Ik zit er ook bij Ook mijn coupon zat in de enorme stapel enveloppen die ze gisteren had ontvangen! Balen voor de mensen die er niet bij zitten zeg, maar misschien staan jullie wel heel hoog op de wachtlijst
TeeGee
Geplaatst: 04-01-11 10:13
Ik heb gister mijn coupon voor het M paarden op de post gedaan maar daarna bedacht ik me dat er 2 cent te weinig opzit
O joh wist ik helemaal niet, goed om te weten Misschien letten ze er nu nog niet zo erg op
MelanieB
Geplaatst: 04-01-11 10:29
Heb ook ff gekeken, naja wil wel BB maarsbergen met Bonny meerijden, sgw in Ermelo nog even het B SGW Lisse misschien L startten, Princehage, Barchem sowieso. En naja verder zie ik wel weer hoe het gaat en wat er op mn pad komt
Hmm wel iets gevonden op tnt site: http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/brief/ Postzegels met de oude waardeaanduiding in euro's blijven nog bruikbaar: die mag je dus gewoon opmaken?
Mijn coupon is gisterochtend op de bus gegaan, en het inschrijfgeld had ik tussen de middag overgemaakt. Misschien mag ik er als Brabantse nog wel tussen
oeps, de coupon is met een goedkope decemberzegel op de bus gegaan....... ben benieuwd of tnt die nog zonder strafport bezorgd heeft.
TeeGee
Geplaatst: 04-01-11 11:49
Lielle, er komen toch ook weer trainingen van Rob??
Sim
Geplaatst: 04-01-11 12:22
broertje schreef:
Mijn coupon is aangekomen, maar ook met een 44 cent zegel (geen moment aan gedacht dat het verhoogd is eigenlijk.. )
Op de mijne heb ik ook nog een oude van 44 ct gedaan. Heeft Corry iets gezegd daarover toevallig Broertje?
Joki
Geplaatst: 04-01-11 12:25
TeeGee schreef:
Lielle, er komen toch ook weer trainingen van Rob??
Daar hoop ik ook op. Ik heb al tegen mijn smid gezegd dat er in februari 4 ijzers onder moeten voor de crosstrainingen. Op blote voeten loopt ze me niet safe genoeg op gras.
De eerste training en de oefencross in BN doe ik (Sim dan) nog op blote voeten, Ede is goed te doen en BN is toch voornamelijk op zand. Voor Chaam gaan er weer ijzers onder.
De eerste training en de oefencross in BN doe ik (Sim dan) nog op blote voeten, Ede is goed te doen en BN is toch voornamelijk op zand. Voor Chaam gaan er weer ijzers onder.
Trek jij wel laarzen aan, Sim?
Jer gaat vrijdag nog alleen voor op ijzers en dan begin maart weer rondom!