Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ken het paard dus vrij goed. Ze hebben vorige jaar in de E7 telkens ze meereden altijd in de prijzen gereden. van zo ver komen ze dus niet. Naar mijn mening loopt het paard wel vaak in buiten stelling en is het ook duidelijk op de video te zien. Was ook de mening van nog andere mensen. maar elk zijn mening wss.
Mss duidelijk op de video zien omdat je ook in t echt heb gezien. In t echt zal t sowieso erger uitgezien hebben zoals op video. Zelfde bij mij. 
We kunnen ook wandelen en de galopbaan is niet ver van hier. Soms op verplaatsing. Volgende is normaal eerste springles.
maar daar moeten we telkens 10 euro per keer betalen en staat er ook altijd een parcours. Voor les moet ik zowiezo naar Gaverranch omdat de lesgeefster niet zo ver komt voor les te geven.
hij is inderdaad wel verbeterd. 
welke dag moet je dan springen? Wij zijn er de 1e avond en de laatste dag.
, zelfs zonder regelmaat moet je toch vooruit gaan? Ik bedoel, eens een paard een oefening kent, kent hij die toch? Daarvoor hoef je die niet dagelijks te rijden. Dat het allemaal wat stroever zal gaan als je maar 1x in de week rijdt, ok, maar als je daarna weer enkele dagen volop kan rijden, moet je toch weer snel oppikken waar je gestopt bent... Ik zou toch ook eens bekijken voor een andere lesgever, eens een andere aanpak zou volgens mij niet slecht zijn. Zoals je zelf zegt, 4 jaar om een A proef te kunnen rijden is gewoon niet logisch, zelfs heb je maar de helft van de tijd kunnen rijden, is nog steeds 2 jaar.
Ik let er wel steeds op dat ze geen eten krijgen vlak voor ze moeten werken.
Nu wel natjes omdat het vannacht stevig geregend heeft en nu nog aan het miezeren is. Maar na een dagje droog weer ligt het weer helemaal goed.
Als de piste verlengd wordt, komen er normaal cofibres in en er is al een waterput geïnstalleerd om in de zomer kunnen sproeien. 't Is geen grote piste maar we zijn maar met 2 (en 3 paarden) om te rijden dus chill! 
Als ik op verplaatsing ga is het voor een specifieke lesgever of bijvoorbeeld een stage.