Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jitske_ schreef:Loes_Joery schreef:Ik ga gezellig een uurtje kunstgeschiedenis aanhoren
SuccesIk ga zo een uurtje naar studenten van de uni luisteren naar een verhaal over voortplanting en seks
miss_jumpy schreef:zo Rowo, dat is niet weinig, leuk dat er zoveel aan gedaan is, maar vindt je moeder het ook leuk?
rowo schreef:miss_jumpy schreef:zo Rowo, dat is niet weinig, leuk dat er zoveel aan gedaan is, maar vindt je moeder het ook leuk?
Dit is niks vergeleken bij de Abrahams van mijn vader. Die had er ongeveer 23 in de tuin staanMijn ma vind het alleen maar leuk! Je wordt maar 1x 50 toch?
rowo schreef:miss_jumpy schreef:Dit is niks vergeleken bij de Abrahams van mijn vader. Die had er ongeveer 23 in de tuin staanMijn ma vind het alleen maar leuk! Je wordt maar 1x 50 toch?
ha, 23 poppen![]()
Ja vind ik ook maar niet iedereen denkt daar zo over hoor!
miss_jumpy schreef:Nee?
Er zit wel een lichte streep net achter de kop toch?
Maar welke is het dan?
Ik moet en zal weten welke het is
Tien schreef:Ik dacht eerder dat het een adder was. Misschien moet je ff teruggaan om een close-up te nemen van zijn kop
lana_te schreef:halow! heb op pagina 17 gevraagt of ik hier ook zou mogen boken maar heb nog geen antwoord