Lasko gooide de eerste balk van het eerste parcours eraf, verder wel foutloos. 2e parcour ook foutloos, ook de barage. Dat rondje zijn we nog eerste geworden van de D/E
@ Shanouk, HTC is hippisch talenten centrum, als je wordt geselecteerd krijg je 20 lessen, 10 spring en 10 sgw als ik me niet vergis bij de SGW. Ook krijg je als je erbij zit automatisch een sportersstatus, dat is handig op school. Kun je een aantal vakken laten vallen en een aangepast rooster, vrij krijgen voor training ed. Je hebt ook trainingsdagen, en er worden startplaatsen vrijgehouden op grote wedstrijden. Vorig jaar hebben er ook een aantal van op Indoor Brabant gereden. Op de website (www.pavoallstars.nl) staat heel veel info .
@ Sue, leuk diertje! @ Caroline, ja ik was in Gasselte mooi dat je fijn getraint hebt! @ PB gefeliciteerd met je punten en prijzen! @ Marielle, beter opletten @ Benthe, balen dat ze de ring dichtdeden! @ Jetske, gefeliciteerd!
Bridge is een kaart spel . En hier komen in de weekenden na het seizoen weer bridgeweekenden. Dus dan komen mensen die het spel bridge dus spelen hier van vrijdag morgen tot zaterdag morgen om leuke dingen te doen. Om 6 uur aan het diner en om half 8 tot uurtje of 11 half 12 gaan ze dan savonds bridgen . En dan zondag avond kijken wie het het best gedaan heeft het weekend. Voornamelijk ouderen die het spelen. We gezellig, maar sommigen kunnen erg zeuren .
Heb je Edward gemist Mirthe? Die had 90,70% Echt heel goed gereden allemaal!
kimdepim
Geplaatst: 29-08-09 23:42
Jeetje wat een scores . Jammer dat ik het niet heb kunnen zien
Onze 3 jarige Cartano is vandaag binnengekomen. Nou maar flink aan de gang met poetsen en makmaken. Over een maandje gaat meneer beleerd worden . Zal even kijken of ik morgen foto's van hem kan maken. Hijs zo stoer .
CoriienRN
Geplaatst: 30-08-09 00:06
Goede nacht
Kim idd daar probeer ik dus al tijdje op te letten gaat al wat beter, maar moet idd weer eens naar les
Andrea, dat is juist het probleem ik doe eigenlijk heel veel werk op hem maar jagen absolut niet in tegendeel hij loopt zelf naar de sprong toe, en moet zegen dat ik die 2 rondjes reed zonder echt een lekker ritme te hebben, en hij liep eigenlijk "zelf" wat hij normaal dus nooit doet, dus zo lijkt het als of ik hem onwijs naar de sprong jaag maar dat is dus niet zo
Ik heb ook de kur zitten kijken wat een abnormale score's zeg!!