag hakken niet echt prettig is Jetske: Leuke naam!! Martine: Gave rijbroek zeg
Lips heeft zijn prikje weer gehad. Was super braaf uiteraard 't Is natuurlijk ook wel een echte bikkel. Had nog een enthousiasteling gevonden die wel eens op een paard wilde zitten. Veel gestapt aan de longe en klein stukje gedraafd. Maar dat lichtrijden viel nog niet mee haha Maar Lips was super braaf!
Woods nog even geborsteld en even gelongeerd. Kruip ik morgenochtend nog even op 's Middags met de eigenaresse van Lips een buitenritje maken. Ga ik wel op een leenpaard en 's avonds naar Enschede. Er moet weer gefeest worden, wat een drama
Goedemorgen! Anthea: Balen dat je je cijfer nog niet terug hebt, hopelijk krijg je het snel te horen. Vief: Fijn dat de paardjes weer braaf waren en alvast veel plezier voor vanavond. L_J en Tezz: Alvast veel succes morgen allebei. Ingrid: Ik kan al helemaal niet op hakken lopen, dus vind het knap dat je het hebt volgehouden
Ik ga zo mijn spullen maar eens allemaal in de trailer doen en daarna Jipje vlechten. Vandaag weer een rondje L springen. Hopelijk helpt hij me weer een beetje mee, want kon van de week niet echt een fijn ritme krijgen. We zien het wel weer.
ingrid: zoiets had ik ook een keer: cross verkennen, meteen uit school en toen had ik mn mooie adidas schoenen aan tessa: jammer dat het niet iets hoger was vief: klinkt als een lekker dagje
Jetske: ja klopt die komt vandaag uit, da's waar ook Wil die ook heel graag hebben, vind dat echt leuke boeken! J_N: succes! En andere wedstrijdgangers natuurlijk ook succes!
Ik ga zo even naar de opendag van Avans Hogeschool. Ben er vorig jaar ook al geweest, maar wil nog wel even rondkijken, ga daar anders echt verdwalen denk ik Daarna nog naar Wollie
Laatst bijgewerkt door TeZzz op 17-11-07 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat stomme paard beet me gewoon Hij was de hele tijd al aan het klieren. En ik de hele tijd streng doen, werd er echt gek van. Ik draaide me zo om beet die in me rug Niet om me pijn te doen maar echt zo klierig met ze oren naar voren. Toen had ik ik echt echt gehad ik ik geef toch een schreeuw tegen hem. Hij vloog echt achteruit, en stond me echt aan te kijken van 'oeps'. Toen heb ik hem de hele tijd genegeert en normaal staat die altijd irritant met z'n benen te zwaaien en aandacht te vragen. Maar nu stond ie me echt doodstil aan te kijken. Ook als ik het hoofdstel in doe, gaat hij altijd met ze hoofd in de lucht, zodat ik er niet bij kan. Deed ie nu ook niet meer, en met longeren deed hij echt super braaf. Was echt grappig.
Ben vanmorgen al braaf naar de verjaardag van m'n nichtje geweest Ach, ik had nu es tijd om mee te gaan en was toch al wakker. Ga zometeen lekker rijden, vanavond wéér een verjaardag en daarna ook maar weer uit denk ik, hoef morgen niet te hockeyen dus daar moet je natuurlijk wel even gebruik van maken!
Ingrid: Succes met hockey!
Vief: Haha, is wel een erg leuke stad hoor! Veel plezier in Enschede vanavond