Oei Madelein, niet leuk met je knie. Ik heb panische angst voor skieen, daarom dus oa
. Hopelijk is je o tsteking snel weg en kan je weer aan de gang. Niet te pijnlijk ook niet hoop ik? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hopelijk is je o tsteking snel weg en kan je weer aan de gang. Niet te pijnlijk ook niet hoop ik?
. Dan was ik niet vol gas naar beneden gegaan hihi!
yvetjes schreef:Mooi rondje Percy! Superbraaf! Leuk als ze zo groeien in het werk. Als hij dan zo weer even vakantie krijgt pak je het straks zo weer op.
Hoeveel doen jullie gemiddeld met jullie jonkies (qua rijden)?
Ooit gehoord, en sindsdien een beetje mijn houvast:
3 jaar = 3 dagen werk
4 jaar = 4 dagen werk
5 jaar = 5 dagen werk.
Ik longeer dan tussendoor wel een keer nog 15-20 minuutjes niet zo intensief. Ik probeer minimaal 1 bosrit te maken per week. De andere 2 a 3 keer dat ik rij is het dressuur of springen in de bak of op de club (of wedstrijd, maar na een wedstrijd doe ik meestal een aantal dagen rustig aan).
!

.
Percy schreef:Oei, ga je dat wel durvenBeter laag beginnen en vertrouwen kweken inderdaad.
Ik wist niet dat Ed licht atactisch is. Maar dat geeft bij het rijden en springen geen problemen als je hem goed in training hebt?
! Hihi nee grapje natuurlijk! Ik heb voor zo laag gekozen omdat Edje kroketje nogal kijkerig is. Wil hem nu regelmatig meenemen naar oefen parcoursjes zodat hij vast aan alle vormen en kleuren van hindernissen kan wennen. Hopelijk gaat ie dan normaal rond als ik het voorjaar de b ga starten! Gaat me dus niet om de hoogte, die haalt ie wel 
Percy schreef:Ai, Mette, weer een hoogte bedwongen![]()
Ik was vroeger een enorme angsthaas als het hoger werd. Ik vond springen superleuk maar het ontbrak mij echt aan lef. Het ontbreekt mij nog steeds aan dat lef want als Caressa de hoogte in gaat vind ik dat ook eng![]()
Madelein: super dat Ed het zo goed doet. Ik ben niet zo goed op de hoogte van de gevolgen van ataxie maar je leest (hier op bokt) vaak van die negatieve verhalen. Mooi dat zo'n paard het met de juiste begeleiding zo goed doet en gewoon kan meedraaien.