[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:08

_Sim_ schreef:
Die houdt er dus wel van om lekker gepakt te worden Caro. :') Sla je slag zou ik zeggen. :D

_O- _O- Binnenkort gaan we weer even heen. Elke dinsdag en zaterdag zijn ze er :D

Sim

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:21

Gatverdarrie Sannnn, met je hoofd de grond geraakt of weet je dan niet?
Hopelijk geen hersenschudding..... Gaaf dat je die haag met greppel hebt gesprongen! (die grote toch?)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:26

Nee, stond er gewoon naast. Ging heel klungelig. Denk met me hoofd What z'n hoofd ofzo. Had ook niet zo'n reactie verwacht.
Kweet niet of t die grote was, denk t niet want ik vond hem wel meevallen.
Nu lekker douchen, knap je altijd van op. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:31

Je bent in ieder geval weer scherp Sannn!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:37

Ik ben helemaal happy, heb met Edge eerst even in de bak gereden waar hij zeer fijn liep, daarna een rondje buiten gereden en heb helemaal nergens hoeven afstappen en de keren dat hij toch even de handstand oefende zijn nog op 1 hand te tellen. *\o/* Ik heb mijn oude trouwe Eddie weer terug. :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:45

Zo lees weer een hoop goede dressuuruitslagen en een goed cross resultaat van Evelien +:)+

Noor hoeveel punten moet je nog voor je ZZ-L mag?

Ik doe competitie paarden beoordelen van het KWPN (dacht dat het een cursus was :o ) maar ik heb dus totaal geen kijk op dressuurpaarden. We moesten plaatsen en dat deed ik ook helemaal verkeerd en met cijfers geven zat ik ook veel te laag :D Was wel jammer dat er veel met de zweep geknald werd en er daardoor een aantal paarden echt heel erg gespannen waren in beweging.

Sprinpaarden zat ik wel aardig goed, alleen op het beslissende formulier de 2 belangrijkste cijfers vergeten in te vullen :o? Maar wel een hele leerzame cursus, het competitiegedeelte laten we maar achterwege :P

Lau, heb je het nog wel gezellig gehad?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:50

Hoi hoi

@ noor gefeliciteerd met je wp. Super gedaan!!
@ Sanurie gefeliciteerd.
@ Caro gaaf is dat pakwerk he! Wij hebben ook zo'n hond en toen ik daar ben gaan kijken of hij wel of niet geschikt was vond ik het ook super gaaf om te zien.
@ Sannn oeps... hopelijk niet te veel last :(:)
@ F_E fijn dat edge braaf was!!

Wij hebben net heel penny een shetland veulen gered. Reden met de auto op een vrij drukke weg met shetties daarnaast in de wei en zagen een brommer en een meisje stoppen dus dachten huh wat doen die dan stilstaand op de weg. Wij kijken liep er zo'n uberschattig shetje aan de verkeerde kant van de draad. Langs de drukke weg. Wij ook gestopt, veulen in een cirkeltje gekregen, ik kon hem op een gegeven moment om zn hals pakken en Geert tilde hem op en zette hem over het draad weer bij zijn mams, zo lief <3

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:51

aaah stoere geert marijke :D

Sann: o ja dat klinkt bekend dat soort dingen, hopelijk valt het mee!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:53

Redt een dier, bel.....Geert en MM :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:54

Freggle_Edge schreef:
Redt een dier, bel.....Geert en MM :D

hahahaha bijna wel he... maar ben erg blij dat het goed is gegaan, je wil toch niet zo'n veulie voor je auto hebben..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 18:02

gaaf van eef dat ze de cross heeft uitgereden!

Noor gefeliciteerd met je WP!

Haha leuk zo'n kerel MM! stomme shetters :=

haha idd FE!

Hier leuke bosrit gehad, flinke bomen gesprongen in het bos met de haflinger, en deed ze hartstikke goed!
Alleen had afgezadeld en liep nog een rondje, en toen liep ze richting trailer, dus liep maar mee en kijken of ze er in wilde, deed ze opeens een stap opzij, staat op mijn enkel dus viel op de grond en beest stond op mijn enkel te dansen..
Dus nu een dikke enkel en kan m'n teentjes niet echt buigen.. autsj!
Verder nog uurtje lesgegeven en vanavond naar een testfeest in de buurt met zus, haar vriend, mijn vriend, broer en zijn vriendin en nog wat mensen :P Hoop dat het gezellig wordt :+
Morgen weer draak rijden had er nu geen tijd voor en vond ik geen goed idee met m'n enkel.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 18:12

Roos: Interessant zeg, zo'n cursus! Volgens mij ben ik ook niet zo'n ster in het beoordelen :+
MM: Wat een schattige actie <3

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 18:19

@ MM mooie actie.
@ Sannn hopelijk geen hersenschudding voor je. Maar even rustig aan doen vandaag en morgen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 18:45

AntheaV schreef:
Roos: Interessant zeg, zo'n cursus! Volgens mij ben ik ook niet zo'n ster in het beoordelen :+
MM: Wat een schattige actie <3

Is het ook Anthea en op een hoop punten zat ik wel goed, alleen iets te voorzichtig. Je moest springen apart beoordelen en bijna al mijn cijfers kwamen overeen met de jury. Onderop had je dan een totaalcijfer moeten invullen voor het springen en dat had ik niet gedaan. Mijn cijfers voor het springen die overeen kwamen telde dan weer niet mee voor je cijfer.

MM, goede actie van jullie en ik wil eigenlijk geen een beest voor mijn auto hebben.

Sannn hopelijk heb je geen hersenschudding.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:20

goedemiddag!!
@ noor: goed gereden dus!
@ MM: goed gedaan!
@ sann: hopelijk valt het mee...
@ roos: ik vond het ook erg leuk, 2 jaar terug heb ik ook meegedaan, ik heb toen gewonnen in overijssel, en later op de nederlandse ook meegedaan..., ik had de springpaarden toen heel goed, dressuur te laag gepunt, ik ging teveel uit van het 'topdressuurpaard', ik nam alleen genoegen met het beste (85 punten paarden :P),

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:30

Als de sodemieter eten gekookt, tenue in was en nu in de droger, de laatste gasten ontvangen, eieren gekookt en met een paar simpele handgrepen net gedaan of ik het hele huis opgeruimd heb :o , kortom, klaar voor de eerste visite die ieder moment kan komen. De oudjes (86 en 89) komen en gaan vroeg op zo'n avond.
Vanmiddag verkleumd op het veld bij het schrijven bij Noor haar baan. Maar nu weer doorgewarmd. Tot morgen!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:43

Sann @ was de A28 dicht door ongeval of is dat morgen ook zo ???? want dan heb ik een uitdaging .....wel balen dat je er af gevallen bent. Klungelig of niet leuk is het nooit. :(:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:43

Margriet, erg bedankt voor het gastvrije welkom. Ik lig na een hete douche onder een deken op de bank, ben nog steeds verkleumd. Plezierige avond.
Vroeg naar bed, 9 uur morgenochtend is het weer peerdentoid.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:47

Jeetje wat een geklets hier! Ik heb het aardig druk gehad en komende weken nog steeds druk. Dus helaas lukt het mij niet om op alles te reageren.

Noor super gedaan!
Sannn beterschap met je hoofd.
MM die kleintjes zijn echt vet schattig. :j Stoere redders!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:55

:D
weule schreef:
@ roos: ik vond het ook erg leuk, 2 jaar terug heb ik ook meegedaan, ik heb toen gewonnen in overijssel, en later op de nederlandse ook meegedaan..., ik had de springpaarden toen heel goed, dressuur te laag gepunt, ik ging teveel uit van het 'topdressuurpaard', ik nam alleen genoegen met het beste (85 punten paarden :P),

Dat "probleem" heb ik dus ook. Paarden werden ook met veel geknal van de zweep voorgebracht waardoor er begrijpelijk veel spanning was. Bleek dus dat we een najaarsverichtinghengst hadden en die had ik gewoon op 70 /75 punten gezet en de jury overal op 80

Bianca, anders kijk je even op van http://www.vananaarbeter.nl/ ,staat de A28 ook op zo snel gezien

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:01

toen ik in ermelo/den bosch in de kooi stond haalden we bij een 'knallende zweep', het laatste stukje er altijd af, knallen was 'uit den boze'.

Waren ze bij jullie ook zo fanatiek op het zinnetje 'positief punten' ?? :P

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:08

@ Noor top weekendje voor jou!!
@ Sann hopelijk geen hersenschudding!
@ SM au!! Hopelijk valt het ook voor jou mee!
@ FE fijn zeg dat het buiten zo goed gaat!
@ MM ahh zo schattig zo'n kleintje!

Max los ging zwaaaar uit z'n dak! Steigeren en vervolgens in het steigeren weg willen rennen gaat niet heh... Hop zat hij op z'n gat! Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:11

weule schreef:
toen ik in ermelo/den bosch in de kooi stond haalden we bij een 'knallende zweep', het laatste stukje er altijd af, knallen was 'uit den boze'.

Waren ze bij jullie ook zo fanatiek op het zinnetje 'positief punten' ?? :P

:j Ik ben dus ook bij ieder paard positief begonnen. Mooi langelijnd paard enz. Positief bij dit paard is ook enz enz. en dan de negatieve punten vriendelijk neerzetten om vervolgens positief, of met een positieve toon af te sluiten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:12

bianca1980 schreef:
Sann @ was de A28 dicht door ongeval of is dat morgen ook zo ???? want dan heb ik een uitdaging .....wel balen dat je er af gevallen bent. Klungelig of niet leuk is het nooit. :(:)

De A28 is/was dicht ivm werkzaamheden. Kijk anders op vananaarbeter.nl daar staan de wegwerkzaamheden vermeld.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:13

Geld ook voor morgen Bianca, de A28 op de terug weg is afgezet van Utrecht naar Amersfoort. Heen is dus niets aan de hand, 1 tip pak de A12 en dan de A30. Niet A27/ A1, daar staat het al 2 dagen helemaal vast. Maar goed wie weet is dat morgen niet zo..
Wel interessant zeg zo iets Roos.

Ik heb mijn stapavondje maar afgezegd. -O-