andrea: fijn dat het springen lekker ging
Heb net op Yentil gereden, het was gelukkig nog niet zo warm en had geluk dat de helft van de bak in de schaduw lag
Vanmiddag springwedstrijd met paard, zal wel lekker heet zijn met een jasje aan Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Vanmiddag springwedstrijd met paard, zal wel lekker heet zijn met een jasje aan

Ik had echt zoiets van mmm wat doe ik nou weer, maar dat moet Sambal dus nog veel meer gaan doen als ik wat zwaarder ga zitten en hem aandruk.
Was met Sam wel anders 

Moet ook wel een keer kunnen.
Moetsen alleen nieuwe batterijen in de muis 
Fijn zo'n beest!!!
zeker de waterbak lijkt me leuk!Lielle schreef:Joh Marieke, was jij daar ook? Ik dus ook, heb een geweldige avond gehad
) 

). Sam stond van schrik gelijk op de rem maar deed verder niks
Maar alvast een beetje orienteren kan geen kwaad. Ik zit een beetje in de Anglo hoek te denken. Ik vind Benedict (van Phiel Plijnaar) erg leuk weet iemand daar iets meer over? Ik kan echt niets vinden op het internet (enkel de informatie op de nrps website, dus hoogte en stamboom) Ik heb ook wel sgw foto's gevonden maar een foto op stand zou ook erg welkom zijn.ik kan natuurlijk naar phiel mailen maar dat vin d ik nog een beetje vroeg, dat komt wel als ik eventueel echt voor de keuze sta
. Ik was bang dat hij in een gewoon parcours kijkeriger zou zijn maar hij liep heel braaf een foutloos rondje. Het was maar een oefenparcoursje van 60 cm maar er was wel erg veel te zien (vlaggen, bloemen etc) dus ik was erg tevreden. Morgen weer selectie dressuur. 
Het eerste stuk was wat tam eerlijk gezegd, maar toch wel een tweede deel
Altos schreef:Jep, we zijn in cromvoirt geweest. Over 2 weken weer, dan maar eens een hoger rondje proberen.