annikavolder schreef:had net al mail terug, mijn inschrijving die ik in december heb opgestuurd staat gewoon nog genoteerd!
Oke gelukkig, dan hoeven wij ons geen zorgen meer te maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Merel_Claire schreef:Wat vinden jullie van Chaam als eerste wedstrijd voor een paard dat er een tijd is uit geweest? Of zouden Etten-Leur of Markelo Potdijk fijnere wedstrijden zijn om te beginnen?
Ik zou haar dan B HC starten i.p.v. L.

_Sim_ schreef:Die uitspraak van " elke hindernis een overwinning" moet je niet te letterlijk opvatten merel. Ik bedoelde niet dat het paard mét hangen en wurgen elke hindernis springt, dan moet je eerst thuis blijven om te trainen, maar dat je misschien niet zal finishen, maar je wel je paard iets hebt kunnen leren en laten zien. Méér spreekwoordelijk dus.
Het is voor veel gewoon een kwestie van kilometers maken denk ik! Sannnn schreef:_Noor schreef:Ik dacht dat ik Jer ook wel goed bevestigd had voor mijn overstap naar het M, maar in de praktijk is het toch altijd weer andersHet is voor veel gewoon een kwestie van kilometers maken denk ik!
Hier hetzelfde Noor!Wat dat betreft is het altijd weer afwachten.
Ga het niet op internet zetten namelijk