[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:07

:D

Vanmiddag wilde ik even een rustig staprondje gaan maken met Olivier, even rustig aan na gisteren. Maar de paarden lagen languit naast elkaar in de wei te slapen. Ik wilde ze niet wakker maken <3 . Zo lief!
Later waren ze alweer wat aan het dollen met elkaar, altijd handig, 2 ruinen, die geven elkaar wel beweging.
Ik heb dus niet gereden, morgen krijgen ze weer een dag vrij, dan pakken we ze wel weer op.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:07

Fijn dat het zo goed ging Corien *D
Mooie foto's PB!

Ik heb net even een boze email naar de Appie gestuurd. Ben vandaag alweer op het verkeerde been gezet doordat die mensen daar op maandag nog de bordjes met bonus van de week daarvoor hebben hangen. Denk je even voordelig in te slaan.... Niet dus! :\

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:09

Dat is flink balen vief!! niet netjes ook!

:wave: tjhuus!

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:16

Als ze aanprijzen als bonus zijn ze verplicht ook te leveren voor de bonus prijs. Dat is gewoon juridisch zo. Hebben ze geen poot om op te staan.

Heleen: In Minderhout kan je ook heerlijk trainen.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:38

Vervelend, Vief. Dat hebben ze hier in het dorp ook vaak op maandag. Dan hangen de nieuwe aanbiedingen al, maar die zijn pas vanaf dinsdag gedig. Daar ben ik ook al eens ingetrapt.

Ik zal het onthouden PB. Maar dat is wel weer erg ver weg vanuit noord-holland.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:18

Avond!!!

@PB: Mooie foto's!! :j (Nog steeds geen hondenkinders? :P )
@Benthe: Jep, lekker druk.. jij ook zo te lezen!! Nog even knallen!! ;)
@Vief: Ships.. dat topic doet het niet meer :P .. jammer, had graag willen dat topic willen lezen!! :D

Avonddienst zit er bijna op... morgen nog een keer en dan drie dagen vrij!! :):)
Ik heb al heeel erg lang last van steken bij mijn ribben bij het inademen, beiderzijds.. vanmiddag was het echt extreem!! Kan dan gewoon bijna geen adem halen, zo'n zeer doet dat, ben dan echt benauwd.. :\ Heb ook pijn in mijn rug, van het bijzondere ademhalen 8)7 . Heb nog geen longarts kunnen strikken hier om even naar m'n longen te laten luisteren :') (collega's: "Je gaat morgen wel naar de huisarts hoor!!"). Maar ik heb er al zo lang last van (misschien al wel bijna een jaar := ), ik heb er niet elke dag last van, dan denk ik vaak "ajoh.. vast verkeerd gelegen", maar ga morgenochtend er mee naar de huisarts..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:42

Mooie foto's PB!
Lief Heleen! Bij ons liggen ze ook regelmatig met z'n allen in de wei te zonnen. Zelfs Yoer doet dan mee, en dat zegt wat :)) .
Vervelend Vief!
Dat klinkt ook niet goed Lotte!

Morgenochtend ga ik met Kino naar de hoefsmid. Ze moet er om half 9 zijn en anders kan mam mijn kleine zusje niet naar de basisschool brengen. En om Marieke nu 8 km te laten fietsen is ook al wat. Haar iets eerder brengen is ook geen optie, aangezien de hoefsmid met de auto 6 km de andere kant op is. Dus ga ik even lekker door het bos erheen. Zijn er ook nog niet zoveel steekbeesten.
School bleek bij nader inzien vandaag toch niet zo'n succes, laatste 2 lessen heb ik alleen maar wat gezeten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:49

Lotte: Ik ben bang dat onze Lab ons in het ootje heeft genomen. Ze is idd wel dikker en voornamelijk vadsiger geworden. Alleen ze had vorige week moeten bevallen en ze is nu weer aan het afvallen (ze beweegt weer meer) en heeft geen tepels. Onze Duitse Staande die eind van deze week moet is nu 2x zo dik....
Dus geen pups van de Lab denk ik. Ze heeft ons echt voor de gek gehouden.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:05

Oei 8-)

Beterschap, WL!

Ik wilde me inschrijven voor Lisse, ik zag dat het daar al storm loopt.
Maar ik krijg op de site het inschrijfformulier niet geopend, en mijn gestuurde mails krijg ik terug gestuurd met een foutmelding.
Weet een van jullie hier misschien meer van? Ik heb de startcoupons vandaag maar opgestuurd dan, ik zou het jammer vinden als ik ook voor Lisse te laat zou zijn.
Toch belachelijk eigenlijk, het is verdorie 7 juni, dan moet je je gaan haasten om je nog op tijd in te schrijven voor 26 september :(

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:52

@Vief: Dat gebeurt inderdaad vaker dat de aanbiedingen van de week ervoor niet goed worden 'opgeruimd'. Kun je niet terug gaan naar de winkel en je geld terug vragen?? Wij zijn het verplicht bij de Jumbo ;)
@PB: Balen dat de Lab schijnzwanger is waarschijnlijk... Wel spannend dat de andere hond nu bijna moet bevallen. En fijn dat je zo lekker hebt kunnen springen met de paarden!
@Lotte: Misschien inderdaad niet heel onverstandig om er eens even naar te laten kijken door een arts...
@Mistid: Veel succes alvast morgen bij de smid.
@Corien: Fijn dat je les zo lekker ging!
@Heleen: Dat is inderdaad erg lief als ze in de wei liggen te slapen <3
@Shanoek: Fijn dat de verhuizing van Vorstin goed ging!

Nou ik ben niet helemaal rond gekomen met mijn planning :o Fysiotherapie heb ik wel gehaald, was niet fijn, maar meneer zag wel verbetering... Daarna snel naar huis even hapje gegeten en toen stond de smid al op de stoep voor de paarden, dit duurde alleen allemaal wat langer als gepland en daardoor kon ik dus niet meer op kraamvisite.... Dan maar even kijken of ik nog een ander keertje langs kan gaan. Maar de paardjes staan weer netjes op de pootjes en vanaf woensdag gaan ze weer volop aan het werk :D Dan mag ik weer te paard <3 <3

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:48

Goede morgen!

Heleen ik zou toch gewoon even bellen dan staat er geen nummer bij?
WL ik heb dat ook!! heb rechts in me zei heb ik dat.. moet ik ech me adem inouden! kijk het zelf nog wel even aan :o
Benthe fijn dat ze nieuwe schoenen hebben, zit je hand niet meer in het gips?

Ik ga weer richting werk na 1 week thuis te hebben gezeten!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:47

peanutbutter schreef:
Als ze aanprijzen als bonus zijn ze verplicht ook te leveren voor de bonus prijs. Dat is gewoon juridisch zo. Hebben ze geen poot om op te staan.

Wel even checken of er staat "aanbieding van deze week" of "aanbieding van .... tot ....". Als de datum erbij staat, wordt het wat lastiger ;) Maar idd belachelijk, Vief. Goed dat je een mail hebt gestuurd!! Alleen jammer dat ze er waarschijnlijk niet veel mee zullen doen..
Mirthe goed begin van je dag dus zo'n bosritje!
Heleen ik kreeg maanden geleden al, nav mijn deelname aan de indoorcross, een mail dat we konden inschrijven en een paar weken terug al een deelnemerslijst. Ze zijn daar inderdaad erg vroeg...
PB Foutmelding bij de hond dus? Jammer!

Paard van mijn instructrice moest gisteravond nog een tweede kwakkie krijgen van United.. zijn ze vergeten het te versturen vanaf de HH... Ze gaan vanmorgen kijken of het ei er nog zit en dan vanavond maar het was al een enorm (6 cm) ei...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:51

Dat zou wel balen zijn Noor. Wel erg slordig van de Hengstenhouder.

Mijn moeder wordt nu geopereerd aan haar rug. Ze komt morgen weer thuis en de komende 2 weken moet ze nog plat liggen en mag in die 2 weken langzaam opbouwen naar een half uur lopen per uur, maar niet zitten.
Erg spannend allemaal en ik ga over 1,5 ook nog 5 dagen naar Rome. Niet echt ideaal.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:54

Vond het ook behoorlijk slordig idd.. Nou ja, hopen dat het nog kan vanavond!
Alvast veel beterschap voor je moeder. Dat wordt wel even afzien dus de komende weken..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:59

Dat denk ik ook. Gelukkig is ook mijn broertje thuis en kan die iets helpen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:17

Goeiemorgen!
@PB: Wens je moeder maar veel sterkte! Hopelijk gaat het haar wel helpen!
@Noor: Dat is inderdaad niet erg netjes van de HH. Kan ze niet eventueel het kwakkie ophalen nu bij de HH en alsnog nu insemineren??? Als het ei er nog zit tenminste....
@Corien: Dat zal wel weer even wennen zijn om weer aan het werk te gaan na een vrije dag!
@Caro: Heel veel succes in het ziekenhuis vandaag en hopelijk gaat het meevallen!

Ik was vanmorgen behoorlijk duf en sloom, uiteindelijk mezelf toch uit bed kunnen hijsen en richting stage begeven :+ Helaas heb ik vannacht denk ik flink verkeerd gelegen en overal last van in mijn rug... voel me bejaard zo ongeveer.... Hopelijk trekt het snel weer weg!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:32

De ziekenboeg raakt weer aardig gevuld hier!!
JN: :(:)
Ze gaan vanmorgen scannen om te kijken hoe het ei eruit ziet (áls het er nog is). Het schijnt dat er vanmorgen ook eerst nieuw sperma gewonnen moet worden en het dan vanavond wordt aangeleverd.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:37

Ik krijg net een link met foto's van de crosstraining in Ede van maart. Ik ben zo gek op mijn 'oudje' <3
Afbeelding

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:45

Goeiemorgen!!

Wat een mooie foto Benthe!!! :D

@PB: := Hihi schijnzwanger!! Jammer zeg!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:53

:wave: Morgen!

Benthe: Wat een mooie foto! Kwam er helaas thuis pas achter en had toen geen zin om terug te gaan :o Ben benieuwd wat ze met mijn mail gaan doen...
PB: Beterschap alvast voor je mama. Hoop dat de operatie helemaal goed gaat!
Noor: Dat is wel heel erg slordig :\

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:00

Goedemorgen!
Wat jammer PB dat jullie hond schijnzwanger is! En sterkte met je moeder!

Onze merrie is gelukkig niet schijnzwanger ;) Die is dik!!! Ze moet officieel nog drie weken, maar we denkne dat het wel eerder gaat komen. Ga zo maar eens op buineradar kijken en dan hopelijk nog even lekker droog rijden! Wil proberen mijn volbloed weer voor het eerst in drie maanden een zadel op te doen :) Heb er zin in!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:03

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:10

Succes Dorien met zitten.

Hier is alles al lekker gemest. Nu even vlug college voorbereiden en als ik het snap ga ik niet naar hoorcollege vanmiddag. Zonde van de tijd :Y)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:10

Goedemorgen!
Hopelijk kan ik het topic nu blijven volgen, mijn stage is afgelopen. Kreeg maar liefst een 8 voor de stage dus heel blij :D
Mogelijk dat ik er ook nog vakantie werk kan doen, dus nog even afwachten!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:46

Mooi cijfer Bianca, gefeliciteerd!
Dorien, succes met je volbloed. Buienradar voorspelt voor vanmiddag en vanavond niet veel goeds. Hoop dat het meevalt, want wil wel weer even rijden!
PB, dat heet effectief studeren ;)