Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zeker nu ik toch nog niet hoger dan 80 cm spring.

Dat vind ik eigenlijk ook een beetje zonde. Kan een hoop zelf en kan Hans ook altijd wel om advies/hulp vragen met de springles.
Tot L2 niveau kan ik de grote lijnen ook wel zelf bijwerken, maar zo'n kleine foutjes sluipen er natuurlijk altijd in! En voor de M+ kan ik toch zeker nog wat hulp gebruiken
*
ik was even iets minder op aan het letten in de galop en toen besloot paardjelief de bosjes in te duiken
.
floor01 schreef:Tal: het schiet maar niet op bij jullie! Is zo onderhand niet al de hele stal ziek geweest?

Daarna weer braaf verder. Na afloop geoefend met afspuiten en een uurtje in de box gezet met eten om te wennen terwijl ik de Friese merrie reed. Hij was toch wel weer erg tevreden toen hij terug de wei in kon. GvdT schreef:Les van Lucinda klinkt interesant, alleen ga ik wel met Ibonn mee dat het erg kostbaar is.
Ik zou wel eens een les van Imke of Tineke Bartels willen hebben. Helaas wonen die ook een pokke eind weg.

), leuk nieuwtje op de voorpagina
GvdT schreef:Gomir heel veel succes morgen en laat je even weten wat Nowie gedaan heeft? Zie je iig in Schoorl. Start jij daar B of L?
En ik zie je vast wel zaterdag
Gok dat ik tot hindernis 5 kom, maar hij moet gewoon mee. Dit is er echt één die het in de ring moet leren...
Kwam eigenlijk doordat je begon over het helpen met losspringen van Ukkie voor het M.
Weet niet of ik dan zelf het hart heb om hoofd vast te houden en gewoon te blijven knijpen wat er ook gebeurt
En ik denk ook niet dat je dat moet willen hebben 
Daarna mijn beestjes in Utrecht even opgezocht. Deuk gaat erg goed, volgens de artsen een echte "Wonder Girl"
Cadfael is enorm brutaal en groeit prima. Deuk haar melkproductie wordt ook weer beter en dat doet die kleine duidelijk goed.
mooi zo! hopelijk staan ze volgende week idd lekker thuis 
mooie hoogte is dat
zo ben ik ook begonnen met de flemmingh.
oke zal niet overdrijven
maar helaas voor haar, ik vertik het gewoon om weer tussen de bordjes te rijden
van het weekend eindelijk weer eens springen
(ben er helemaal hyper van
)
als je niet uitkijkt heb je haar voorbenen in je nek