Ik dacht ook dat het met de regen wel meeviel maar mijn zusje is gister Broekelo gaan verkennen voor zondag en die zei dat de paden daar ook al wat gladde stukken hadden. Maar ik dacht dat het eind volgende week weer beter weer zou worden.
Een voordeel als ik het maandag weet kan ik mezelf er waarschijnlijk nog wel tussen gepropt krijgen bij het dressuren
Het zou tot dinsdag/ woensdag nog regenachtig zijn en daarna idd beter. Wel vroeg om het af te lassen, maar als het nu al heel drassig is dan is het te begrijpen. Wel ontzettend zuur voor je Joki. Misschien kan je Diepenheim dan nog rijden? Daar is geen wachtlijst voor volgens mij. Succes vandaag Joki!! Snoek werkse, denk wel aan jezelf he!
Ben nu even op de tv k Boekelo aan het kijken en dan straks zo richting Boekelo voor het echie.
Nou hier in hengelo schijnt lekker het zonnetje en wij vertrekken dan ook zo richting de cross Sanuarie wat leuk! Wij hebben 1 keer vip gezeten maar vind het bij een eventing niks toevoegen, je ziet maar 1 h dus je gaat toch rondlopen.
moggel, zit hier al op het werk, was nog rustig onderweg maar zit hier alleen.... Denk dat het nu al drukker is aangezien er nog geeandere collega te bekennen is. Boekelo gangers veel plezier vandaag!!!
(edit: oh: deze smile slaat dus niet op de val van Iris )
Er is nu een reportage over het opbouwen van de tent: zie je allemaal kerels met ontbloot bovenlijf: Dat is ook een raar gezicht als je weet hoe koud het nu is .
Sussie85
Geplaatst: 08-10-11 11:05
Helaas was er niet te zien wat er gebeurde. Plotseling zagen we haar paard zonder ruiter in beeld. Cross werd ook even stil gelegd. Gelukkig bleek het mee te vallen en liep ze weg met een bloedneus. Echt super jammer voor Iris!
Inderdaad zonde want tot die stop ging ze echt lekker!
Leliaardje
Geplaatst: 08-10-11 11:08
Hi hi, ik zie dat je op pumps je paard hoort voor te brengen bij de dierenarts .
Komt me hier toch een regenbui naar beneden storten .
daNiielle_
Geplaatst: 08-10-11 11:13
Eindelijk tijd om fatsoenlijk bij te lezen. Met mijn nieuwe lens dus ik kan het allemaal weer mooi zien.
Noor wat balen van Jer!! *ondertussen ben ik een stukje verder en lees ik dat het weer beter gaat gelukkig. Caro dan schrik je je ook rot, denk je dat je paard iets gezonds krijgt valt hij neer. Veulentje op stal werd niet meer wakker uit de narcose, gebeurt ook zelden. Jantine zulke mensen heb je altijd. Misschien zie ik je morgen, moet om 9.42 al dressuur dus we zijn er vroeg bij. Frits is echt een grappig fotomodel Jeroen, 32 vlechtjes?! Nou zie ik echt een veulen voor me met onwijs veel manen. Joki leuke set!! TG Bah, lekker asociaal ook om dat zo even binnen te doen. Leliaardje, ja zo snel kan het gebeuren he. Maar daar moeten we niet teveel bij nadenken.. Noor gaaf dat stukje, ben benieuwd naar die film. Mendy super dat het springen zo goed ging. Sanurie wat een geluk. Veel plezier! Dressuur vandaag in Laren is ook afgelast, tripalon gaat wel door dacht ik. Zou jammer zijn als Toldijk ook al afgelast wordt! Ah top, was al op zoek naar de link van Boekelo. Dankje Leli!!
Zo dat was de bijlees actie, vrijdagmiddag praat viel dit keer mee. Heb zo'n vermoeden dat mijn lens verkeerdom zit?? Kan dat?? Was zo blij dat ik hem in 3 pogingen erin had, nu wil ik hem er niet meer uit halen.
Woensdagavond kreeg ik goed bericht over de stalling!! We gaan er vanmiddag heen om alles goed af te spreken, en dan zo snel mogelijk verhuizen.
Verder nog alles inpakken voor morgen, wat een bende neem je toch mee voor een cross. Voor het eerst met de nieuwe trailer op pad.
billy1
Geplaatst: 08-10-11 11:13
Leliaardje schreef:
Hi hi, ik zie dat je op pumps je paard hoort voor te brengen bij de dierenarts .
Komt me hier toch een regenbui naar beneden storten .
Dat doen ze echt allemaal! Hoort er gewoon bij.
Leliaardje
Geplaatst: 08-10-11 11:20
Fijn van de stalling Danielle!
Qua kleding op concours: ik zal voortaan in mijn kantoorkleding gaan als ik ga groomen .