[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:12

BT: heel veel sterkte de komende tijd

andrea: fijn dat het springen lekker ging

Heb net op Yentil gereden, het was gelukkig nog niet zo warm en had geluk dat de helft van de bak in de schaduw lag Vanmiddag springwedstrijd met paard, zal wel lekker heet zijn met een jasje aan

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:13

Je mag vast wel in zomertenue, succes alvast!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:15

ik hoop het, anders ben ik straks alleen nog maar een plasje water

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:36

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:43

Heel veel sterkte BT! Lijkt me echt rot om je vader daar zo te zien liggen als je niet weet wat er aan de hand is!

ik ben gister naar Guus Meewis geweest in het PVS stadion, was erg gaaf!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 11:46

Joh Marieke, was jij daar ook? Ik dus ook, heb een geweldige avond gehad

BT, sterkte met je vader. Ik ben gisteren niet online geweest, zie het nu pas en schrik ervan.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:52

Ammi, hopen dat je snel wat kunnen vinden voor je zelf dan!
En wat een gave hengst zeg!!

Margo, fijn dat de buitenrit met de 3-jarige zo fijn ging.

Chantal, hele leuke foto's!

Marieke, bedoelde je niet het PSV stadion?
Maar klinkt leuk!!

BT, hopen dat je vader snel opknapt

Wij hebben net ook even snel gereden.. En zo lekker bruinbakken op het strand

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 12:25

pfff...... de arts vertelde vanmorgen aan mijn moeder dat ze een gezwel hebben weggehaald met littekenweefsel...wat ze erg raar vonden aangezien mijn vader nooit eerder is geopereerd.
nu wordt het op kweek gezet en is het afwachten of het geen kanker is

gelukkig had mijn vader wel weer wat praatjes zei mijn moeder en de slangetjes waren eruit. ik ben ook even geweest,maar hij lag te slapen dus ben maar weer gegaan..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 12:40

BT: zal voor je duimen dat het niets ernstigs is!

Ik ga de hele middag lekker in de tuin zitten, m'n vriendje is namelijk jarig, perfect weer!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 12:58

He jakkie BT,
Wel fijn dat de slangetjes eruit zijn, lijkt me een erg naar gezicht.
Allemaal veel sterkte

Mijn les was weer afzien, Emmy kent geen genade
Eerst moest ie weer helemaal erdoorheen, zodat ie goed z'n hals en z'n rug losliet. Daarna opgepakt en heel veel op m'n zit gereden. Moest hem van de grond afdrijven: druk aan, druk aan!! Later ging het wel een stuk beter en begon hij ook wel fijn te lopen. Toen nog wat SB en travers geoefdend. Had hij vandaag dus geen zin in op een hand.. Is ook wel z'n moeilijke kant maar hij probeerde van alles om er onderuit te komen
Later ging het een kant al wel heel fijn. Andere kant had ik op het laatst wel de beenzetting voor elkaar alleen de stelling nog niet helemaal. Daar zijn we toen maar op de volte op verder gaan oefenen. Vooral veel contrastelling.
Volgende week maar weer een lesje en dan ga ik waarschijnlijk op Emmy's paardje en Emmy op Sambal
Toen ik de vorige keer op Talina reed wilde ik gaan wijken en toen verzamelde ik eerst ook te veel waardoor hij op z'n plek begon te draven toen ik m'n kuit aandrukte Ik had echt zoiets van mmm wat doe ik nou weer, maar dat moet Sambal dus nog veel meer gaan doen als ik wat zwaarder ga zitten en hem aandruk.
Maarja was weer een leerzaam lesje.. M'n hoofd was op het laatst wel zo rood als een tomaat maar een beetje sportief doen kan geen kwaad toch
Daarna hem nog helemaal van top tot teen gewassen. Het schuim stond tussen z'n billen dus dat was ook wel echt nodig!

Op de weg naar huis nog even langs de jonge pony gegaan die ik straks ga beleren (Lowietje) Ik had nog wat kleine peesbeschermers in de kast gevonden die Sam toch niet past dus die ging ik maar even brengen. Pasten precies en hij deed er echt niks op uit Was met Sam wel anders
Maar hij had al een paar keer het hoofdstel en het zadeltje op gehad en daar deed hij dus ook niks op uit. Van de week misschien voor het eerst erop

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:18

BT: Heel veel sterkte met je vader!Hoop dat het geen kanker is! Mn opa en oma komen de laatste tijd regelmatig hier thuis dat iemand van de familie(van hun leeftijd dan dus die ken ik allemaal niet zo goed) kanker heeft...Het blijft akelig ook al kunnen ze tegenwoordig veel voor je doen...
Maar laten we maar even van het beste uitgaan..

Vief: Netjes dat je zo hard aan het werk bent gegaan met dit weer! Ik wil er dan nog wel eens tussenuit piepen..haha

Sjaan: Ik ben heeeeelemaal verliefd op Ushi! ze doet me heel erg denken aan samos al heeft ushi wel al wat meer spieren iig wat meer breedte..maar ze doen het allebei super dus!;)

Andrea:heerlijk hé vakantie! oef met dit weer is echt perfect..Veel mensen vragen steeds of ik al zenuwachtig ven voor de uitslag..heb ik nog niet echt last van moet ik zeggen..wanneer krijg jij m?

Amni: mooie hengst! Heb je een foto welke merrie je erbij wilt hebben? Wil je graag een schimmel of vondt je deze gewoon goed/mooi?

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:46

BT: Heel erg veel sterkte!

Chantal: Wat gaaf, dat je naar Bussloo bent geweest, lijkt me echt lekker zo vroeg.

Vief: Haha was Emmy streng? Moet ook wel een keer kunnen.

Mijn computer doet het weer Moetsen alleen nieuwe batterijen in de muis
Ik heb vanochtend ook al lekker gereden. Violin was superbraaf, gelukkig maar, want gisteren was ze strontvervelend. Ik was al bang dat ze kuren kreeg.
Sunny even gedressuurd, heb morgen wedstrijd dus lekker losgewerkt. Daarna Piet gesprongen, ondanks het warme weer sprong hij super ruig. Fijn zo'n beest!!!

Marieke: Ik ga vanavond naar Guusje! :d Hoop dat het gaaf is!

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:50

chantal, gave foto's! zeker de waterbak lijkt me leuk!

Waar ligt dit?

SGWuppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:58

Lielle schreef:
Joh Marieke, was jij daar ook? Ik dus ook, heb een geweldige avond gehad

leuk! ben je niet eens tegen gekomen

hadden jullie zit of staanplaatsen? vond dat intermezzo met die limburgers ook gaaf (wil niet te veel verklappen voor renske )

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 14:50

http://www.youtube.com/watch?v=ZyHL-UmRfXA

Als het goed is is dit het filmpje van gisteravond
Helaas had m'n moeder hem op "zonnig" gezet, maarja het was al laat dus het filmpje is helaas een beetje donker geworden. Naast het balkjes draven nog een stukje travers (recht blijven zitten vief!), nog een stukje contra en nog wat gekloot
Sambal vond het wel heel raar om met zo'n kleine hijger aanboord te galopperen en galoppeerde echt zo van ik kan elk moment alle vier m'n benen aan de grond zetten als het nodig is

Allemaal even kijken dus

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 15:06

Vief: Wat een leuk filmpje! Dat Sam het goed vindt, dat Balou tegen hem opspringt.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 15:09

Ja hij is echt heeel lief naar andere beestjes!
Vond het ook echt schattig om te zien
Hond deed trouwens zo raar omdat het echt zo'n moedershondje is en hij het echt vreselijk vind als m'n moeder er op gaat zitten. De vorige keer beet hij Sambal zelfs zachtjes in z'n achterbenen (hij krijgt toch geen lichaamsdeel van Sam in z'n inieminie bekkie ). Sam stond van schrik gelijk op de rem maar deed verder niks

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:06

BT: veel sterkte met/voor je paps.

Sjaan: Leuke foto's van Ushi, blijft gaaf als ze het gelijk zo goed doen. Was zij nou ook een Flemmingh?

Ammi??: Mooie hengst.
Ik ben zelf ook rond aan het kijken. Ik wil uit mijn Flemmingh merrie
graag 1 veulentje fokken voor mezelf. Ik heb nog even de tijd hoor ze is pas 2 Maar alvast een beetje orienteren kan geen kwaad. Ik zit een beetje in de Anglo hoek te denken. Ik vind Benedict (van Phiel Plijnaar) erg leuk weet iemand daar iets meer over? Ik kan echt niets vinden op het internet (enkel de informatie op de nrps website, dus hoogte en stamboom) Ik heb ook wel sgw foto's gevonden maar een foto op stand zou ook erg welkom zijn.ik kan natuurlijk naar phiel mailen maar dat vin d ik nog een beetje vroeg, dat komt wel als ik eventueel echt voor de keuze sta

Ik ben donderdag met Legato voor het eerst 'gewoon' wezen springen. We hadden daarvoor eigenlijk alleen maar crosshindernissen gesprongen . Ik was bang dat hij in een gewoon parcours kijkeriger zou zijn maar hij liep heel braaf een foutloos rondje. Het was maar een oefenparcoursje van 60 cm maar er was wel erg veel te zien (vlaggen, bloemen etc) dus ik was erg tevreden. Morgen weer selectie dressuur.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 16:42

Ben je in Cromvoirt geweest? Altijd fijn oefenen daar

Marieke, wij stonden op het veld, vanaf het podium gezien links van die stellage in het midden en een klein beetje erachter. Ik vond de Limbo's ook erg leuk Het eerste stuk was wat tam eerlijk gezegd, maar toch wel een tweede deel

Altos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:50

Jep, we zijn in cromvoirt geweest. Over 2 weken weer, dan maar eens een hoger rondje proberen.

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:50

Vief: echt leuk filmpje smabal is echt braaf hoe hebje hem zo braaf gekregen?
Hij blijft gewon staan terwijl je hondje er tegen aan springt

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 16:53

Altos schreef:
Jep, we zijn in cromvoirt geweest. Over 2 weken weer, dan maar eens een hoger rondje proberen.

hm, mss ga ik ook wel naar Cromvoirt over 2 weken. Goed idee eigenlijk.

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:54

help!!!

Ik heb even jullie hulp nodig!!
ik ben bijna jarig en wil ondanks alles toch wel een feest geven!!
ik word namelijk 21 en dat is toch een soort van jubileum.
hebben jullie ideeen
en bij deze jullie zijn natuurlijk ook uitgenodigt

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:59

cafe huren, nja dat is wel duur? waar d8 je zelf aan margo?

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:00

vandaag vieren mijn vader en moder het samen die zouden eerst gaan high theeen delux met heel veel mensen bij ons aande overkant betaal je alleen voor de hapjes enzo. dan ga je hapjes eten en bier en wijn en drank enz heel leuk!