[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 16:25

Whow, wat heb je dan allemaal gepost?

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 16:51

ooh gewoon , overal op gereageerd waar ik op kon reageren
maar dat ben ik nu ook wel zat..

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:57

kim, haha ik snap dat je nu zat hebt van al dat reageren!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:58

Gefeliciteerd dan maar Pietpiraat, en welkom!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 18:54

pfiew dan ben je wel even bezig geweest kim... welcome back!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 19:58

leuke naam pietpiraat(nu heb ik meteen dat liedje in me hoofd )

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 20:04

reddytobias schreef:
leuke naam pietpiraat(nu heb ik meteen dat liedje in me hoofd )

piet piraat, piet piraat , schip ahoi!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:59

Ik heb vanavond op een Manhattan gereden.

Erg gaaf beest, maar ontzettend ondeugend.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:07

Ik ben ook (al weer een poosje) thuis.
Was erg leuk in Groningen lekker in veel winkels in geweest en nog wat gedronken bij de Bijenkorf, toen we daar zaten zei m'n moeder opeens hee waar is je Mango tasje
Oops die had ik dus in een paskamer laten staan, ik snel terug gerend maar ik had echt geen idee of m'n tasje daar nog wel zou zijn, want ik had heel stom het bonnetje erin laten zitten... (dom dom dom dom)
Maar hij was er gewoon nog
Helemaal blij Inmiddels was het al weer half zes en toen zijn we gezellig bij de Ikea wezen eten, woejj was daar echt zo druk, maar de Zweedse gehaktballen en taartjes waren erg lekker

Zonet Sambals manen nog even gewassen en toen zag ik dat zijn plekje op z'n hoofd wat groter was geworden, zaten wat korstjes en die had ik gisteren wat weggepeuterd, dacht dat ie z'n hoofd gestoten had ofzo, maar nu zater er weer wat hoger korstjes en die kon je wegkrabbelen, maar dan zaten er geen haren meer..
Heel raar, hoop dat het door de zon komt ofzo en niet door een of andere schimmel
Het is wat met Sam.. Altijd wel wat, pfffffffff

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:19

leuk vief!!! ik was toevallig vanmorgen in groningen in de IKEA...toen was het al onwijs druk!!!

ff inkopen gedaan voor mijn kamer!!

koopt mijn pa een kast van 1.36m die in mijn kamer moet van 1.35m
helemaal in elkaar gezet(liggend)....haha we hebben ons rot gelachen!!!

ik moest eigenlijk even mee vanmiddag naar de kliniek met Oet, maar dat redde ik dus niet. de uitslag was redelijk goed!! er moet nu paar weken met haar gestapt worden!! ik moet zeggen dat ik niet het idee heb dat hij 6 tot 12 weken heeft gestaan!! maar ik hoop natuurlijk(ook voor de eigenaresse) dat ze weer goed opknapt!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:26

Heej leuk dat jij vandaag ook naar de Ikea bent geweest
Wij waren ook nog maar even naar Divoza *Leek* geweest, als je er toch langs komt he

Gehehe het inelkaar zetten.. Whahaha wij hebben vorig jaar een bank bij de Ikea gekocht, een hele grote hoekbank en die moest dus in ons 1,5 paards trailer, hebben ons ook echt rotgelachen, want het paste dus nog maar net, na een uur puzzelen

Maar ik heb me beheersd Een paar burlington sokken voor Emmy gekocht omdat ze op ons huis heeft gepast En nog een vliegennetje voor Sam, heb ik thuis laten liggen..

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:29

ik ga deze week denk ik ook maar weer eens inkopen doen..
volgende week kamp en ik moet er eigenlijk nog een rijbroek bij hebben.. is altijd handig (heb er nu 2, maar met die hete temperaturen en een pony die altijd lomp hard door de waterbak gaat in ermelo waardoor je broek nat en vies is is een rijbroek erbij wel erg handig)

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:36

ja idd, had ik ook best kunnen doen...ff bij Leek afslaan haha, we hadden de trailer ook mee idd!
maja zonder paard heb je ook niet veel aan spullen!!

ik ga binnenkort ff een paardje bekijken

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:59

Pff, ik ben lekker natgeregent vanavond, maar ik heb wel lekker gereden! Hoop dat het woensdagavond ook lekker gaat, dan heb ik weer springwedstrijd.

Mijn opa heeft nu waarschijnlijk een koper voor Landgraaf, slik. Er komt wel een nieuw paard voor terug maar het is toch wel ff oliebol... Ik heb hem toch wel 5 jaar ongeveer gereden en wel een band met hem opgebouwd.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 08:32

Heeft je opa er een recreatieve ruiter voor gevonden Andrea? Wss is het wel beter voor Landgraaf (zelfde verhaal als Murphy eigenlijk), maar ja bedenk dat nu maar is. Als je een paard zo lang hebt gehad is het echt super moeilijk om hem weg te moeten doen. Kan er over mee praten.....

Britt --> Ja dan is een rijbroek erbij idd wel handig... haha

RT --> Mooi dat Oet goed voorruit gaat!

Ik ga zo mijn laatste ritje op Lucky maken (en nog even langs Val, maar die loopt nog niet oke) en dan hebben de paarden 10 dagen rust. Vannacht op 4 uur vertrekken we!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 08:37

Fijne vakantie Chantal. Waar ga je ook al weer heen?

Trouwens, er was hier laatst iemand die het adres van het secretariaat van SGW Heino neerzette, maar inmiddels staat het vraagprogramma op startlijsten.nl en daar staat een heel ander adres!!!
Dus, voor degenen die hun coupon naar het in dit topic vermeldde adres hebben gestuurd, moeten voor de zekerheid maar even checken of de coupon wel op de juiste plaats terecht komt!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:01

Pff, ik ben me gisteren rot geschrokken. Rij ik de afrit van de autoweg af, zie ik opeens een man rennen in de berm. Hij riep "Help Help!" Achter hem aan rende een stevige vent en die haalden hem in. En toen sloeg hij die man in mekaar. Er stonden een vrachtwagen en een auto met Duits kenteken geparkeerd op de vluchtstrook naast de afrit.

Heel stom, maar ik ben snel doorgereden. Ik heb geen mobiele telefoon, dus ik kon niet voor hulp bellen. Bovendien stonden er nog zo'n 7 auto's stil op de uitvoegstrook (ramptoeristen), en ik hoop dat er daar toch iemand een mobiele telefoon heeft gehad.
Ik had zelf geen zin om me daar in te mengen, dus ik ben naar huis gereden. Bah, wat een stelletje idioten!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:09

Simmie, goed dat je het zegt! Ik heb een coupon naar dat adres gestuurd, maar zal er dus ook nog 1 naar het andere adres sturen voor de zekerheid!

Scum --> Iee dat lijkt me echt eng als je dat zo mee maakt. Ik snap het best dat je bent doorgereden, vlucht reaktie.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:41

Wow Scum, dat is wel heftig zeg!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:21

Dat is idd heftig Scum.. wat zijn er toch een idioten op de wereld..
Chantal, fijne vakantie alvast!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:56

Jee, scum, dat is ook wat, kan me je reactie wel voorstellen hoor, je hoort tegenwoordig van die vreemde verhalen...

Chantal: Alvast een fijne vakantie! (het gaat hier rustig worden ).

Bij ons zijn de ponykampen weer begonnen, en ik zou gisteren een dagtocht rijden met een groep van de pony's. Omdat het weer zo slecht was hebben we dat omgedraaid en gisteren het programma van vandaag afgewerkt (grotendeels in de binnenbak . Nu kan ik alleen vandaag de dagtocht niet rijden, want ik moet tussendoor gewoon werken, best wel jammer want het is een leuke rit. Gelukkig heb ik er nog 4 in het vooruitzicht!

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:30

Simmie schreef:
Fijne vakantie Chantal. Waar ga je ook al weer heen?

Trouwens, er was hier laatst iemand die het adres van het secretariaat van SGW Heino neerzette, maar inmiddels staat het vraagprogramma op startlijsten.nl en daar staat een heel ander adres!!!
Dus, voor degenen die hun coupon naar het in dit topic vermeldde adres hebben gestuurd, moeten voor de zekerheid maar even checken of de coupon wel op de juiste plaats terecht komt!

vorig jaar was het dat adres... en dat jaar daar voor ook.. dan is het dit jaar veranderd dan denk ik.. sorry dat ik dan de verkeerde heb gegeven

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:32

Simmie, ik ga trouwens naar Slowakije!

Eerst overnachten we 2 nachten in Tsjechie, om daarna door te reizen naar Slowakije waar we het grootste gedeelte van de vakantie blijven. De laatste nacht of laatste 2 nachten verblijven we in Oostenrijk.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:40

chantal, daar zijn wij 2 jaar geleden ofzo ook geweest, heb daar echt een super vakantie gehad! tis daar echt mooi! (teminste daar in het gedeelte waar wij zaten wel)

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 13:21

Ik heb gisteren ook wat engs meegemaakt.
Ik reed naar mijn werk en voor mij reed een taxichauffeur die ineens met een bocht dwars door het verkeer van de tegenliggende rijstrook zo de sloot inreed!!
Ik heb de auto in de kant gezet en ben er naar toe gerend met een paar andere mensen maar we konden er niet bij omdat de auto op slot zat en de man had een hartaanval. Gelukkig had iemand een hamer in zijn auto liggen en reed er ook toevallig een arts langs. Die is in de auto gekropen en later met de brandweer is hij eruit gehaald en gereanimeerd. Ik ben me kapot geschrokken en weet niet of hij het nu wel of niet overleefd heeft. Dit soort dingen blijven wel even hangen