Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lang getwijfeld tss deze en Chaccato. Chacfly is echter zeer veel gevraagd, dus er was risico dat ik op de dag van inseminatie niet aan sperma zou geraken (ze geven voorrang aan Duitse merries) en dan zou ik alsnog een andere hengst moeten kiezen. Chacfly is enorm veelbelovend, maar nog maar 6 natuurlijk dus afwachten wat die uiteindelijk zal lopen. Chaccato is 'al' 8, loopt nu al 1.45 dus op dat gebied klein beetje meer zekerheid. En tis een bruine (Chacfly is vos
)
het zit je echt niet mee!!
Wilden eerst voor Triomphe, maar dat was meer een emotionele keuze haha
Ze zei het. Zondag ben ik met haar mee geweest op jumping
dus als ik de uren weet kom ik zeker foto's maken als het past
meer tijd om te lopen dan
De schade die ik 99% van de tijd heb is ofwel omdat de boer weer eens in de draad heeft gehangen, door wind/bomen of doordat Tibor er met zijn volle gewicht tegenaan leunt. Kootje (1 van de mini's) gaat graag buurten en het enige wat die binnen kan houden is ofwel ingegraven betafence of een draad waar ten alle tijden een fikse klap stroom op zit.
Zijn gedrag soms... Hij is nu 6,5 jaar dus zou best kunnen.
Inrijden was half heel goed maar ook half verschrikkelijk. Het goede is braaf en netjes zijn dingen doen maar de mindere dingen waren bokken, achteruit lopen, blokkeren en daarbij hupsen met zijn voorbenen. Zo'n voorbode van steigeren precies. Dat heeft hij echt nog nooooit gedaan. En soms ook weinig controle. 
) 2e proef 62,20% en plaats heb ik geen idee, niet laatste alleszins dat weet ik.
Maar ben niet tot de uitslag gebleven en enkel bij +65% moet je naar prijsuitreiking. 
beetje het lentegevoel zeker?
.
Volgende keer beter

Maar ik ga zeer zeker mijn zadel laten nakijken, vond het gisteren op wedstrijd toch niet top liggen. nadat ik goed aangesingeld had leek het een beetje alsof het naar voor kiept. De kussens achteraan lagen iig niet optimaal.
en hij liep dan toch door.
Op't nippertje kunnen corrigeren maar dat zal schoon zicht geweest zijn
Ik ben allang blij dat ik hem door zijn onnozelheid heb gekregen en fijne stukken heb gezet. Die toon wil ik nu vasthouden.
Ook dat is paardensport hihi!
Ik denk dat alleen die 62,20% telt, want die van 63% is de inrijproef. Kan fout zijn hoor. 

Stond goed te zweten.
Energie voor 10.
Hij was mega ongeduldig aan het doen en heel de tijd over/voorbij mij willen lopen. 'k Heb hem maar goed op zijn plaats gezet dan. Toonde erna wel mooi zijn respect.
Zolang ze niet bang worden, mogen ze wel serieus op hun plaats gezet worden sommige paarden.