[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:59

Gatver, wat een rotnieuws MM!

Vanmiddag wilde ik op Online gaan rijden, begon het opeens keihard te regenen. Toch maar erop gaan zitten, maar na 2 rondjes ben ik maar weer naar binnen gegaan. Online werd erg boos van al die regen

Ienie is wel al ingevlochten, maar ze moet nog gewassen worden.

BT; gefeliciteerd met je prijs. Hoeveel punten had je?

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:03

Ja het weer was niet zo best vanochtend! Was op de show bij HBC stal maar de wand van de tent waaide een stukje eruit!

En idd niet zo mooi nieuws! Echt toen ik het hoorde dan sta je echt met je bek vol tanden!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:17

MM; jeetje zeg

BT; gefeliciteerd! zie je wel dat het met dressuur best goed gaat komen!

Iedereen bedankt voor het succes wensen

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:20

dank jullie wel
nee scum, ik heb geen idee wat mijn punten zijn .... ben wel heel erg benieuwd. denk dat ik de 1e proef geen puntje hebt

MMuis...jakkie zeg, dat is ook vrselijk als je je paard zo aantreft

Sjuulie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:42

BT, wat goed man ! haha morgen ben ik aan de beurt.

Het invlechten is gelukt:) tis alleen oerlelijk geworden haha nomaal altijd van die mooie dikke knotten maar nu kon dat op de een of andere manier niet. :S
Er staan geen haartjes overeind maar hele plukken! Ik heb besloten het morgen met schuifjes en knipjes goed te doen als dat lukt.
Vandaag lekker gereden.. uiteindelijk kwam het zonnetje nog even door, net toen ik aan het rijden was, lucky me!
Hij was supertraag en sloom en duf of hoe je het ook maar wil noemen. Hopen dattie morgen wat gekker in de kop is..
Heb er echt enorm veel zin in!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:42

MM: jezus, dat is echt erg!

Sjuulie: Haha ik zie je al gaan met die knipjes morgen Succes met jke wedstrijd!

Ik heb met Sunny een sgw-training gedaan in het bos in bathmen. Ze pakte alles aan en sprong meteen in het water. Was echt heel tevreden.
Morgen ga ik met Violin ook op cocnours. Voor het eerst B springen..ben benieuwd

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:44

@BT Gefeliciteerd met je prijs en winstpunt. Je dressuur gaat helemaal goedkomen
@Jitske, Renske en Sjuul veel succes morgen
@MM dat is erg als je je paard zo aantreft.
@andrea, jij bent fanatiek hoor!!
@Vief: zonnebrilparty?

Net als BT had ik vandaag ook weer mn eerste buitenconcours.

Tijdens de dressuur (L2) was Kees best wel lief en kregen we van de jury's 182 en 185 pnt en ook nog een 3e prijs
Daarna Kees omgebouwd tot springpaard. Kees meende dat ie weer mocht crossen... kwam waarschijnlijk doordat ik mn SGW sjabrakje onder het zadel had (met het SGW logo)moet het SGW hier toch ook wat promoten
Naja Kees was dus helemaal hoteldebotel en scheurde met een sneltreinvaart door het parcours en haalde ooknog 2 balken naar beneden.

Na een uurtje was de Indoctro aan de beurt. In het losrijden was ze erg stoer en vooral toen er ook nog een paard in zn eentje het hele terrein in galop ging verkennen...
In het parcours was ze goed bij de les en reden we een rondje nul, barrage weer 0 en de snelste tijd en dus 1e. De indoctro sprong ik ook met het SGWlogo op het dekje Daarna nog een rondje HC in het M gereden. Daar sprong ze nog veel beter.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:45

nou dan hier mijn punten....

1e proef 183 (7e vd 20)
2e proef 193 2e prijs vd 20

wow ben helemaal van mijn apropos

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:49

Ach BT , je wordt al helemaal besmet met het dressuurvirus

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:17

anja15 schreef:
Andrea is dat mondeling nederlands van je eindexamen jaaR? over alle boeken die je hebt gelezen enzo?
Die van ons is een schriftelijk mondeling geworden iedereen had een 'eigen' toets over jouwn eigen boeken..Maar hoefde dus gelukkig niet mondeling!! we mochten samenvattingen en alles erbij houden
Ik vond het juist wel fijn dat het mondeling was Is makkelijker vertellen dan op papier

Best netjes BT Ben benieuwd naar je punten!

Jitske: succes morgen!

Otje is ook gewassen en gevlochten. Had van iemand op stal een nieuwe manier geleerd en dat moest ik natuurlijk even uitproberen. Is best aardig gelukt en ziet er wel ok uit al zeg ik het zelf (stond wel te miepen, maar heb het nu wel redelijk door )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:19

renskek schreef:
Met Virma ben ik naar 1 of andere voorlichtingsdag geweest van het KWPN. mijn moeder wil hem dekken en die mensen daar konden advies geven voor een hengst. Als advies gaven ze Vivaldi of Tolando.
Ik neem het KWPN-advies nooit zo serieus, maar voor het geval jullie het wel doen
Ik weet niet hoe die merrie in het springen aanpakt en hoe ze van moederskant gefokt is(is een stravinsky toch?), maar ik vind vivaldi en tolando wel meteen heel extreem de dressuurkant op
Zou dan eerder voor een fijn bewegend springpaard met een goed model gaan Als het een merrie met een goed karakter en voldoende maat is zou ik dan bijv eens naar numero uno kijken.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:23

Nette punten BT en RK!
En super van je springen RK

Ik ga morgen Otje ook met mijn SGWay of life-logo rijden in lisse MIsschien helpt het

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:23

Biertabje schreef:
heel fijn!!!
kreeg net sms/belletje van RK dat ik...(wacht even, beloven jullie me eerst wel even dat jullie me niet uitlachen???? )
een 2e prijs had met mijn 2e proef (vd 20) whaha dat geloof je toch niet...kan er echt niet bij met mijn hoofd

Wauw! Super joh!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:24

Mijn laatste twee posts horen andersom, maar die ene was blijven hangen

Ik ben iig weer bijgelezen!

Succes morgen met Ienie Scum!
Online ook weer helemaal in orde?

Weet iemand hoe het met Spirit gaat?

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:36

MM: Wat een naar nieuws

Veel succes morgen voor de EL-Crossers

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:58

Nee, dat weet ik in ieder geval niet Gomir, ben ook wel benieuwd. Hoop maar op goed nieuws!

Bento en GvdT, ik werd net door pleun gebeld of ik niet naar de eerste crossles wil. Want een man uit les 5 zit daar tussen beginners en wil dus naar een betere les. Maar hij kan niet al om half 10. Dus of die man nu op mijn plek mag en ik naar half 10 (omdat pleun wist dat ik geen probleem heb met vroeg rijden). Maar ja, ik vind deze groep wel erg leuk, dus ik heb de boot nog een beetje afgehouden...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:06

GvdT schreef:
Moet het weer wel mee werken

Het is hier al vanaf 11.00 droog.

Ik heb mijn coupons tot en met Gorssel op de bus gedaan, alleen wieringerwerf moet nog maar daar kom altijd wel op de lijst.

In overleg besloten, mijn instructeur iets meer dan ik dat ik in Wieringerwerf naar het M ga.
Gorssel is dus al ingeschreven voor het M. Wel een briefje erbij gedaan dat ik me misschien nog bedenk

Spannend!! Welke wedstijden rij jij nog voor die tijd?

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:26

BT: wat goed van je wedstrijd!! Je rug en alles het goed gehouden?

Andrea: ik heb ook 7 boekverslagen..Als je wat nodig hebt moet je maar even pm-en ofzo en mail ik het je!!

Vief: Hoe gaat t met je oogje? is het alweer een heel oog geworden?

MM: zal even schrikken zijn geweest!! bah arm dier..

Sjuulie: succes! als het invlechten al redelijk ging komt de rest ook vast wel haha!!

Renske: mooi dat je training goed ging!! heb je geen foto's ? heb al zolang geen training foto's of iets gezien in dit topic hier joh mensen!!

Gomir: succes morgen!! als het nu super goed gaat..nooit meer zonder logo rijden!!

Hmm ben ook benieuwd hoe het met spirit is..Maar dit weekend moesten ze nog afwachten dus..Dan horen we het vanzelf wel..

Zoooo het meeste even bijgepraat heb een nieuwe manier bedacht..2 pagina's openen..Met de ene het topic lezen en bij de andere al een post aanklikken...werkt wel goed

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 23:28

Zo ben klaar voor morgen!
Heb vanmiddag al de cross en springparcours gelopen!
Alles ligt er wel goed bij, alleen de picknick plaats is een blub-moeras!

Anja: Dat doe ik ook altijd, met 2 pagina's

Iedereen vast veel succes morgen!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 07:42

succes allemaal!!!

anja: nee mijn rug heeft het niet bepaald goed gehouden daarbij was ook nog eens de veer kapot in de trailerklep maar heb vandaag weer om bij te komen (:o ehhh leren)

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:08

Ik ga straks naar etten-leur. Ga mooi kijken.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 10:12

Bonjour!!

Netjes gereden Reeskees
Gefeliciteerd

@ BT: Mooie punten hoor
@ Gomir, jij was lekker actief aan het posten
Fijn dat je knotjes mooi waren geworden, wat voor manier gebruik je nu?
@ Sjuulie: Bleven de manen en de knipjes nog een beetje zitten??
Iedereen veel succes en plezier in EL!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 11:44

even een vraagje, maar een paard in 2 verschillende provincies uitkomen op een selectie/kampioenschap?!
ook als het eventueel om 2 verschillende diciplines gaat?!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 11:53

BT, ik denk niet dat dat kan, want je hebt je startkaart maar bij 1 vereniging. En voor de provincie waar die vereniging zit, mag je meedoen voor de selecties en het kampioenschap.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 11:58

ja maar met 2 verschillende ruiters?!