Ja ben nog steeds bezig 
LL: Neem af en toe wel een tussendoortje ja, heb nu wel een beetje het gevoel dat ik zo neerstort, dus das niet zo goed
Komt door het hardlopen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja ben nog steeds bezig 
Komt door het hardlopen.
, ik ga lekker op huis aan
. 

Ik had het 2 maand geleden ook op m'n werk, geen idee hoe .. aangezien ik veel achter de pc zat. Maar ik moest voor de middag iets hebben, anders haalde ik de Bakker Bart in de stad niet eens .. dus 2 bekers chocomel en toen haalden we het tot de BB en werd de rest bijgetankt

. Ben dinsdag begonnen en ben 1,5 kilo kwijt. Was daarvoor 2 weken bezig met mijn 'eigen dieet'. Ben nu in totaal 4,5 kilo kwit.
. 

Lappie_Lap schreef:Zo Kim, ook goed bezig
@ Rowo ... ik zou dan ook moeten lenen van de IBG ja, maar dat doe ik liever niet eigenlijk![]()
Ter info; de Hengelosestraat ligt hemelsbreed zowat 500m verderop.

Ff weer kampioen worden
.
De laatste deelnemer start om half 10, dus het wordt een latertje. Morgenochtend al naar stal om te helpen en Vorstin een beetje klaarmaken. 's Middags ga ik even naar huis, en dan rond 4 uur weer naar stal

. Mijn blauwe tenendoen nu weer super auw
. Morgen om 12 uur weer werken, eindelijk weer wat centjes verdienen. 

Ik had na een paar rondjes stappen zo'n onwijze steek in m'n zij ... dat draven had geen zin, zelfs in stap deed het pijn .. en het ging ook niet weg
Naja, dan maar dik half uur gestapt .. met lang laag en ontspanning, moest eigenlijk toch weer (ze is weer een beetje druk deze hele week .. perfecte timing als ik volgend weekend weer voor het eerst in 2,5 jaar een dressuurproefje met haar wil rijden
) 

Ook nog even de stad in geweest en lekker wat gedronken en bitterballen gegeten
(sorry jongens
) Daarna langs de IKEA en een hele leuke kledingkast gevonden. Ging mooi €100 af
Andere kast die ik wilde hebben was spontaan ook in de aanbieding, dus kon niet beter eigenlijk
Nog een lekker IKEA-maal genuttigd. Amandeltaartjes blijven overheerlijk
Nu alleen nog een nieuw vloertje en een koelkastje ergens op de kop tikken en dan heb ik alles voorlopig wel weer op orde