, wel een makkelijk herkennings punt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, wel een makkelijk herkennings punt
Talida schreef:Nee is het ook eigenlijk niet, je hebt gelijk MJ
. Niet zo netjes van mij/ons
Ugene2001 schreef:Idd, je hebt gelijk. Niet zo netjes van mij/ons
miss_jumpy schreef:haha, nou joh zo erg is het niet maar laten we het maar over de ruiters hebben die wel erg mooi rond gingen!
Nou vond mezelf eigenlijk niet eens zo vreslijk op de foto's

Voor volgende keer weet ik nu ook dat ik dus protocollen op kan halen
Snoekiej schreef:Gaaf, nog meer foto's
Ik vind de organisatie rondom de Vlietlanden trouwens echt super attent. Ik had blijkbaar nog iets gewonnen, want ik heb gisteren een brief met nog een rozet en waardebon voor de Eventingshop binnengekregen! Echt toppie!! Ik zal het vast niet veel vaker mee gaan maken dat mijn prijzen me achterna gestuurd wordenVoor volgende keer weet ik nu ook dat ik dus protocollen op kan halen

psst schreef:Ik heb ook al aardig wat foto's binnen gekregen echt leuk!!!
Ik sta wel bijna overal met m'n mond op open, waarschijnlijk omdat ik zo enthousiast aan het gillen was van Kom op!
miss_jumpy schreef:Snoekiej schreef:Gaaf, nog meer foto's
Ik vind de organisatie rondom de Vlietlanden trouwens echt super attent. Ik had blijkbaar nog iets gewonnen, want ik heb gisteren een brief met nog een rozet en waardebon voor de Eventingshop binnengekregen! Echt toppie!! Ik zal het vast niet veel vaker mee gaan maken dat mijn prijzen me achterna gestuurd wordenVoor volgende keer weet ik nu ook dat ik dus protocollen op kan halen
hee hoeveelste was je dan??
Gefeliciteerd!
Jij trekt trouwens net zulke rare bekken als ik op de foto's
Niet op alle foto's hoor maar op 1 foto is het erg grappig

psst schreef:Ik heb ook al aardig wat foto's binnen gekregen echt leuk!!!
Ik sta wel bijna overal met m'n mond op open, waarschijnlijk omdat ik zo enthousiast aan het gillen was van Kom op!
miss_jumpy schreef:een collega van mij heeft ook nog foto's gemaakt, daar staat ook een aantal bokkers tussen!
Die komen waarschijnlijk in de loop van volgende week ook nog op een site!
Ik zag al mooie foto's van EG,Ibonn, Snoekiej, Michael en Talida die al bij hindenris 3 haar voorganger inhaalt!!!
Talida schreef:miss_jumpy schreef:een collega van mij heeft ook nog foto's gemaakt, daar staat ook een aantal bokkers tussen!
Die komen waarschijnlijk in de loop van volgende week ook nog op een site!
Ik zag al mooie foto's van EG,Ibonn, Snoekiej, Michael en Talida die al bij hindenris 3 haar voorganger inhaalt!!!
Ze werd bij hindernis 1 al weggestuurd omdat ik ging starten. Oh daarom ging Tal erlangs, die had dat gezien natuurlijk en denkt dat kan ik ook!![]()
Leuk nog een foto's van een nieuwe hindernis!
AnneMieKe_89 schreef:M_J: daar ben ik het wel mee eens..
Is al een keer eerder gebeurt zag ik in het topic van Huissen. Daar hadden ze het ook heel negatief over iemand. En toen bleek die gene opeens een bokt account te hebben. OEPS, best l*llig, en ook gelijk ruzie.
Lijkt me niet leuk om zo iets te hebben, dus denk wel even na voor je hier iets plaatst

Bo0wiee schreef:Wie heeft er allemaal foto's van een halfinger in paars setje startnummer 101..!![]()