Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
reddytobias schreef:leuke naam pietpiraat(nu heb ik meteen dat liedje in me hoofd)

Inmiddels was het al weer half zes en toen zijn we gezellig bij de Ikea wezen eten, woejj was daar echt zo druk, maar de Zweedse gehaktballen en taartjes waren erg lekker 

Een paar burlington sokken voor Emmy gekocht omdat ze op ons huis heeft gepast
En nog een vliegennetje voor Sam, heb ik thuis laten liggen..
(heb er nu 2, maar met die hete temperaturen en een pony die altijd lomp hard door de waterbak gaat in ermelo waardoor je broek nat en vies is is een rijbroek erbij wel erg handig)
Ik heb hem toch wel 5 jaar ongeveer gereden en wel een band met hem opgebouwd.
Ik heb geen mobiele telefoon, dus ik kon niet voor hulp bellen. Bovendien stonden er nog zo'n 7 auto's stil op de uitvoegstrook (ramptoeristen), en ik hoop dat er daar toch iemand een mobiele telefoon heeft gehad.
).
. Nu kan ik alleen vandaag de dagtocht niet rijden, want ik moet tussendoor gewoon werken, best wel jammer want het is een leuke rit. Gelukkig heb ik er nog 4 in het vooruitzicht! 
Simmie schreef:Fijne vakantie Chantal. Waar ga je ook al weer heen?
Trouwens, er was hier laatst iemand die het adres van het secretariaat van SGW Heino neerzette, maar inmiddels staat het vraagprogramma op startlijsten.nl en daar staat een heel ander adres!!!
Dus, voor degenen die hun coupon naar het in dit topic vermeldde adres hebben gestuurd, moeten voor de zekerheid maar even checken of de coupon wel op de juiste plaats terecht komt!