Nee ik cross in bruin paars en heb ook een lime/lila set liggen, maar ik wilde iets 'simpelers'. Kan bij mijn huidige sets bijna nooit iets vervangen omdat het nooit de goede kleuren zijn.
.Mag ik me hier ook melden?? Ik heb namelijk julie hulp hard nodig. Ik cross tot nu toe wat ik aan, cross heb gedaan altiijd in het oranje met bruin. Nu zou ik graag nog een set willen maar heb geen idee welke kleur. Ik zat aan groen te denken of rood. Mijn pony staat in mn profiel kan nu even geen foto plaatsen zit op telefoon namelijk.
Gave pony Claire!! En een felle kleur zal erg leuk staan. Ook felgeel is erg leuk
Loetie84
Geplaatst: 23-04-13 11:26
suikermeisje schreef:
Gave pony Claire!! En een felle kleur zal erg leuk staan. Ook felgeel is erg leuk :)
Nou daar zijn de meningen nogal over verdeeld hoor!!! Vorig jaar was er iemand die in fluoriserend geel een oefencross had gereden en dat werd door heeeeel veel mensen toch echt als spuuglelijk bestempeld! Maar zo heeft ieder gelukkig zijn eigen smaak...
Ik denk dat ik groen ga doen. Vind dat wel heel leuk en kan het dan wel afwisselen met mn oranje set. Hebben julie nog ideen voor een groen dekje, oornetje, peesjes en oornetje?
Die zijn idd gaaf, die kleur heb ik ook Lamicell had ook die kleur (vorig jaar), Custom XC had een zelfde kleur groene polo en capcover, springschoenen heb ik van Marengo. Wel jammer dat nu de kleur groen helemaal in wordt, komend najaar allemaal dezelfde setjes in de SGW als ik vorig jaar al had