Sannnn schreef:Heeft je huisarts je niet door gestuurd naar een fysio Mirthe? Zodat die je kon helpen in de afgelopen 2 maanden m.b.v. oefeningen. Wel grappig want dit leren wij op school en dan zie je nu in de praktijk heel ander verhaal. Of wouden ze eerst scan/ foto’s afwachten? Veel hernia’s worden tegenwoordig ook conservatief behandeld, operatie komt niet meer op de 1e plaats.
Nee, hij zei dat ik naar de apotheek moest omdat daar pijnstillers klaar zouden staan en dat ik vanzelf een brief kreeg voor de afspraak. Als het niet meer ging moest ik bellen dan ging hij kijken of het eerder kon. Hij heeft niets over fysio gezegd en ook niet over scan&foto's afwachten.
Succes Shanouk!
Gefeliciteerd met Bono zijn sterverklaring Hilde 
Mijn zadel & singel heb ik gisteren ook weer meegenomen bij de Divoza. Moest een sponsordekje laten borduren en hebben toen meteen gevraagd of het al klaar was (we hadden nog geen bericht gehad). Het bleek dus al wel klaar te zijn. Hebben de brie(f)/(ven) nog niet binnen. Hebben we al eens eerder met een reparatie gehad, toen hadden we het ding al meer dan een week in huis en toen kwam de brief nog eens binnen