Ik heb een bruin onderlegd hoofdstel.. en ook zadel is bruin van onder Ben even crea geweest en vind het eigenlijk best hip hoor bruin moet alleen nog wel iets donkerder dan hier hoor Is mijn rijbroek ook
Dat zadel van Madeleineis echt geweldig. Heb toen ik mijn Devoucoux bestelde wel gevraagd of roze stiksel mogelijk was(meer vond ik niet nodig) maar dat koste toen al het nodige. En vond het zadel zoals ik hem bestelde al duur genoeg Maar wel mn beste koop ooit dat zadel.
Ik ga mijn set niet verder uitbreiden. Vind het momenteel heftig zat. Enige wat ik nog wel ou willen is een blauwe vliegenmuts met roze biesje, heb er nu een met zilver. De roze beschermers heb ik al naar gekeken, maar dan wort het wel echt een kermis. En ik moet een nieuwe cross helm dus zat te denken aan die roze van Charles Owen.
Die roze CO helm is wel gaaf maar wel echt fuchsia roze Lau, denk niet dat het echt mooi matcht met jouw lichter roze. Hij's wel gaaf overigens, heb m al een keer live gzien in Neede.
Ach ik heb mijn stippencover er toch over heen. Dus je zou alleen een randje zien en dat vindik juist wel mooi. Heb destijds wel erg getwijfeld over fuchsia, maar achteraf ben ik blij dat ik voor lichter roze ben gegaan. Net wat verfijnder en die stippen zijn al heftig zat in combi met roze airjacket
Mijn set is ook wel redelijk compleet, heb alleen spijt dat ik een wit dekje met paars en bruin heb laten maken ipv een paars dekje met bruine bies. Die bestel ik wel een keer als ik geld over heb.
ik vind dat witte dekje wel heel mooi evelien! Vind het juist leuk dat je een mooi bijpassend wit dekje hebt Lau dat fuchsia is toch ook wel erg mooi maar wat je nu hebt is ook super! Heb je tenminste een bijpassende air jacket
Bvw, ja is ook wel weer zo. Ik gebruik het nu ook voor springwedstrijden, multifunctioneel. Bij dat witte dekje zouden wel hele paarse laarzen kunnen haha! Misschien maar weer eens kijken bij lipica, zou niet weten waar ze dat verder nog maken.
TeeGee
Geplaatst: 26-10-11 13:05
Waarom spijt Eef?
Ik vind je set heel erg mooi Lau!
Ik krijg nog een donkerblauwe bontonderlegger Kijken of ik van de nieuwe een crosser kan gaan maken
die cap is gaaf lau! Ik wil sowieso zo'n CO cap alleen dan niet met dat roze want dat matcht niet echt bij mijn set haha
MelanieB
Geplaatst: 26-10-11 13:23
Zou het we zonde vinden Eef, hele paarse laarzen, word altijd zoveel. Of naja, jij hebt wel bruin dus neutraal bp/airjacket.. vind je bruine laarzen met paars randje zo juist erg mooi.
Zou ik ook nog wel willen maar dan met blauw uiteraard, maargoed ben blut haha
EvelienH
Geplaatst: 26-10-11 13:58
Klopt Mel maar bij dat witte dekje kan het wel weer, anders is het weer zo weinig paars en bp en airjacket zijn idd bruin.
TG, had hem misschien toch liever paars gehad. Zijn wel geweldig mooie dekjes en oornetjes van RG Italy. Kost wat maar dan heb je ook zeker wat!
Zal eens kijken waar ze hier in de buurt Derby verkopen, wij hebben het niet in de winkel. Vind Lipica eigenlijk niet zo mooi, mijn Cavallo's zijn zo veel mooier!
Edit: Met wit dekje:
Met paars dekje
AntheaV
Geplaatst: 26-10-11 14:04
Ik denk dat paarse laarzen ook wel mooi zijn bij jouw set. Hoewel ik je bruine laarzen met paars randje ook echt geweldig vind!
ik had het daar net over in het lipica topic. Ik wil graag een set gecustomisede laarzen, maar de Lipica's vind ik niet echt mooie modellen hebben. Alleen ben ik bang dat Derby ook flink in de papieren loopt
Ja daar ben ik ook bang voor.... Jammer dat Cavallo geen 'gekke' kleuren heeft, daar krijg ik enorm veel korting op.
Ik vind de Lipica's gewoon lomp om de enkel. Ook die paars/ bruine van mij vind ik niet echt mooi. Eigenlijk gewoon lelijk als je ze naast mijn Cavallo's zet.
Moeilijk Evelien, ik vind beide eigenlijk wel heel mooi.
Ik heb een tijdje terug mn blauwe lak De Niro's binnengekregen en ik heb standaard bruine Derby's besteld voor thuis, zelfde als ik nu heb maar die zijn op na 5 jaar.