[SGW] Broekelo 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Inge_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:19

Wij zijn ook gestart vandaag, en het ging super! *\o/* Als nummer 34 & 35, samen met Anja_Joost!
Hebben weinig ervaring, de paarden hielpen elkaar! Waar de één twijfelde ging de ander voorop en andersom <3 Zo leuk!

Het was wel zwaar, maar dan zie je maar weer hoe goed je je paard in conditie hebt :o Heerlijk
Heb een mooie foto gekocht van het landhek, als aandenken.

We waren bijna 5 minuten over de ideale tijd, maar daar hebben we ook totaal niet op gelet!
We zijn heel rondgekomen, hebben alles in één keer gesprongen, en zelfs nog een stuk of 5 hoge meegenomen!
En zonder twijfel de afsprong in het water genomen! :j

Wauw! Wat was dát gaaf!! Ik ben zóó trots! Hier kan ik nog wel een tijdje op teren :o

xxitsmexx

Re: Broekelo 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:35

hier ook wel gestart met ons groepje en we zijn 2e geworden :D :D ik heb als enige van ons groepje alles hoog gesprongen. de andere 2 hebben bij hindernis 4 (picknickplaats) laag gesprongen.
en zie dat we maar 4minuten buiten de tijd staan. en echt hard hebben we niet gereden

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:45

fUrytjj_04 schreef:
oh komen de foto's van wvd echt zo laat?

Dat valt wel mee hoor een weekje... Ik wacht nog op fotos van een cross 3 weken geleden. En wvd duurde bij mij ook bijna 2 weken.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:46

helaas heb ik ook nog geen foto..
was zo druk bij de computers dat ik maar gegaan ben. wel jammer. heb van elk jaar nog een foto in me kamer hangen. dit zou nr 4 worden..

LovesTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:47

Reen_ schreef:
@ LovesTessa: jullie zijn voor ons gestart. Zag dat het bij het inrijden niet helemaal lekker ging? Hoe ging het in de cross?

inrijden ging idd niet helemaal lekker normaal springt ze wel gewoon alles, zal ook wel komen dat ik een beetje zenuwachtig was. maar de cross ging heel goed eerste witte sprongetje/1/2/3 geen weigering of twijfeling verder wel paar weigeringen maar dat kwam meer door mezelf ook nog wel hoge sprongen gedaan. na de cross nog even geprobeert of het toen wel wou maar toen wou het ook niet. dus opzich ging het nog best goed :D

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:51

[SGW] Verslagen topic Broekelo

Moderatoropmerking:
Voor verdere verslagen en nabesprekingen is er een verslagen topic.
Fotografen kunnen zich melden in het Fotografen topic of een topic aanmaken op SGW-ITP.