B Paarden is erg leuk op Texel . Wel een hele andere cross dan in Nijerberkoop, maar dat is meer omdat de omgeving totaal anders is.
Ik zit er aan te denken om naar Princenhage te gaan in het weekend waar in anders naar Nijerberkoop zou gaan. Is dat een beetje een leuke B paarden cross?
De L paarden vond ik goed te doen in Princenhage. Een leuke, afwisselende cross! Dressuur is alleen op een drama-bodem
AntheaV
Geplaatst: 01-06-10 12:11
Ik weet nog niet of ik ergens anders heen ga in plaats van Nijeberkoop. Het zou dan in ieder geval Barchem worden. Princenhage denk ik niet dat mijn moeder leuk vind om heen te gaan (heel ver weg)
Het is idd jammer dat Nijeberkoop niet door gaat maar persoonlijk vond ik zoals de wedstrijd vorig jaar was niet regiokampioenschap waardig.
@ Anthea Ik ga naar Vasse. Vorig jaar vond ik het daar wel leuk. Is niet zo ver weg. Hindernisfoto's heb ik eventueel nog wel voor je als je wilt weten wat je daar kan verwachten
@ Caroline: Vasse ga ik ook heen, dat is voor mij ook nog redelijk dichtbij (1,5u rijden). Ik heb daar ook al 2x eerder gereden, L pony's en B paarden. Maar wel bedankt! Ik zie nog wel even of ik er nog 1 ga rijden.
Op de site van de Schalm (Renswoude) staat een oefencross op 7 augustus. Is deze alleen voor de mensen die meedoen aan de cursus, of kan je je van buitenaf ook inschrijven? Hij staat (nog?) niet op startlijsten.nl
Volgende maand heb ik daar een training, dus dan kan ik het even vragen, maar als iemand hier het antwoord al weet
Hoi Mootje, Volgens mij kun je gewoon meedoen aan de oefencross in Renswoude zonder dat je de training hebt gedaan. Even mailtje sturen naar Gert en Ria (adres staat op hun website).
Ik volg daar de trainingen en ze maakten pas een opmerking over dat die gewoon open waren voor iedereen. Dus neem aan dat je je gewoon kan inschrijven!